AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
wanneer ga je los squatten ?

:trollface:
Los squaten is slecht voor de knieën, jij bent het bewijs! :trollface:

Nee, ik zou super graag los willen squaten, maar hier in de buurt is er jammer genoeg geen goede gym. En plaats voor een homegym heb ik niet :(

Als dit abbo verlopen is ga ik in Antwerpen trainen, hopelijk kan ik daar wel los squaten! Of toch op zijn minst een 45° legpress ...

ik verneuq mun knieen met sporten doen waar ik te zwaar voor ben :roflol:

• #1.523
ik verneuq mun knieen met sporten doen waar ik te zwaar voor ben :roflol:
Eet dan minder :D

Heb je geen slechte voeten of enkels? Dat kan misschien ook een oorzaak zijn? Vroeger, toen ik nog gevechtsport deed, had ik ook vaak last van mijn enkels/knieën. Ik was toen naar zo'n speciale winkel voor sportschoenen gegaan en blijkbaar zijn mijn voeten te hol waardoor ze naar binnen kantelen. Dus als ik zonder zolen een tijd loop krijg ik last van mijn mijn enkels en knieën

• #1.524
Ik heb nog honger. Dus doe er wat boterhammen met kipfilet bij

uploadfromtaptalk1348834703115.jpg

• #1.525
Vanmiddag, na het trainen, super veel honger, nu totaal geen honger :sad:

• #1.527
Geen idee of het door de magnificent of de carbs komt, maar ik heb echt het gevoel dat mijn spieren voller aanvoelen. Ik merk het bv in mijn lats , en die heb ik vier dagen geleden getraind

Hoe squat jij dan in je gym brah? :D

In zo'n gay smith machine :sad:

Er staat 1 horizontale legg press, maar die is echt slecht. En ik zat aan full block :(

Damn brah. Heb jij dan werkelijk geen enkel goed toestel om je benen te knallen?
Ik voel me haast verwend met 3 verschillende leg presses, 2 extensions, 2 hamstring curls.
Om te squatten neem ik gewoon een barbell van de bench en fl**ker deze op een toestel om op te trekken & te dippen.
macgyver-the-movie.jpg

• #1.531
Damn brah. Heb jij dan werkelijk geen enkel goed toestel om je benen te knallen?
Ik voel me haast verwend met 3 verschillende leg presses, 2 extensions, 2 hamstring curls.
Om te squatten neem ik gewoon een barbell van de bench en fl**ker deze op een toestel om op te trekken & te dippen.
macgyver-the-movie.jpg
Nop :o

Smith, slechte leg press, te lichte leg extension/curl, DB's en losse barbell (uit de bench)

That's it :(

Uit dat dip ding heb ik ook eens geprobeerd, maar dat ding is te smal om hem eruit te halen. Front squat kan ik daar wel in doen, maar dit gaat niet als het druk is (enigste barbell is de gym ...)

Daarom heb ik ook slechte, zwakke beentjes :sad: (foto staat vorige pagina)

Benen valt best wel mee hoor..

Geen idee of het door de magnificent of de carbs komt, maar ik heb echt het gevoel dat mijn spieren voller aanvoelen. Ik merk het bv in mijn lats , en die heb ik vier dagen geleden getraind

Dit had ik ook bij magnificient, oogde toen ook voller.

Op zich wel, ken er genoeg die met minder tevreden moeten zijn. Maar Arnodsi's bovenlichaam is wél wat gespierder, dus benen kunnen inderdaad bijgetrokken worden.

Walking lunges & dumbbell front squats geen oplossing?
Of met een trainingspartner sissy squats? Dat shit will kill ya.

• #1.535
Ze zijn niet slecht, maar imo kan het toch een stuk beter :o

Dit had ik ook bij magnificient, oogde toen ook voller.
Oké, dat is dus de reden! Is best wel een goed gevoel :D

Op zich wel, ken er genoeg die met minder tevreden moeten zijn. Maar Arnodsi's bovenlichaam is wél wat gespierder, dus benen kunnen inderdaad bijgetrokken worden.

Walking lunges & dumbbell front squats geen oplossing?
Of met een trainingspartner sissy squats? Dat shit will kill ya.
Binnenkort andere gym, dan zal er wel verandering in komen! ;)
(hoop ik toch :o)

True, maar zo ver lopen ze niet achter toch? :P

Maak anders eens een fullbody pic

• #1.537
edit:
Morgenavond post ik een nieuwe foto, deze is echt slecht :o

Laatst bewerkt:
zit duidelijk goede massa onder toch? goede benen ook, ogen al beetje massief

alleen moet je niet zo breed staan :@

je lijkt hier wel wat minder als op de rest van de foto's maar verder ziet het er best wel netjes uit:)
Benen lopen niet heel erg achter denk ik:P

Ik heb wel meer aestethics eerlijkgezegd :trollface:

Terug
Naar boven