Fitness Seller

Arnold versus Mister10

2995329_std.jpg

Wel opvallend dat als je het inhoudelijk over bodybuilding wilt hebben en geen (zinnig) woord uit komt, maar zodra het over zichzelf gaat hij een hele scriptie kan schrijven over waar die wel allemaal niet fantastisch in is...

Je bent namelijk keer op keer mijn vragen aan het ontwijken.

Overigens had een doctoraatje Nederlandse spelling ook geen kwaad gekund.

Volgens mij is iedereen gewoon jaloers op Mister10 dat hij het gewoon wel gemaakt heeft in het leven.

Volgens mij is iedereen gewoon jaloers op Mister10 dat hij het gewoon wel gemaakt heeft in het leven.

Zoals je dit formuleert suggereert dat de 'rest' het dus niet heeft gemaakt in het leven? :rolleyes:

Ik denk niet dat het met jaloezie te maken heeft.

Als ik voor mezelf spreek:
Ik ben niet jaloers op andermans succes/geluk in het leven, ook niet op dat van Mister10. Sterker nog, ik gun het hem van harte.
Er is ook geen reden tot jaloezie, want persoonlijk heb ik de dingen des levens prima voor elkaar en heb verder echt niets tegen hem.

Waar ik wel de kriebels van krijg -en vermoedelijk vele anderen met mij- is o.a. de zelfgenoegzame en allesbehalve bescheiden manier waarop hij zichzelf presenteert en profileert op dit forum.

Laatst bewerkt:
Ik wil ook ergens expert in zijn :(

Zo is het chrisje, ik zou ook zwaar jelly zijn als ik al die diploma's niet had.
Mister10, zet de haters gwn op negeer.

Dus in jouw woorden ben jijzelf ook zwaar jelly of ook zo'n genie?

Verder heeft het overigens weinig met jaloers zijn te maken. Het heeft meer met de verschrikkelijke zelfverheerlijking te maken en de manier waarop hij al zijn stellingen op geen enkele manier kan onderbouwen dan met het argument: Trust me, ik ben een ervarings deskundige. Hij als "wetenschapper" zou toch echt moeten weten dat je stellingen op een andere manier moet onderbouwen.

Dat Mister10 zoveel haters heeft betekend dat hij goed bezig is.

Heeft ook wel wat lachwekkends al die haters die roepen dat Mister10 niet in de buurt komt van Arnold :roflol:
Hoe een foto voor de lol tot zoveel frustratie kan leiden bij leden :D typisch dbb!

Zolang je niet met de massa meegaat zal je altijd haters hebben, goed bezig Mister10!

Heb er anders een hoop karma van je voor gekregen.

Nou en :$

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Dat Mister10 zoveel haters heeft betekend dat hij goed bezig is.

Heeft ook wel wat lachwekkends al die haters die roepen dat Mister10 niet in de buurt komt van Arnold :roflol:
Hoe een foto voor de lol tot zoveel frustratie kan leiden bij leden :D typisch dbb!

Zolang je niet met de massa meegaat zal je altijd haters hebben, goed bezig Mister10!

Dit ! Inderdaad goed bezig mistertien

Nou en :$

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Dit ! Inderdaad goed bezig mistertien
vind het gewoon een beetje dubbel dat hij zichzelf als bescheiden beschrijft maar dan wel zitten opscheppen :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Welk aandelenfonds heb je dan opgestart en beheerd? Volgens mij toch meer iets waar eerder een heel team aan gewijd wordt en niet 1 persoon in feite de sleutel van de klus wordt gegeven.

Arnold mag best trots zijn dus dat je jezelf een beetje met hem vergelijkt.

Welk aandelenfonds heb je dan opgestart en beheerd? Volgens mij toch meer iets waar eerder een heel team aan gewijd wordt en niet 1 persoon in feite de sleutel van de klus wordt gegeven.

Ach hij komt ook iets zeggen. Expert in het geven van kaarten.

Terug
Naar boven