- Waardering
- 470
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Mister10 niet eens het verschil kan zien tussen humanobol en AAS...

Ik citeer:
"Humanobol bevat het Humanoforte extract. Humanoforte wordt geproduceerd uit kip eigeel. Dit eigeel is al bevrucht, waardoor het zeer rijk is aan diverse bio-peptiden. Deze peptiden zijn verantwoordelijk voor de werking van Humanobol en dus de lichaamseigen stimulerende eigenschappen (Stimuleert Testosteron, Stimuleert Groeihormoon, Stimuleert IGF-1, Reguleert Cortisol, Stimuleert vetverlies, Stimuleert opbouw spierweef)."
Vriend, ik ben doctor in de biochemie als je mammie je misschien ooit heeft uitgelegd wat dat is.
.

Mister im sow proud to be naturel arrogant t*ring ventje@ Ryu: sta me aub toe niet verder in discussie te gaan met jou (en sommige anderen) gezien discussieren met 'mensen' met een hersencapaciteit van een regenworm (hetgeen helaas blijkt uit hetgeen je schrijft) niet enkel erg frustrerend is voor mij, maar vooral ook tijdsverlies.
@ Ryu: sta me aub toe niet verder in discussie te gaan met jou (en sommige anderen) gezien discussieren met 'mensen' met een hersencapaciteit van een regenworm (hetgeen helaas blijkt uit hetgeen je schrijft) niet enkel erg frustrerend is voor mij, maar vooral ook tijdsverlies.
Mister im sow proud to be naturel arrogant t*ring ventje

dat zou ik ook zeggen als ik niks beters wist te zeggen.
@ Ryu: sta me aub toe niet verder in discussie te gaan met jou (en sommige anderen) gezien discussieren met 'mensen' met een hersencapaciteit van een regenworm (hetgeen helaas blijkt uit hetgeen je schrijft) niet enkel erg frustrerend is voor mij, maar vooral ook tijdsverlies.

over Humanobol natuurlijkAh, interessant. Waarover heb je je doctoraat geschreven?

Snap de haat ook niet echt trouwens, hij is de grootste van het forum zowat (op Skinnie na natuurlijk).
Ah, interessant. Waarover heb je je doctoraat geschreven?
En daarom ben je nu zo groot geworden?