Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja natuurlijk. wat is dat voor een vraag? ik weet niet of je het door hebt maar je verraad jezelf hier he..
succes met je trip.
je edit veel he.
in huidige context slaat die vraag van jou nergens meer op..
M.a.w. als men foto's van Arnold zou maken in mijn badkamertje, dan zou hij er veel beter uitgezien hebben als op de foto's die ik van het internet geplukt heb.
Idd dan zouden jullie totaal onvergelijkbaar zijn, zoals het hoort.
Waarop jij antwoord:
"Denk je nu echt dat Arnold er op mijn badkamer, niet opgepomt, zoveel beter zou uitgezien hebben??"
En nu na talloze edits probeer je een andere richting uit te gaan, om het anders te doen lijken.
Mij ga je niet kunnen manipuleren. Verder doe je wat je wil.
succes gewenst

wat een zeikerds allemaal ,80%van de leden hier mag alleen dromen om het fysiek te halen van mister10

wat een bullshit topic.
ten eerste slaat de vergelijking van mister10 met ahnuld nergens op.
ten tweede heeft mister10 de quads van een 17jarige voetballer.
verder een goede fysiek.

Als je de moeite had gedaan om de posts echt te lezen, had je deze domme opmerking niet hoeven te maken:
1) 't Is helemaal niet de bedoeling om te suggereren dat mijn fysiek in de buurt komt van die van Arnold. De verschillen in massa en kwaliteit zijn duidelijk te zien op de foto's en herhaaldelijk vermeld in de posts, door mezelf en door de anderen.
2) De foto's van Arnold die circuleren op het net, zijn een selectie van zijn beste foto's uit een ganse carriere als professioneel bodybuilder. De foto's van mijn fysiek zijn door mezelf op een uurtje tijd op mijn badkamer getrokken onder een stel spotjes van 8 euro die toevallig aan't plafond hangen. Ikzelf, recht uit bed, niet opgepomt. Denk je nu echt dat Arnold er op mijn badkamer, niet opgepomt, zoveel beter zou uitgezien hebben dan op zijn foto's die op het internet staan??Dan ga ik meteen mijn badkamertje verhuren als fotostudio, en een dikke cent bijverdienen.
Eigenlijk kom je alleen maar wat pissen op het natural bodybuilding.
Wees toch eens niet zo afgunstig op zij die verkiezen natural door het leven te gaan..
sommige mensen hebben een droom......die maar op 1 manier te verwezelijken is....

sommige mensen hebben een droom......die maar op 1 manier te verwezelijken is....