XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

Ik wist wel dat het persoonlijk was, maar ik hoopte stiekem dat je intelligent genoeg zou zijn om na verloop van tijd door te krijgen dat ik me er niets van aantrek. Maar jij blijft doorzetten als een echte stalker. ;)

Ik wou je niet teleurstellen! (je leven moet al 1 grote teleurstelling zijn)

Ik ga kuren word ik misschien ook zo groot als Mister10 :eyebrow:

Fysiek blijft bruut

En tis toch vet om jezelf naast een pro te zetten. Kun je pas echt zien hoe groot arnie was.

ik heb ook enorm veel bewondering voor je, mister10, en ik heb vroeger veel gelezen op je site, vind het goed dat het nu ook in boekvorm uitkomt, maat toch heb ik me eens erg teleurgesteld gevoeld in jou via je site. ik had je daar nl gemaild om raad te vragen, en ik wer als reactie enkel door jou"gedumpt" of "afgeschreven " als natural, omdat ik toen humanobol gebruikte, wat nochtans een "natuurlijk" supplement is!Ik voelde me toenw el einigszins gekwetst, had goede raad van je verwacht.

ik heb ook enorm veel bewondering voor je, mister10, en ik heb vroeger veel gelezen op je site, vind het goed dat het nu ook in boekvorm uitkomt, maat toch heb ik me eens erg teleurgesteld gevoeld in jou via je site. ik had je daar nl gemaild om raad te vragen, en ik wer als reactie enkel door jou"gedumpt" of "afgeschreven " als natural, omdat ik toen humanobol gebruikte, wat nochtans een "natuurlijk" supplement is!Ik voelde me toenw el einigszins gekwetst, had goede raad van je verwacht.

:roflol: ! Als Mister10 niet eens het verschil kan zien tussen humanobol en AAS...

mister10 is de enige natural volgens zijn regels!

ja strongman, ik weet dat hij zelfs supplemanten afzweert, maar ieamnd die supps gebruikt wordt normaal gezien nog al "nautral" aanzien he, ik ben torouwens al wel wat afgestapt van die supss, maar ja in het begin experimenteer je wat he, vooral als je pas als veertiger beginst, denk je zulke middeltjes nodig te hebben, sedertdien heb ik het wel wat moeilijk met zijn "autoriteit" op dat gebied.

ja strongman, ik weet dat hij zelfs supplemanten afzweert, maar ieamnd die supps gebruikt wordt normaal gezien nog al "nautral" aanzien he, ik ben torouwens al wel wat afgestapt van die supss, maar ja in het begin experimenteer je wat he, vooral als je pas als veertiger beginst, denk je zulke middeltjes nodig te hebben, sedertdien heb ik het wel wat moeilijk met zijn "autoriteit" op dat gebied.

hij gebruikt wel supplementen, alleen hij brengt ze eerst bij de dopingcontroleurs langs om het te laten testen. true story

Met z'n 'true natural' status... :kots:

Waarom ben je daar zo trots op? Vind je jezelf zo geil en goddelijk? Walgelijk vertoon van zelfverheerlijking.

Ik zie dat je ook geld kan doneren voor je site. Is daar al veel gebruik van gemaakt???

Zeg, Mister10, ik ben 50kg aangekomen in 30 maanden, ik heb wel 2x een creatinekuur gedaan. Ik heb wel goed nagekuurd met chocomel hoor. Ben ik nu nog naturel?

je bent pas echt natural als het onder je gebruikersnaam staat. volgens mij ben ik momenteel het naturalst van heel dbb!

Mijn ervaring is dat de mensen welke het hardst dingen van de daken schreeuwen, vaak iets te verbergen hebben...

A) Mister10 is helemaal geen natural, maar is bang dat zijn prestaties minder gewaardeerd worden als hij toegeeft gebruikt te hebben. Iets wat ik wel vaker zie op Dbb.

B) Heeft een traumatisch jeugdsyndroom, waarbij een vriendinnetje vreemd ging met een AAS gebruiker, of zijn moeder ermee vandoor ging.

C) Het is een kloon.. :D

In mijn ogen geen reden om te bashen.
De een wordt afgekraakt omdat ie aan de snoepjes heeft gezeten, en de ander omdat hij 'te naturel' is.
**** it, hij heeft gewoon goede fysiek. En trouwens, ieder zijn keus.

Waarom zo jaloers op Baas10 ?

Voor een naturel kom je gevaarlijk dichtbij. Keurig fysiek, hoop dat ik ook op zo'n niveau eindig :rolleyes:

Terug
Naar boven