- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bodybuilders zijn toch ook altijd domme leeghoofdenHoe kan hij dan zo slim zijn :$

Sorry, zo beter?

Hoody, kom eens langs, dan laat ik je het bedrijf zien.

was deze periode toevallig in 1994 t/m 2001 of 2003(give or take) t/m 2007(8 of 9 kan ook)?Geld verdienen is voor mij geen doel op zich; althans niet meer.
In al men bescheidenheid heb ik wellicht nog nooit vermeld dat ik ook expert ben in het beleggen in aandelen.
Tijdens men doctoraatsstudies ben ik me nl. ook gaan verdiepen in de economie, meer bepaald de aandelenbeurs.
Neen, ik heb nooit een academische opleiding in de economie gevolgd, maar ik heb me er via zelfstudie in bekwaamd.
Gezien het mij uitermate boeide, ben ik onmiddellijk na men studies dan ook een job gaan zoeken in het vermogensbeheer.
Blijkbaar heeft men beleggingsexpertise voldoende indruk gemaakt, want ik werd al snel aangeworven bij een investeringsbank als financieel analist/aandelenfondsbeheerder waar ik volledig zelfstandig men eigen aandelenfonds mocht oprichten, samenstellen en beheren; terwijl ze evengoed iemand met een academisch diploma in de economie hadden kunnen kiezen.
Enfin, na een paar jaartjes rijke mensen nog rijker te hebben gemaakt in de bank, heb ik me gerealiseerd dat er nuttigere dingen zijn om je leven aan te wijden. Ik ben dan in de farmaceutische sector gaan werken om innovatieve geneesmiddelen te ontwikkelen tegen ernstige, levensbedreigende ziektes waarvoor nog geen gepaste behandling bestaat.
Mensenlevens redden geeft al bij al toch meer voldoening dan rijke mensen rijker maken.

in dat geval is dit echt het meest epische geval van zelfoverschatting ooit op dbb, en dat zegt veel.Hoody, kom eens langs, dan laat ik je het bedrijf zien.![]()

Weer een mooi stuk tekst. Kan niet wachten op de reacties. Heb je toevallig ook contacten met beroemdheden
Als je zo door gaat krijg je misschien wel een aparte sectie hier op et forum.

Volgens mij is iedereen gewoon jaloers op Mister10 dat hij het gewoon wel gemaakt heeft in het leven.
Jos: When I was 18 years old I believed that one day I would win the Nobel Prize for Physics, drive a Ferrari, marry a model, and become Mr. Olympia being natural. Some years later I had to downgrade some of these expectations. (laughing)

Muscle and Strength: I've been at my natural limit for 12 years myself, so I understand what you mean. A good percentage of young, natural lifters believe that you can obtain results like that of steroids users...but it just takes longer. Why do you believe that so many of these trainees are resistant to the idea that natural training has a "ceiling”?
Jos: When I was 18 years old I believed that one day I would win the Nobel Prize for Physics, drive a Ferrari, marry a model, and become Mr. Olympia being natural. Some years later I had to downgrade some of these expectations. (laughing)
...