Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Ik vind dat je qua definitie best wat van arnold weg hebt. Hij was groter, gespierder en wat droger,...maar ik zie zeker overeenkomsten. Ik vind dat je er echt goed uitziet joh!

Diepe respect en dit voor zonder AS hebben bereikt. Je ziet er zeker goed uit.
Arnold was groter, maar met juice. Op sommige foto's staat Arnold bij zonder juice in een off periode en hij is dan de helft van jou. Sorry Arnold fans but it's true.

reactie

wow nice . dit is ook wel men doel , maar tzal wss wel nog 10 jaar duren denk ik . ik zie in ieder geval niet zooooveel verschil in de vergelijkingen .
respect :thumb:

Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier meteen refereren naar AS. Ik heb hier ook weleens aan gedacht door dit forum, maar er zijn zoveel documentaires over de gevolgen hiervan. Gevolgen die niet te ontkennen zijn. Ik werd gewoon misselijk van de diverse documentaires die ik heb gezien, helaas zijn hier veel mensen die toch deze risico's aanvaarden.

Ik weet er niet zoveel vanaf als de meesten hier en sport meer recreatief als professioneel, kan iemand mij uitleggen waarom mensen toch gebruiken ten koste van hun lichaam?

En jij bent zeker iemand die ook geen medicijnen pakt? Enkel gezond voedsel eet? Nog nooit een sigaret of andere drugs aangeraakt? En zo zijn er wel nog meer zaken die ongezond zijn.

In ieder geval nette fysiek, zeker naturel en op die leeftijd. Veel mensen hier nemen die vergelijking veel te serieus op.

coole site heb je!!
jm dat die engels is dan moet ik weer me best gaan doen om het teberijpen:P

Vet fysiek Mister10! Ik zie zeker gelijkenis tussen jou en arnie in zn jongere jaren. Vooral je armen lijken goes. Succes verderers

jezelf vergelijken met arnold is onzin..
toch nette fysiek,
prOficiat:(

je had zelf wat droger mogen staan om zo een vergelijking te maken vind ik.
biceps is wel groot

Jezus what a joke ,

Therefore, if you really want to know whether a bodybuilder is TRUE natural, or which drugs he has been using to build his physique, you will have to ask him. The standard answer to this question is, however, always "No, I have never used any drugs". However, if you get to know the guy better, develop some friendship, give him some complements on his physique, and especially if he starts thinking that you are a drug user yourself or interested in becoming one, he might well loosen up and start telling you at least part of his true story. For me personally, it is not very hard to get a guy talking, because I am quite big and muscular for a true natural bodybuilder; therefore they often think that I'm on drugs myself.
:o:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

Een leuke bijpassende anekdote ter illustratie die nog geen 2 weken geleden is gebeurd:

Ik ben alleen in de kleedkamer van de gym. Plots komt er en kerel binnen en spreekt me aan: "Ik zou graag HGH gaan gebruiken, zou ik je er wat vragen over mogen stellen?".

Ik had nog nooit een woord gewisseld met die kerel (hij is vrij nieuw bij ons in de gym denk ik).Hoewel die kerel relatief struis gebouwd was, vond ik niet dat hij er al echt als een BB-er begon uit te zien, en al helemaal niet als iemand die klaar was om het groeihormonen te beginnen experimenteren.

Die kerel keek raar op toen ik hem zei dat ik helemeel geen ervaring heb met HGH of zelfs geen enkel andere steroide.
Die kerel had echt helemaal de verkeerde te pakken. :roflol:

Een leuke bijpassende anekdote ter illustratie die nog geen 2 weken geleden is gebeurd:

Ik ben alleen in de kleedkamer van de gym. Plots komt er en kerel binnen en spreekt me aan: "Ik zou graag HGH gaan gebruiken, zou ik je er wat vragen over mogen stellen?".

Ik had nog nooit een woord gewisseld met die kerel (hij is vrij nieuw bij ons in de gym denk ik).Hoewel die kerel relatief struis gebouwd was, vond ik niet dat hij er al echt als een BB-er begon uit te zien, en al helemaal niet als iemand die klaar was om het groeihormonen te beginnen experimenteren.

Die kerel keek raar op toen ik hem zei dat ik helemeel geen ervaring heb met HGH of zelfs geen enkel andere steroide.
Die kerel had echt helemaal de verkeerde te pakken. :roflol:

hahaha fail!

voor een "natural" echt top fysiek ;) keep it up veel werke aan je upperchest en doe de vergelijking nog is over 2jaar ? ;D

een echte buffel, je ziet er ook behoorlijk sterk uit, wat zijn je pr's?

Respect voor de naturelgains

this is just amazing!

Terug
Naar boven