AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Ik ben nog nooit lam geweest :fa:

Mag geen drank vanwege medicijnen :roflol: Nouja nu slik ik ze niet meer maar heb genoeg lol zonder drank en niet echt de behoefte om wakker te worden met kots aan t plafond ofzo.
Ik vroeger te vaak :o en dat kotsen zat er ook regelmatig bij :o
Maar nu doe ik dat niet meer, heb er geen behoefte meer aan. Ben wat volwassener geworden denk ik :o

Dit is een stukje van het beeldmateriaal. Met 3 man 5l bier op 30min, ervoor wat flessen cava en erna nog wat trappisten (ik had er 4 na elkaar advundum gedronken, nadien bijna KO gegaan xD)

http://www.youtube.com/watch?v=8ihFa3vIPD4

:roflol:

Vriend van mij had zijn kamer opnieuw moeten verven na een heftige kotsbui.. Was pas goor.

• #1.444
:roflol:

Vriend van mij had zijn kamer opnieuw moeten verven na een heftige kotsbui.. Was pas goor.
:roflol: srs?

Het ergste dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik wakker word, mijn jas vol kots in het bad lag en mijn broek ergens verstopt was in mijn kast. Ik alles mooi proper maken zonder dat mijn moeder het zag. Ik kom terug in mijn kamer, bleek dat 1 van mijn schoenen vol kots stak ...:o
En ik wist totaal niet meer hoe dat was gebeurd :o

Ik had dunnere armen dan jou in 2009

uploadfromtaptalk1348174807403.jpg

:roflol: srs?

Het ergste dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik wakker word, mijn jas vol kots in het bad lag en mijn broek ergens verstopt was in mijn kast. Ik alles mooi proper maken zonder dat mijn moeder het zag. Ik kom terug in mijn kamer, bleek dat 1 van mijn schoenen vol kots stak ...:o
En ik wist totaal niet meer hoe dat was gebeurd :o

Ja lol, kreeg een uitgebreide beschrijving van zijn zus :roflol:

Kots droop half van het plafond zei ze.. Gok dat het waar was aangezien het plafond ook volledig geverfd was toen ik weer eens op zijn kamer kwam :roflol:

• #1.447
Ik had dunnere armen dan jou in 2009
Nu heb je nog altijd dunnere armen dan mij! :trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 23:01 ----------

Ja lol, kreeg een uitgebreide beschrijving van zijn zus :roflol:

Kots droop half van het plafond zei ze.. Gok dat het waar was aangezien het plafond ook volledig geverfd was toen ik weer eens op zijn kamer kwam :roflol:
:roflol: wtf

enfin, genoeg katabole verhalen. Dit is een log, geen nachtcafé :D

Kom maar eens trainen ecto

Komop man hoe oud ben je nou

Waar hoef je bang voor te zijn? Bedoel... Beetje anale.coïtus ga je ook niet dood van

• #1.456
Vochtgains mogen nu wel stoppen! :eek: (ik ben begonnen met creatine)
BW is ondertussen 84.9kg (moet wel nog naar het toilet :o )

:spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:

en owh ja

:spam:

Kom één dag niet in jou log en moet meteen 5u bijlezen...

Sorry dat ik niets meer heb laten weten, maar heb drukke week achter de rug.
Vanavond ga ik nog wel even borst/biceps trainen, maar moet zowel zaterdag als zondag werken dus dan zal gym niet lukken. Maandag heb ik al met een beascht uit de gym afgesproken voor een rugtraining; misschien dinsdag?

Terug
Naar boven