MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx!!

Thx!!
Zonder spotter waren ze waarschijnlijk nooit gelukt![]()

Laatst was ik ook aant db shoulder pressen. Laatste set zei een gast, kom ik spot je wel maar dan pak je wel een zwaardere gewicht. Normaal zou ik het niet pakken als hij mij niet ging spotten. Maar zo doende was ik bezig en hij had bijna niet hoeven helpen. Dacht echt van "Dafuq??"![]()

idd heb dit ook zo nu en dan.. pak ik net 2kg hoger met spotter en lukt het nog ook![]()
Is me al opgevallen dat veel mensen dit hebben!! Ik ken mijn eigen grens best goedLaatst was ik ook aant db shoulder pressen. Laatste set zei een gast, kom ik spot je wel maar dan pak je wel een zwaardere gewicht. Normaal zou ik het niet pakken als hij mij niet ging spotten. Maar zo doende was ik bezig en hij had bijna niet hoeven helpen. Dacht echt van "Dafuq??"![]()

doei gainsPffff gisteren avond even weg geweest. Niet al te veel gedronken, maar veel te weinig geslapen. Vanmiddag drie kwartier vroeger moeten beginnen werken en de bus stond in de file. Met als gevolg dat ik net 6u heb gewerkt met alleen 0.5l melk, 2 kommen cornflakes en 1 eiwitreep in mijn maag ... Dat wordt dus epic veel eten vanavond!! Al een geluk is het gebraden kip!!
Benen doen nog epic veel zeer en ik moest veel bollen kaas en vlees van het schap halen (boven mijn hoofd) dus het werken was een pretje![]()
Hebben ze op je werk niet zo'n gril ding met kip er in? Hier in NL hebben ze dat bij elke slager wel.. Had je in pauze gewoon kip kunnen eten![]()

Ja natuurlijk is dat er. Vers gebakken spare ribs lagen er ook. Alleen krijg je alleen een middagpauze om te eten. Maar ik moest om 12.15u beginnen, dus ik had geen pauze![]()

Ook geen avond eten? Of nouja, dat moet je dan thuis doen zeker?
Ach, weet je hoe het voelt om if te doen![]()

Mauping?
Het is echt een marteling als je enkele uren met honger met eten bezig bent en je niets kan eten
---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 18:38 ----------
![]()

Toen ik nog werkte ging ik altijd stiekem op de wc een gevulde koek eten( Supermarkt )