MuscleMeat

Arnold versus Mister10

En jij kan ook ophouden met onzinnige posts te plaatsen. De beste man geeft zijn persoonlijke mening, dus probeer hier niet bijdehand te doen:rolleyes:
Hij mag het toch vragen, of mag dat ook al niet meer :(
nog bedankt Mister10.

nog een klein vraagje (OP) is je voeding schema ook enigszins gelijk aan die van Arnolds verleden schema ?
gewoon nieuwsgierig :)

alvast bedankt weer, groet, ree.

zal ik anders zelf ook even een artikeltje schrijven zonder enige referentie en dan daar naar linken om mijn punt te beargumenteren

Hhahahhaha ja vast

• Topic Starter Topic Starter
nog een klein vraagje (OP) is je voeding schema ook enigszins gelijk aan die van Arnolds verleden schema ?
gewoon nieuwsgierig :)

Geen idee wat die Man at, maar zeker niet hetzelfde als ik.

Voor alle duidelijkheid toch even vermelden dat het voedingsschema dat in de excel staat in men signature niet iets is wat ik zelf ooit gevolgd heb. Dat is enkel ingevuld ter illustratie.

Wat ik zelf concreet eet ga ik niet op het internet plaatsen, want dat wijkt zodanig af van wat BB-ers denken dat het moet zijn, dat het te veel negatieve reacties zou teweeg brengen.

Ik kan wel zeggen dat het wel doordacht is en naar mijn visie zeer goed geoptimaliseerd is qua samenstelling voor een balans tussen:
- mijn BB-doelstelllingen
- gezondheid
- tijds- en kostenefficientie
- en in beperkte maten smaak en genot

Ik pak elke spiergroep zo hard mogelijk aan.
Gevolg is dat je maar een paar spiergroepen per training kan doen en dat je een ganse week nodig hebt om te bekomen/herstellen/groeien.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Als je te snel na mekaar opnieuw dezelfde spier traint raakt je spier gewoon aan de belasting en wordt het te moeilijk/onmogelijk ze nog voldoende te overbelasten. Overbelasting = groeistimulans.

Alleen mensen op anabolen kunnen spiergroepen maar 1x per week trainen en toch groeien omdat eiwitsynthese veel langer duurt.
Beetje vreemd verhaal dit...:o

• Topic Starter Topic Starter
Alleen mensen op anabolen kunnen spiergroepen maar 1x per week trainen en toch groeien omdat eiwitsynthese veel langer duurt.
Beetje vreemd verhaal dit...:o

Alleen mensen op anabolen kunnen spiergroepen 2x per week trainen en toch groeien omdat hun herstel en eiwitsynthese veel sneller gaan.
Beetje vreemde post dit...:o

Nee, gewoon nee.

Misschien raakt het tijd dat DBB eens wat moderators aan gaat stellen die wat van training en voeding afweten. Het wordt echt met de dag gekker op DBB.

Is vragen om een inhoudelijke reactie onzinnig? Ga loos man, joker.

Blijkt ook maar weer dat de zogenaamde expert, waar er overigens veel van zijn op DBB, hun mening weer niet kunnen of willen onderbouwen.

Zomaar een artikel of link plaatsen is toch geen manier van discussiëren.

Hij vraagt toch niet om een discussie, en hij lokt toch ook geen discussie uit ?

Alleen mensen op anabolen kunnen spiergroepen 2x per week trainen en toch groeien omdat hun herstel en eiwitsynthese veel sneller gaan.
Beetje vreemde post dit...:o

2 x In de week zo zwaar mogelijk wil misschien niet, 2x in de week terwijl je je verstand gebruikt is goed mogelijk.

Arnold geeft toch toe dat hij roids gebruikt heeft, en geen true natural is

Is vragen om een inhoudelijke reactie onzinnig? Ga loos man, joker.

Blijkt ook maar weer dat de zogenaamde expert, waar er overigens veel van zijn op DBB, hun mening weer niet kunnen of willen onderbouwen.

Zomaar een artikel of link plaatsen is toch geen manier van discussiëren.

Vragen is oke, maar op denigrerende manier eisen i.c.m. met je eerdere nutteloze posts voegen dus niets toe.
Of heb jij ook een plaat voor je kop dat je dit niet kunt zien??

Zeer interessante materie in dit topic, vind persoonlijk deze ontwikkeling erg lijken op de andere topics waar TS in voorkomt.

Geen idee wat die Man at, maar zeker niet hetzelfde als ik.

Voor alle duidelijkheid toch even vermelden dat het voedingsschema dat in de excel staat in men signature niet iets is wat ik zelf ooit gevolgd heb. Dat is enkel ingevuld ter illustratie.

Wat ik zelf concreet eet ga ik niet op het internet plaatsen, want dat wijkt zodanig af van wat BB-ers denken dat het moet zijn, dat het te veel negatieve reacties zou teweeg brengen.

Ik kan wel zeggen dat het wel doordacht is en naar mijn visie zeer goed geoptimaliseerd is qua samenstelling voor een balans tussen:
- mijn BB-doelstelllingen
- gezondheid
- tijds- en kostenefficientie
- en in beperkte maten smaak en genot

Waarom zet je er dan in vredesnaam MIJN voedingsschema bij?!
Zet er dan bij: Een volledig verzonnen en door niemand gebruikt voedingsschema waarvan het niet eens duidelijk is of de opsteller hiervan daadwerkelijk profijt heeft gehad.

En dan ben ik ook nog wel eens benieuwd waarom het volgens jou dan zo goed doordacht is. En nu niet gaan onderbouwen met een of andere link naar een interviewtje.

Laatst bewerkt:
Wat een topic, ik zie door de bergen universitaire titels en loze argumenten het topic niet meer!

Terug
Naar boven