AndroidHealthClinic

Arnold's log

• Topic Starter Topic Starter
Wat squat je dan in de bulk? 1 max rep van rond de 200 toch?

Je hond zal ook best wel een goede conditie krijgen zo :roflol:
of gaat die niet altijd mee?

200 moet zeker wel lukken maar ik ga meestal voor wat meer reps,en de bull gaat altijd mee haha

ja die raakt door het dolle heen iedere keer (ze is ook pas 1,5) en als ze gras en bloemen ziet en ruikt dan gaat ze zich helemaal achterlijk gedragen haha

Gaaf hoor ik neem mijn staffords wel eens mee aan de fiets...nou ik hoef zelf niet te trappen hoor, moet continu afremmen.
Stelletje dolle malloten zijn t.

****kkk honger!!kwartier geleden maaltijd 2 gehad (220 gram kipfilet en 30 gram cashews) en heb ff een lastig momentje :p

****kkk honger!!kwartier geleden maaltijd 2 gehad (220 gram kipfilet en 30 gram cashews) en heb ff een lastig momentje :p

:D ik heb een potje look teentjes voor als ik het niet meer hou :D Van Pere Olive.

Is met een speciale kruidenmengeling. Zonder olie of niets, kan je toch wat snacken, zonder kcals.
En het is nog goed voor je testo ook :p

:D ik heb een potje look teentjes voor als ik het niet meer hou :D Van Pere Olive.

Is met een speciale kruidenmengeling. Zonder olie of niets, kan je toch wat snacken, zonder kcals.
En het is nog goed voor je testo ook :p

waar krijg je die?linkje? :p

Gewoon in de supermarkt :p

Doorzichtige potjes zijn het. Vaak hebben supermarkten het ook van het huismerk.
Staat bij de olijven etc ... teentjes look met chilivlokjes

product 1 teentje knoflook

kcal 14
eiwit: 0.3
kh: 0
vet 1.4

Voor de rest zit er enkel wat azijn, kruiden bij.

Plus het is een test booster, vetverbrander en zit vol met anti oxidanten.

Laatst bewerkt:
product 1 teentje knoflook

kcal 14
eiwit: 0.3
kh: 0
vet 1.4

Voor de rest zit er enkel wat azijn, kruiden bij.

Plus het is een test booster, vetverbrander en zit vol met anti oxidanten.

kon m net bij de plus niet vinden, als ik straks klaar ben met werken weer ff kijken, voor jou moet t ook pittig zijn met die lage kcal, ik kom tenminste nog aan een 2800 kcal iedere dag alleen wel slechts circa 30 gram koolh

kon m net bij de plus niet vinden, als ik straks klaar ben met werken weer ff kijken, voor jou moet t ook pittig zijn met die lage kcal, ik kom tenminste nog aan een 2800 kcal iedere dag alleen wel slechts circa 30 gram koolh

Ja, die andere is meestal met pesto en daar zit dan weer olie bij :)

Normaal staat het zo bij de olijven, tapas gedoe. B

Nu de deur uit met de bull voor de ochtendcardio,straks post ik mijn schouders/triceps training van gisteren

Vandaag dag 10 van mijn lowcarb precontest dieet, circa 324 gram eiwit,31 gram carbs en 130 gram vet, circa 2700 kcal

Gisteren schouders & triceps max 60 sec rust tussen de sets

Schouders,

opgewarmt in panatta schoulder press machine

staand shoulder press voorkant smitmachine
12x50
11x60
9x70
5x80 3x70 4x60 dropset

cable side raises achterlangs
4 sets 12-9-7-20 reps (alles x2 uiteraard)

reverse panatta flymachine achterkant schouders
2 sets 14-11 reps

panatta shoulder press machine (grip achterkant)
6x80
8x65

DB front raises (zo hoog mogelijk, Arnold style)
15x16
11x18

DB side raises staand, 30 sec rust tussen de sets
12x18
9x16
8x14
7x12
7x10

Triceps,

triceps dips
15xbw
12xbw+15
9xbw+30
6xbw+45

triceps cable pushdowns rope

2 super/dropsets 10-8 reps touw naar beneden en het laatste deel naar buiten trekken en 6-4 reps touw recht naar beneden

mijn dieet werkt goed, BF blijft dalen, enige nadeel van dit dieet is dat je zonder carbs wat minder volume hebt en dus minder vol oogt dan wanneer je wel carbs eet, voordeel is dat je er 24/7 knetterhard bijloopt.

low carb is momenteel vrij makkelijk vol te houden, over 3 kwartier 3e maaltijd (220 gram kipfilet en 30 gram cashews) en ik heb nog niet eens echt honger, enige wat ik echt haat aan lowcarb is dat ik me zo klein voel doordat je spieren gewoon minder volume hebben zonder carbs :mad:

Mooi dat je weer actiever bent geworden kerel, ik volg weer;)

Mooi dat je weer actiever bent geworden kerel, ik volg weer;)

thanks!

ik was even actief in de gym en alles, alleen niet op DBB, maar vooral nu ik een heel strak dieet volg vind ik het extra leuk om te loggen, en mijn plannen zijn eigenlijk om zo strak te blijven dieten, nu dan in de cut maar straks weer clean bulken :)

Je wou ook een showtje meepakken las ik..mooie doelen

Je wou ook een showtje meepakken las ik..mooie doelen

ja vooral om eraan te proeven, ik heb altijd al die competitiedrang in me gehad met alles wat ik doe, en deze sport vind ik echt geweldig, ik vind het fantastisch om steeds weer nieuwe dingen te leren, hoe mijn lichaam reageerd op bepaalde trainingen, vooral voeding en ook rust

ja vooral om eraan te proeven, ik heb altijd al die competitiedrang in me gehad met alles wat ik doe, en deze sport vind ik echt geweldig, ik vind het fantastisch om steeds weer nieuwe dingen te leren, hoe mijn lichaam reageerd op bepaalde trainingen, vooral voeding en ook rust

Merk het, je bent lekker fanatiek ;)

Terug
Naar boven