MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
wel weinig eieren heb je daar, moeten minimaal 9 zijn arnodsi.. anders ben je niet dbb waardig :D

tumblr_m0dkomSh861qbsai1o1_400.gif
Kon ik maar zoveel eten! :eek:
Maar mag niet, anders word ik nog dikker :(

Ik zit nu op 2-3 eieren per dag (of pindakaas als ik te lui ben om te bakken :o )

• #1.603
In t eigeel zitten wel veel vetten.. Maar goed, wel gezonde vetten.. if it fit your macro's :p

• #1.605
Ze steken ook in mijn schema omwille van de vetten ;)
Zit per dag aan +-80g vet (eieren of pindakaas en noten)

Damn. Nu krijg ik ook zin in eieren.

Fack.

• #1.609
Mijn traps, lats en onderrug begin nu al pijn te doen! Dat gaat morgen een toffe dag worden :(

mooi om te zien hoe anderen ook meer vids posten - je zou eens een x bij straight arm rope pulldown je armen naast je heupen moeten brengen ipv. tussen je benen en dan 1-2 sec. vasthouden, als je berreid bent laat je me maar weten hoe je hem vond aanvoelen.

• #1.611
mooi om te zien hoe anderen ook meer vids posten - je zou eens een x bij straight arm rope pulldown je armen naast je heupen moeten brengen ipv. tussen je benen en dan 1-2 sec. vasthouden, als je berreid bent laat je me maar weten hoe je hem vond aanvoelen.

Een vid in een ander zijn log vind ik altijd tof, dus probeer het hier ook af en toe te doen!

Die zal ik volgende week eens proberen! Ook met het touw?

Een vid in een ander zijn log vind ik altijd tof, dus probeer het hier ook af en toe te doen!

Die zal ik volgende week eens proberen! Ook met het touw?
Gewoon met touw ja, smalle begins positie zoals je nu ook neemt maar zodra je onder schouder hoogte gaat naar je heupen brengen. Begin positie is ook aan te passen naar gevoel, constant tension of full rom's, switch zulke dingen zelf altijd af.

• #1.614
Mijn traps, lats en onderrug begin nu al pijn te doen! Dat gaat morgen een toffe dag worden :(
Het lijkt wel of er een vrachtwagen over mijn rug is gereden :o

Gewoon met touw ja, smalle begins positie zoals je nu ook neemt maar zodra je onder schouder hoogte gaat naar je heupen brengen. Begin positie is ook aan te passen naar gevoel, constant tension of full rom's, switch zulke dingen zelf altijd af.
Zal het volgende week eens proberen! ;) thx

Zit op kot en heb geen eieren. Was daarstraks in de winkel aan het twijfelen om ze mee te nemen, maar heb het niet gedaan :(
Dat is het voordeel aan den buiten, eieren zat :D

• #1.615
Hnnnnggggggg

3 eitjes
6 sneden brood
1 banaan
1 glas sinaasappelsap (met creatine)

uploadfromtaptalk1349256612414.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom niet je eieren op brood doen? :o

Geef mij toch ook maar een ommeletje :D