XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

volgens mij ben je door die blessure aardig wat massa kwijtgeraakt of heb ik dat verkeert.. heb wel meer foto's gezien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
volgens mij ben je door die blessure aardig wat massa kwijtgeraakt of heb ik dat verkeert.. heb wel meer foto's gezien.
Kwa armen wel denk ik (was ook meer een bewuste keuze). De rest imo niet echt.

Achja, is allemaal verleden tijd! Magnificent en creatine zijn besteld eb maag en darmen zitten prop vol!! Let the gains begin! :D

:roflol: mijn maag moet al dat eten nog gewoon worden! Ik heb me vandaag niet helemaal aan mijn voedingsschemakunnen houden, gewoon omdat ik het niet meer binnen kreeg :o Binnen paar dagen zal dit wel beter gaan!

• #1.365
Tja, Arnodsi, wat wil je dat ik zeg? Ik heb je gezien in RL en zolang dat buikje van je niet weg is heeft Killy gelijk... :o
buikje > geen massa!!

Waarom zou ik mijn ripped zetten als ik amper massa heb? :dunno:
Doel momenteel is +-90kg wegen tegen maart, dan waarschijnlijk een betere cut erin gooien dan nu. Als ik rond de 10% zit terug clean bulken!

zit wel een tussenweg tussen buikje en ripped

vind ripped echt zo spuuglelijk als diegene te weinig massa hebt... maar een vp% van 14-15 is toch perfect"?

buikje > geen massa!!

Waarom zou ik mijn ripped zetten als ik amper massa heb? :dunno:
Doel momenteel is +-90kg wegen tegen maart, dan waarschijnlijk een betere cut erin gooien dan nu. Als ik rond de 10% zit terug clean bulken!

:eek::mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.373
15min naar de gym gefietst

Trainingsduur 45min

Deadlift:
8x50kg
8x50kg
3x100kg
6x130kg
6x135kg
5x140kg
3x140kg :(

Wide grip pulldown:
8xnr12
8xnr12
8xnr12
7xnr12

BOR (Yates row):
8x60kg
8x70kg
6x75kg
6x75kg

Seated row wide, hammer grip:
8xnr10
8xnr11
8xnr11
(ik was echt misselijk, ik durfde niet nog een set te doen. Ik had echt schrik dat mijn ontbijt er terug ging uitkomen :o)

20min terug gefiets

Rug: 4/5, goede training! Lichaam was uitgeput!!

Normaal ga ik dit schema de komende maanden aanhouden.

Tof log!
Enige reden waarom je 'enkel' rug traint & niet gecombineerd met een andere spiergroep?

Doe je 5 dagen schema nu dan? Of 4?

• #1.376
Tof log!
Enige reden waarom je 'enkel' rug traint & niet gecombineerd met een andere spiergroep?
Omdat ik na rug helemaal kapot ben :o

Indeling momenteel:
Ma: borst
Di: rug
Woe: rust
Do: schouders + armen (in superset)
Vrij: benen

(do en vrij kunnen verwisseld worden)

• #1.377
Ik heb mijn pre bulk collage in elkaar gestoken. Vanaf nu ga ik om de 5-6 weken foto's posten in dezelfde poses

9iwjrb.jpg

+_64aaef5446d61f31984e91f231b5cee5.jpg

Ben benieuwd hoe je er bij staat volgende zomer :p

Terug
Naar boven