Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt

ik stop te snel)
ik merk nu pas dat ik bij de yates rows 70kg ipv 80kg had genomen 

Ik was eigenlijk al kapot. Ik was zelfs aan het twijfelen om deze over te slaangast heb je haast ofzo bij die arm straight blabla ik voel hem veel beter als je hem indd als je hem beter omhoog doet maar probeer hem ook langzamer te gaan en hou hem even vast onderin en langzaam terug dan voel je ze veel meer branden
Verder harde training baas
Bij veel oefeningen hou ik het ook even vast, maar dit was meer om mijn lats een goede pomp te geventhx

En hoe zwaarder ik word, het slechter ze gaanWel goede deadlift man
Pullups ben ik ook slecht in![]()

edit: het is imo toch leuker om wat foto's/filmpjes te laten zien dan alleen maar tekst? Niet?![]()

Dat jij meer foto's/filmpjes moet posten!

het is imo toch leuker om wat foto's/filmpjes te laten zien dan alleen maar tekst? Niet?![]()

Vooruitgang zien we graag, maar als je elke dag een nieuwe foto plaatst zien we wel regelmatig wat hetzelfde voorbij komen, of zo voelt het voor mij toch aan![]()

Heb nieuwe gsm (over)gekocht en zit wat met de camera te kloten.Arnodsi wil gewoon constant horen hoe goed hij er bij staat![]()
)
Heb nieuwe gsm (over)gekocht en zit wat met de camera te kloten.
(video's zijn 10x beter, foto's zijn soms slechter)
En aangezien ik ze heb kan ik ze evengoed posten![]()

nee man
) Ik ben niet iemand die +500 euro kan geven aan een gsm