Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

nope. eerder dat ik vaak van vrouwen hoor dat ze buff "te gespierd" vinden.

Dat zijn geen vrouwen, dat zijn meisjes. Maargoed, ik zal het jou met je twintig lentes jong maar niet kwalijk nemen :)
Daarenboven ben ik van mening dat een dergelijke opmerking wellicht voor arnodsi zou kunnen gelden. In jouw geval zou ik echter nog even doortrainen. Tenzij je natuurlijk 'meisjes' wilt daten. Jouw fysiek komt namelijk in de verste verte nog niet in de buurt van het fysiek van arnodsi.
Fijne avond nog.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.442
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn meisjes. Maargoed, ik zal het jou met je twintig lentes jong maar niet kwalijk nemen :)
Daarenboven ben ik van mening dat een dergelijke opmerking wellicht voor arnodsi zou kunnen gelden. In jouw geval zou ik echter nog even doortrainen. Tenzij je natuurlijk 'meisjes' wilt daten. Jouw fysiek komt namelijk in de verste verte nog niet in de buurt van het fysiek van arnodsi.
Fijne avond nog.
Shots fired

Ik ben ook 20 lentes jong hoor :o

happy-oh-stop-it-you.png

Fijne avond nog.

h52443179.jpg

Drugs are bad

Haha Lieke heeft alweer te lang geen ddber meer gepaald.

Na die sexy nieuwe profile pic op facebook heb ik toch maar besloten je ook te komen volgen..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.447
Laatst bewerkt:
Fijne avond nog.

jezus zeg wat een gehaat :roflol:

bedoelde het goed tegen over arnodsi. en wie zegt dat ik het over vrouwen van mijn leeftijd had? :o of mag ik alleen met meisjes van 18 tot 20 praten?

Is het weer die tijd van de maand? :trollface:

jezus zeg wat een gehaat :roflol:

bedoelde het goed tegen over arnodsi. en wie zegt dat ik het over vrouwen van mijn leeftijd had? :o of mag ik alleen met meisjes van 18 tot 20 praten?

Is het weer die tijd van de maand? :trollface:

Jij staat onder aan de voedselketen, hoor je dat Joost.
ONDER AAN DE VOEDSELKETEN!

Ik vind je op foto buffer tonen dan irl

Terug
Naar boven