AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Wat lukt niet met de cut dan, je voeding? Paas even je voeding wil er wel voor je naar kijken of je kan de donerverleiding niet weerstaan en je neemt ze in je cut he :o
In het begin slechter getraind door blessure. Dan de cut fout aangepakt (gekeken naar de kcal ipv macro's. Ik at teveel KH) Dan begon het eindelijk goed te gaan en toen had ik herexamens (tijdens die examens teveel gejunkt :o in 1.5 week +-3kg gegaind waar ong de helft van was gebleven) Dan terug 2 weken gecut en nu ben ik het beu :P Ik wil terug wat meer massa en kracht :o

In het begin slechter getraind door blessure. Dan de cut fout aangepakt (gekeken naar de kcal ipv macro's. Ik at teveel KH) Dan begon het eindelijk goed te gaan en toen had ik herexamens (tijdens die examens teveel gejunkt :o in 1.5 week +-3kg gegaind waar ong de helft van was gebleven) Dan terug 2 weken gecut en nu ben ik het beu :P Ik wil terug wat meer massa en kracht :o
KHs maken niet veel uit hoor, kan hoog, heb je meer energie tijdens KT en cardio volgens mij at je teveel kcals en dat junken en blessure, ****ed up

• #1.403
damn je log word helemaal volgespamd :clown: moest goed zoeken naar je training van gister, lekker volume op deadlift :thumb:

lekker bezig dan, wat is die yates row, moeilijker of makkelijker dan conventionele bb row??

en wij gaan dus lekker bulken deze winter? :D

Moeten jullie 2 niet gaan cutten? :trollface:

• #1.408
Voor je kern moet je de ruitenwisser eens proberen. Staat een filmpje in mijn log.

• #1.411
Dafuq, ik begin die bulk precies al te merken in kracht??

15min heen gefietst

trainingsduur: 55min

Schouders:
DB press:
8x12kg
8x12kg
4x18kg
8x24kg
6x26kg
6x26kg
4x28kg

Leaning side raise:
8x12kg
8x12kg
8x12kg
8x12kg BUUURRRNNNN

Bent over side raise:
8x7kg
8x9kg
8x8kg
8x8kg

Armen:
V-bar pushdown superset incline DB curl:
8x60 ss 8x12kg
8x65 ss 8x12kg
8x65 ss 8x12kg
7x65 ss 8x12kg (de laatste ging wel minder vlot, maar wel strikt)

Barbell lying triceps extension superset barbell curl (de EZ bar was bezet. Dit is zo'n zwarte, plastieken k*t stang :P¨de grip is ook iets breder)
6x32kg ss 6x32kg
6x32kg ss 6x32kg
6x32kg ss 6x32kg
6x32kg ss 6x32kg

Seated DB extension superset cable hammer curl met rope:
8x22kg ss 8x40
8x24kg ss 8x50
6x26kg ss 6x50
6x26kg ss 6x50

Schouders: 4.5/5, kracht wat omhoog en gruwelijke pomp!
Armen: 4/5, ging goed! Pomp was ook goed!

Haha moeje powerlifter worden :p kun je non stop bulken.

Doe je dropsets ofzo?

Mooie DB press man. Gooi je ze zelf omhoog?

• #1.415
Mooie DB press man. Gooi je ze zelf omhoog?

Hoe doe.je dat? :p

Bankje helemaal recht, poten stevig op de grond, kont en traps tegen het bankje, lichte arch, DB's laten zakken tot +-2cm van de schouders en boven de DB's net niet laten tikken.
Zo voer ik hem.uit

Je weet wel, DB op de knie, knie omhoog en DB in positie zwiepen. Of laat je ze aangeven?

te laat :p

daamn sterke db press.. goed bezig

Terug
Naar boven