AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.262
Weet ik veel hoor jonge. Maar wel lekkere front squat verder.

Hoelang train je nou al eig.

Euhm in 2009fzo begonnen met db van 10kg. Eind 2010 wat extra materiaal gekocht, maar KT trok op niets en deed nog gevechtsport. Sinds begin 2011 in een gym, maar trainingen in het begin waren crap. Squaten doe ik nu +-1 jaar

pics van 2010 staan in OP

Net resultaat dan bro!! Kom je niet eens mijn ecto log volgen of ben ik een beetje te gestoord voor je :P. Heb wel hulp nodig van mede -started as ecto- mensen.

Heb srs moeite met arm gains, zien er zo klein uit met double back bicep dat delts groter zijn :trollface:

Begon je squat ook laag en hoe zat 't met DL? Vind mijn DL wel erg laag daarom dat ik vraag. :(

• #10.264
Net resultaat dan bro!! Kom je niet eens mijn ecto log volgen of ben ik een beetje te gestoord voor je :P. Heb wel hulp nodig van mede -started as ecto- mensen.

Heb srs moeite met arm gains, zien er zo klein uit met double back bicep dat delts groter zijn :trollface:

Begon je squat ook laag en hoe zat 't met DL? Vind mijn DL wel erg laag daarom dat ik vraag. :(

Ik kijk er af en toe in hoor ;) Zal eens wat posten

Heb ik nooit last van gehad, die groeien als kolen als ik ze wat aandacht geef :o

Euhm heb ervoor altijd smith squats gedaan. Eerst x los was denk ik 5x90 fzo, maar helemaal niet zo diep als nu. Thuis een tijdje gedeadlift met kleine schijven, dan een tijdje niet gedeadlift en in de gym 1x100 getrokken. Nadien een hele tijd op 140-160 vastgezeten

Gvd wil ook arm gains, vooral bicep is sloom growth :roflol: Zal als mijn onderarm spierscheur weg is weer eens paar curls erin pleuren :o

Eerste keer los 5x90 lol is dis real life.

Ik hoop met SS mijn stagnatie van paralell squat - 5x80 en 5x100 dl snel voorbij te zijn.

Volgens mij zakken je ellebogen wat te diep bij die FSQ.

:trollface:

• #10.267
Gvd wil ook arm gains, vooral bicep is sloom growth :roflol: Zal als mijn onderarm spierscheur weg is weer eens paar curls erin pleuren :o

Eerste keer los 5x90 lol is dis real life.

Ik hoop met SS mijn stagnatie van paralell squat - 5x80 en 5x100 dl snel voorbij te zijn.

Tja, deed ervoor al smith squats hé ;)

Meer eten, minder schrik hebben om te falen en goede assistance oefeningen zoeken

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Volgens mij zakken je ellebogen wat te diep bij die FSQ.

:trollface:

:roflol::roflol: moest srs lachen

Tja, deed ervoor al smith squats hé ;)

Meer eten, minder schrik hebben om te falen en goede assistance oefeningen zoeken

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

:roflol::roflol: moest srs lachen

Denk dat dit meer de hoofddoener is, aangezien ik altijd aan het gewicht zit te denken. Thx for info bro. Welke assistance zal me helpen bij DL, goodmornings ofzo?

In mijn ogen zak je wat vlug, maar das misschien persoonlijke interpretatie.

Denk als je wat trager zakt, maar snel omhoog komt, je meer controle hebt over je lift.
Diepte is zekers goed, maar als je trager zakt, ga je er iets meer voordelen uithalen.

Just my dosis of peanutz

• #10.272
Post workout
54ezpt.jpg

avondmaal
ejbudh.jpg

Wat is dat avondmaal van je?

100g couscous, 200g gemarineerde kip (omnomnom), halve paprika (in de oven, vel eraf, in reepjes snijden), basilicum en goeie scheut olijfolie

Omnomnom.gif

Haha, ook al aan de couscous. Deze week weer een beetje herontdekt. Ben de voorraadkast leeg aan het trekken ivm fifo. En dan kom je de couscous van maanden terug tegen. Dus even snel op maken.

• #10.276
Haha, ook al aan de couscous. Deze week weer een beetje herontdekt. Ben de voorraadkast leeg aan het trekken ivm fifo. En dan kom je de couscous van maanden terug tegen. Dus even snel op maken.
:roflol: hier hetzelfde. Had nog 1kg staan van enkele maanden geleden. Eet nu dagelijks 100g
Is best lekker eigenlijk, vergeet dat altijd

• #10.279
Trainingsduur: +-1uur

raises/rotations/facepulls/dislocations

ohp
10x20
10x20
5x40
5x50
5x55
5x60