Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

goeie training man:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Om mijn log wat aangenamer te maken heb ik er wat filmpjes tussen gestoken ;)

15min heen gefietst

trainingsduur: +-60min

Rug:
Deadlift: (ik heb die grippads van xxl gebruikt tegen zweethanden. Grip was een stuk beter! (zweethanden))
8x50kg (pronated-
8x50kg (pronated)
3x100kg (pronated)
6x130kg (mixed)
6x135kg (mixed)
5x140kg (mixed, grip fail)
4x145kg (straps)

Wide grip pull up: (vanboven 1-2sec squeezen)
7xbw +1 assist
5xbw +3 assist
4xbw +3 assist :o:o

BOR (yates row)
8x70kg
8x70kg
8x70kg 6x75kg

Wide hammer grip seated row:
8xnr11
6xnr12
6xnr12
6xnr12

Bent over straight arm pulldown met rope??: (blijkbaar moet ik mijn armen/lats verder strekken :o ik stop te snel)
12x45
12x45
12x45

20min terug gefietst

Rug: 4/5, normaal zou ik wat meer punten geven, maar ik had super veel last van een opgepompte onderrug:o

En nog 2 (slechte) foto's:
2qvfodv.jpg

2q9fdzt.jpg

edit: :fuu: ik merk nu pas dat ik bij de yates rows 70kg ipv 80kg had genomen :fuu:

Laatst bewerkt:
Fapfapfapfapfap.

Wel flinke rug al, op het filmpje

Knappe training makker!

gast heb je haast ofzo bij die arm straight blabla ik voel hem veel beter als je hem indd als je hem beter omhoog doet maar probeer hem ook langzamer te gaan en hou hem even vast onderin en langzaam terug dan voel je ze veel meer branden:)
Verder harde training baas

• #1.568
gast heb je haast ofzo bij die arm straight blabla ik voel hem veel beter als je hem indd als je hem beter omhoog doet maar probeer hem ook langzamer te gaan en hou hem even vast onderin en langzaam terug dan voel je ze veel meer branden:)
Verder harde training baas
Ik was eigenlijk al kapot. Ik was zelfs aan het twijfelen om deze over te slaan :o Bij veel oefeningen hou ik het ook even vast, maar dit was meer om mijn lats een goede pomp te geven

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 15:32 ----------

thx :)

Wel goede deadlift man :)
Pullups ben ik ook slecht in :D

this log has more pics then playboy magazine !

• #1.571
Laatst bewerkt:
het is imo toch leuker om wat foto's/filmpjes te laten zien dan alleen maar tekst? Niet? :dunno:

Vooruitgang zien we graag, maar als je elke dag een nieuwe foto plaatst zien we wel regelmatig wat hetzelfde voorbij komen, of zo voelt het voor mij toch aan :roflol:

Goeie training Arnodsi :)

Vandaag ook maar eens rug trainen!

Arnodsi wil gewoon constant horen hoe goed hij er bij staat :P

• #1.578
Terug
Naar boven