svenn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat klopt hier niet?
Zoek en vindt de discrepantie en win een masterclass "how to become a true natural expert in everything and even more!"

Volgens mij is iedereen gewoon jaloers op Mister10 dat hij het gewoon wel gemaakt heeft in het leven.
Volgens mij is iedereen gewoon jaloers op Mister10 dat hij het gewoon wel gemaakt heeft in het leven.

Zo is het chrisje, ik zou ook zwaar jelly zijn als ik al die diploma's niet had.
Mister10, zet de haters gwn op negeer.

typisch dbb!Expert in het ontwikkelen van slechte grappen hier op dbb
Dat Mister10 zoveel haters heeft betekend dat hij goed bezig is.
Heeft ook wel wat lachwekkends al die haters die roepen dat Mister10 niet in de buurt komt van Arnold
Hoe een foto voor de lol tot zoveel frustratie kan leiden bij ledentypisch dbb!
Zolang je niet met de massa meegaat zal je altijd haters hebben, goed bezig Mister10!
vind het gewoon een beetje dubbel dat hij zichzelf als bescheiden beschrijft maar dan wel zitten opscheppenNou en :$
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
Dit ! Inderdaad goed bezig mistertien

Ga je nu een crimineel vergelijken met een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen
?Welk aandelenfonds heb je dan opgestart en beheerd? Volgens mij toch meer iets waar eerder een heel team aan gewijd wordt en niet 1 persoon in feite de sleutel van de klus wordt gegeven.
Jij bent toch echt wel nieuwsgierig, he.
Heel specifieke details ga ik hier niet op't net gooien, al was't maar om confidentialiteitsredenen.

Welk aandelenfonds heb je dan opgestart en beheerd? Volgens mij toch meer iets waar eerder een heel team aan gewijd wordt en niet 1 persoon in feite de sleutel van de klus wordt gegeven.
Ach hij komt ook iets zeggen. Expert in het geven van kaarten.