Thorian
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaja.. makkelijk jomaar als je een dikke kuur zou zetten, net als je arnold, haal je hem makkelijk in denk ik.
Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier meteen refereren naar AS. Ik heb hier ook weleens aan gedacht door dit forum, maar er zijn zoveel documentaires over de gevolgen hiervan. Gevolgen die niet te ontkennen zijn. Ik werd gewoon misselijk van de diverse documentaires die ik heb gezien, helaas zijn hier veel mensen die toch deze risico's aanvaarden.
Ik weet er niet zoveel vanaf als de meesten hier en sport meer recreatief als professioneel, kan iemand mij uitleggen waarom mensen toch gebruiken ten koste van hun lichaam?
Therefore, if you really want to know whether a bodybuilder is TRUE natural, or which drugs he has been using to build his physique, you will have to ask him. The standard answer to this question is, however, always "No, I have never used any drugs". However, if you get to know the guy better, develop some friendship, give him some complements on his physique, and especially if he starts thinking that you are a drug user yourself or interested in becoming one, he might well loosen up and start telling you at least part of his true story. For me personally, it is not very hard to get a guy talking, because I am quite big and muscular for a true natural bodybuilder; therefore they often think that I'm on drugs myself.

coole site heb je!!
jm dat die engels is dan moet ik weer me best gaan doen om het teberijpen![]()

Een leuke bijpassende anekdote ter illustratie die nog geen 2 weken geleden is gebeurd:
Ik ben alleen in de kleedkamer van de gym. Plots komt er en kerel binnen en spreekt me aan: "Ik zou graag HGH gaan gebruiken, zou ik je er wat vragen over mogen stellen?".
Ik had nog nooit een woord gewisseld met die kerel (hij is vrij nieuw bij ons in de gym denk ik).Hoewel die kerel relatief struis gebouwd was, vond ik niet dat hij er al echt als een BB-er begon uit te zien, en al helemaal niet als iemand die klaar was om het groeihormonen te beginnen experimenteren.
Die kerel keek raar op toen ik hem zei dat ik helemeel geen ervaring heb met HGH of zelfs geen enkel andere steroide.
Die kerel had echt helemaal de verkeerde te pakken.![]()
een echte buffel, je ziet er ook behoorlijk sterk uit, wat zijn je pr's?