- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Jij deed toch ook aan beleggen, Eric?
Ben je ook miljonair?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij deed toch ook aan beleggen, Eric?
Ben je ook miljonair?

Arnold mag best trots zijn dus dat je jezelf een beetje met hem vergelijkt.

Welk aandelenfonds heb je dan opgestart en beheerd? Volgens mij toch meer iets waar eerder een heel team aan gewijd wordt en niet 1 persoon in feite de sleutel van de klus wordt gegeven.

Dit kan natuurlijk maar op 1 manier bewezen worden..
Foto met alle diploma's, incl lepel en dbb briefje.
Als je dit niet kan posten, zijn de titels net zo legit als Hoody's squats.
?Uiteraard, ik bedoel, ik heb niet iedere dag te maken met een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.
En natuurlijk begrijp ik dat je dat niet alleen doet, nochtans weinig kans op Alexander Fleming praktijken. Maar wat is jouw taak binnen zo'n team? Zit je dagelijks met celkweekjes te spelen of wat precies..?
Ha, geen goed idee; dan kunnen ze zien welke graad van onderscheiding ik had, en ik word nu al uitgescholden voor autist/opschepper/weirdo...
?
Je zegt mee te hebben ontwikkeld aan producten tegen: CVD, schizofrenie, prostaatkanker, hepatitis C, TBC, HIV. Een zeer uiteenlopend lijstje. Nu is mijn oom toevallig ook een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen (academicus, niet farma industrie), maar die houdt zich doorgaans >10 jaar bezig met ongeveer hetzelfde onderwerp eer er iets zinnigs uitkomt. En jij hebt meegewerkt aan maar liefst producten tegen ZES verschillende, zeer uiteenlopende, ziektebeelden? Ik vind mijn oom echt een briljante vent, maar hij kan duidelijk niet tippen aan jou.

Enigste wat ik kan hebben voor mister10 is respect, je bent een topper.
Laat ze maar jaloers zijn![]()