Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vroeger te vaakIk ben nog nooit lam geweest
Mag geen drank vanwege medicijnenNouja nu slik ik ze niet meer maar heb genoeg lol zonder drank en niet echt de behoefte om wakker te worden met kots aan t plafond ofzo.
en dat kotsen zat er ook regelmatig bij 

Vriend van mij had zijn kamer opnieuw moeten verven na een heftige kotsbui.. Was pas goor.
srs?

srs?
Het ergste dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik wakker word, mijn jas vol kots in het bad lag en mijn broek ergens verstopt was in mijn kast. Ik alles mooi proper maken zonder dat mijn moeder het zag. Ik kom terug in mijn kamer, bleek dat 1 van mijn schoenen vol kots stak ...
En ik wist totaal niet meer hoe dat was gebeurd![]()

Nu heb je nog altijd dunnere armen dan mij!

Ja lol, kreeg een uitgebreide beschrijving van zijn zus
Kots droop half van het plafond zei ze.. Gok dat het waar was aangezien het plafond ook volledig geverfd was toen ik weer eens op zijn kamer kwam![]()
wtf

Ik mag niet van mijn moeder

18 (bijna 19)

) blijven slapen mocht ik niet 
Waar hoef je bang voor te zijn? Bedoel... Beetje anale.coïtus ga je ook niet dood van
Mijn glutes zijn zo gespierd dat ik ze kan toennijpen en zo ondoordringbaar wordenWaar hoef je bang voor te zijn? Bedoel... Beetje anale.coïtus ga je ook niet dood van

Mijn glutes zijn zo gespierd dat ik ze kan toennijpen en zo ondoordringbaar worden![]()