MuscleMeat

Arnold versus Mister10

Hoi,

Ik ben Mister10 en ik ben een TRUE NATURAL BODYBUILDER. Ik ben niet zomaar een bodybuilder, nee. Ik ben een echte TRUE NATURAL BODYBUILDER en iedereen moet weten dat ik een TN-BB'er ben. Ik wil gewoon dat iedereen weet dat ik een TRUE NATURAL BODYBUILDER ben, zou me er namelijk diep voor schamen als iemand zei dat ik een normale NATURAL bodybuilder ben.

TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10 TRUE NATURAL BODYBUILDER MISTER10

Wie begrijpt nu nog steeds niet wat voor een bodybuilder ik ben? Laat het me weten dan probeer ik het nog iets preciezer uit te leggen.

ik ben de enige echte!:mad:

Tsja, naturel of niet...zijn fysiek is goed.
Maar ik vind het wel overdreven om continu die afkeer te hebben tegen alles wat niet voldoet aan 'true naturel bodybuilding'.

Sterker nog, ik vind het haast een sekte lijken waar je bij moet horen.
TN-BB-Sekte.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou iets wat gemaakt wordt uit bevruchte kippeneieren meer bewerkt zijn dan bv BCAA's, die volgens jou wel ok zijn? Of zelfs gewoon whey? ...

Jammer voor jou en vele anderen hier op het forum die nog altijd 0% begrijpen van wat ik met TN BB bedoel.

Het gaat er bovendien niet over om mensen in hokjes te plaatsen. De bedoeling is aan beginnende BBers duidelijk te maken dat efficiënte training en gezonde, doelgerichte voeding alles is wat je als natural nodig hebt om je fysiek optimaal te ontwikkelen. Ik weet bovendien zeker dat er heel wat mensen hier op het forum het daar 100% mee eens zijn en dat er in elke gym talrijke TN BB-ers rondlopen.

Maar al te vaak wordt de indruk gewekt dat je zonder pilletjes en spuitjes maar beter helemaal niet met BB begint. Sla eens een BB tijdschrift open en je weet wat ik bedoel.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

@Mister10

Waarom zou je iemand die een "fout supplement" heeft "gebruikt" niet meer helpen dan?
Wat is de reden daarvoor?

Waar haal je die onzin vandaan?

Laatst bewerkt:
Jammer voor jou en vele anderen hier op het forum die nog altijd 0% begrijpen van wat ik met TN BB bedoel.

Het gaat er bovendien niet over om mensen in hokjes te plaatsen. De bedoeling is aan beginnende BBers duidelijk te maken dat efficiënte training en gezonde, doelgerichte voeding alles is wat je als natural nodig hebt om je fysiek optimaal te ontwikkelen.

Maar al te vaak wordt de indruk gewekt dat je zonder pilletjes en spuitjes maar beter helemaal niet met BB begint.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Veel woorden maar weinig onderbouwing, probeer het nog is.

Het gaat er bovendien niet over om mensen in hokjes te plaatsen. De bedoeling is aan beginnende BBers duidelijk te maken dat efficiënte training en gezonde, doelgerichte voeding alles is wat je als natural nodig hebt om je fysiek optimaal te ontwikkelen.

Maar al te vaak wordt de indruk gewekt dat je zonder pilletjes en spuitjes maar beter helemaal niet met BB begint.

Leuke insteek, maar ik vind het overkomen alsof je frustraties hebt en soort afkeer creert tegen mensen die het niet volgens de TN BB manier realiseren.
Het is ook maar net welke ambities die persoon heeft. En tuurlijk ben ik het met je eens dat er super veel progressie valt te behalen met een uitgeblanceerde voeding en training. Voeding zal altijd de keydrive moeten zijn om progressie te behalen, maar ik vind TN BB haast té extreem overkomen en meer hatend tegenover de 'stoute bb'ers'.

Ik maak de beste gains van mn leven sinds ik true natural ben.

• Like
Waarderingen: Ryu

Je kunt erg gelijk hebben maar er zijn ook mensen zoals ik die er niet te serieus naar gaan kijken voeding en rust bvb. Ik ga graag eens op stap mijn klem zuipen en wat drugs gebruiken soms kan ik dan ook niet eten.
Voor de rest eet ik wel super strickt behalve met die dagen (wat niet vaak voor komt) om dan toch te berijken wat ik wil spuit ik min bil vol met Testo zo wat. Ik wil aleen maar van 2 walletjes eten anders is het leven ook zo saai ieder zijn keus toch lijkt mij ?

Laatst bewerkt:
Voor de rest eet ik wel super strickt behalve met die dagen (wat niet vaak voor komt) om dan toch te berijken wat ik wil spuit ik min bil vol met Testo zo wat. Ik wil aleen maar van 2 walletjes eten anders is het leven ook zo saai ieder zijn keus toch lijkt mij ?

Iedereen doet idd wat hij wil. Belangrijk is echter voor de jeugd te weten dat dat je zonder pilletjes en spuitjes ook leuke resultaten kan bereiken.

Ik maak de beste gains van mn leven sinds ik true natural ben.

Ik maak de gains van mn leven sinds ik ongesteld word.
(verwijderde posting)

Ik maak de gains van mn leven sinds ik die site heb ontdekt!
(verwijderd topic)

Sinds ik aan de alcohol zit maak ik de gains van mn leven.

sinds ik clubbels gebruik maak ik de gains van mn leven.

Sinds ik mn wedstrijdambities opzij heb geschoven maak ik de gains van mn leven.

Ik maak de gains van mn leven sinds ik dit ding gebruik.

Verzin eens wat nieuws.

Ik ben ook true natural.

Geld storten mag altijd!

Leuke insteek, maar ik vind het overkomen alsof je frustraties hebt en soort afkeer creert tegen mensen die het niet volgens de TN BB manier realiseren.

...maar ik vind TN BB haast té extreem overkomen en meer hatend tegenover de 'stoute bb'ers'.

Ja, dat is dan een foute indruk die je hebt, waarschijnlijk gecreerd door de posts van de haters hier op het forum. Ik heb respekt voor ieders keuze. De enige mensen waar ik geen respekt voor op kan brengen is steroiden gebruikers die zich profileren als een natural.

En dat is ook nog steeds de kern van het TN BB, namelijk life-time steroid free. Al die andere supplementjes die niet op de dopinglijsten voorkomen werken toch niet, maar ze gaan een beetje in tegen de geest van het natural BB. Maar ik heb zeker geen problemen met mensen die daar graag van snoepen, en dat zijn in mijn ogen nog altijd natural brothers hoor.

Laatst bewerkt:
En nu ben ik het al niet meer pfoe :(

edit/
Mister10 je overdrijft die shit echt iets te erg. Je lijkt wel doorgedraaid dat zie ik zelfs als certified ecto

Laatst bewerkt:
Iedereen doet idd wat hij wil. Belangrijk is echter voor de jeugd te weten dat dat je zonder pilletjes en spuitjes ook leuke resultaten kan bereiken.
Jeps mee eens. Dacht dat je iemadn was die een beetje bevooroordeeld was ofzo. Maar dat is niet zo gelukkg. Puik fysiek trouwens !!!!

Er zullen altijd mensen zijn die mijn visie te extreem vinden. Anderen zullen zich dan weer helemaal herkennen in het TN BB. Het belangrijkste is dat erover gepraat wordt zodat het vastgeroeste idee dat BB enkel een pillen-en-spuiten sport is er een beetje uitgaat.

ik heb ook veel natural fat!:)

Terug
Naar boven