AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Laat de frustraties maar eens goed los, vrienden. :roflol:
(gericht aan de bashers)

Als Mister10 niet eens het verschil kan zien tussen humanobol en AAS...

Ik citeer:
"Humanobol bevat het Humanoforte extract. Humanoforte wordt geproduceerd uit kip eigeel. Dit eigeel is al bevrucht, waardoor het zeer rijk is aan diverse bio-peptiden. Deze peptiden zijn verantwoordelijk voor de werking van Humanobol en dus de lichaamseigen stimulerende eigenschappen (Stimuleert Testosteron, Stimuleert Groeihormoon, Stimuleert IGF-1, Reguleert Cortisol, Stimuleert vetverlies, Stimuleert opbouw spierweef)."
:roflol:

Vriend, ik ben doctor in de biochemie als je mammie je misschien ooit heeft uitgelegd wat dat is. :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

mister10 is de enige natural volgens zijn regels!

Als meest fanatiek aanhanger van de True Natural Bodybuilding strekking moet jij toch zeker wel eens mijn recent interview met Muscle & Strength lezen, naar eigen zeggen de belangrijkste natural bodybuilding website op het net.

http://www.muscleandstrength.com/articles/jos-true-natural-bodybuilding-interview.html

Veel gruwel plezier. :)

Laatst bewerkt:
Ik citeer:
"Humanobol bevat het Humanoforte extract. Humanoforte wordt geproduceerd uit kip eigeel. Dit eigeel is al bevrucht, waardoor het zeer rijk is aan diverse bio-peptiden. Deze peptiden zijn verantwoordelijk voor de werking van Humanobol en dus de lichaamseigen stimulerende eigenschappen (Stimuleert Testosteron, Stimuleert Groeihormoon, Stimuleert IGF-1, Reguleert Cortisol, Stimuleert vetverlies, Stimuleert opbouw spierweef)."
:roflol:

Vriend, ik ben doctor in de biochemie als je mammie je misschien ooit heeft uitgelegd wat dat is. :roflol:
.

Gast, heb je nu serieus wel door hoe voor aap jij jezelf zet? Dan zou je niet eens een pakje suiker mogen eten, want dit verhoogd mijn lichaamseigen insuline levels. Oh nee, je zou ook geen zink meer mogen hebben, want deze heeft ook invloed op testosteron.

Dipstick, je hebt zojuist toegegeven dat je zelf ook gebruikt. Of ga je nu ons wijsmaken dat je alleen op water leeft? Oh wacht, dat heeft ook weer invloed op lichaamseigen processen.. :roflol:

Je moet pas met titels gooien als je argumenten goed onderbouwd zijn. Hier nog even een basisles:

''Anabolic steroids are synthetic derivatives of the male hormone testosterone''

Laatst bewerkt:
@ Ryu: sta me aub toe niet verder in discussie te gaan met jou (en sommige anderen) gezien discussieren met 'mensen' met een hersencapaciteit van een regenworm (hetgeen helaas blijkt uit hetgeen je schrijft) niet enkel erg frustrerend is voor mij, maar vooral ook tijdsverlies.

@ Ryu: sta me aub toe niet verder in discussie te gaan met jou (en sommige anderen) gezien discussieren met 'mensen' met een hersencapaciteit van een regenworm (hetgeen helaas blijkt uit hetgeen je schrijft) niet enkel erg frustrerend is voor mij, maar vooral ook tijdsverlies.
Mister im sow proud to be naturel arrogant t*ring ventje

Ryudolfijn, ben je geen mod meer dat je zo bashed?

las net nog warnings van je omdat ik altijd bash.

na-aper

dat zou ik ook zeggen als ik niks beters wist te zeggen.

Goed fysiek heb je maar bij Arnold kom je niet. Toch leuk geprobeerd :)

:stfu:

Belachelijk hoe je mensen zo kan afblaffen welke de moeite nemen om op je site te bekijken, om hulp vragen en vervolgens beantwoord als ''verloren'' en ''niet schoon'' bij het gebruik van een product als Humanobol. Wie denk jij wel niet dat je bent?

Je kan je titel beter veranderen in ''True Natural Dickhead'' :sukkeltje:

Laatst bewerkt:
Ah, interessant. Waarover heb je je doctoraat geschreven?

Ryu ziet er ook niet naturel uit hoor:

sl4qwi.jpg

Ik gebruik Scooby Snacks. :o

100 mg per dag.

Snap de haat ook niet echt trouwens, hij is de grootste van het forum zowat (op Skinnie na natuurlijk).

Terug
Naar boven