AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Beast!!
Ik heb je site ff doorgelezen hier en daar, maar ik ben erg benieuwd wat jij op een dag zoal eet en wat je kcal behoefte is?

ziet er goed uit

leuk gedaan!

Serieus man jij bent gewoon mijn grote voorbeeld :) . Ik geloof echt wel dat je naturel bent , en dit wil ik gewoon ook bereiken.

Je staat er gewoon als naturel vs Arnold , onbeschrijfelijk man :P

RESPECT gewoon :)

Jij hebt ook een nette fisiek !
Nice :D

Serieus man jij bent gewoon mijn grote voorbeeld :) . Ik geloof echt wel dat je naturel bent , en dit wil ik gewoon ook bereiken.

Je staat er gewoon als naturel vs Arnold , onbeschrijfelijk man :P

RESPECT gewoon :)

Veel succes jongen. Want het is niet niks wat hij er allemaal voor doet.

Armen en schouders zijn toch bijna zo groot als die van Arnold.

Armen en schouders zijn toch bijna zo groot als die van Arnold.

Mister10 ziet er echt enorm goed uit (VOORAL voor een natural). Maar ik hoop toch echt dat dit een grapje is :roflol: Op foto's kan je het idd zo laten lijken alsof hij bijna net zo groot als Arnold is. Maar zet Arnold in zn prime eens naast Mister10 op het podium...gegarandeerd dat hij niet eens in de buurt zou komen van Arnold. Lijkt me ook niet gek voor iemand die zovaak Mr O is geworden, wat denken jullie wel niet :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af hoe Mister10 eruit zou gezien hebben moest hij de spuit erin gezet hebben.:rolleyes:
meesterlijke fysiek:bow:

zeker nog geen arnold! maarja vind je het gek :P

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de de fysiek van Mister10 gaan ipv die van Arnold. Mag ook wel iets van bf aanzitten wat mij betreft...

best wel grappig eigenlijk, als ik die fotos bezie lijkt mister 10 echt wel zeer gelijkaardige lichaamsbouw als arnold te hebben.
Wel nog een behoorlijk verschil is spiermassa natuurlijk

tja, eigenlijk verdien jij ook wel een pluim, kuren en eruitzien als een ongetraind iemand :roflol: een hele prestatie eigelijk :D
bijna zo wonderbaarlijk als mister10 die naturel is :D

ik ben er tenminste eerlijk om geweest dan
dat jij er grapjes om maakt intreseert me geen ****,
kan er zelf ook om lachen
als jij graag gelooft dat mister 10 zijn fysiek natural haalbaar is :rolleyes:

10,

Ik volg dit lekkere topic nu al een tijdje en ik moet ff kwijt dat je mijn respect hebt! Je staat er gigantische goed bij. Goed in proportie, goede massa. Ik vind dat je je zeker met Arnold mag vergelijk. Prima, hij is iets groter maar je doet er weinig voor onder.

Terug
Naar boven