Fitness Seller

Arnold's log

• Topic Starter Topic Starter
poe hey, big weights man ... haast niet te geloven dat je aan het cutten bent :)

poe hey, big weights man ... haast niet te geloven dat je aan het cutten bent :)

Verbaasd me zelf ook wel eigenlijk,ik ben echt nauwelijks kracht kwijt,is haast te verwaarlozen..en daarbij staan bij mij techniek,uitvoering en contractie voorop en probeer zo zwaar mogelijk te gaan zonder dat uit het oog te verliezen (was vroeger wel eens anders bij mij met alle gevolgen,blessures,vandien :p)

Alleen met die lowcarbs (dag 12 inmiddels) heb je minder volume (fysiek) en ik voel me zo klein :( ondanks dat mn directe omgeving zegt dat dat niet zo is haha

Laatst bewerkt:
Vanmorgen borst&biceps

Incline DB press
15x30
12x40
10x46
9x50 (laatste anderhalve rep met spot)

Incline DB flyes (lichter dan anders maar heel diep,geconcentreerd en iedere rep gericht op volledige rek en contractie)
16x18
15x22
14x26 (anderhalve rep met spot)

Chestpress panatta machine
15x80
12x100
8x120 dropset 3x100 (2 sets met spot)

Cable crossovers staand focus op midden/onderkant
5 sets 12-10 reps 30 sec rust

Staand double biceps curls
3 sets 20-10 reps

Panatta preacher machine breedst mogelijke grip
20x30
16x40
12x50

Staand cable concentration curls om en om
3x12-8 reps

Hierna nog 15 minuutjes circuitje gedaan voor abs

damn, die dumbbell presses... i am jelly:)

Damn man, heavy db presses, sterke training :)

Thanks boys!

Was ook een heavy training,nog niet zo lang geleden deed ik meestal wat meer oefeningen en sets,gewoon meer volume dus,maar ik reageer beter op relatief korte maar explosieve trainingen waarbij iedere set een gevecht is (mij maak je niet wijs dat je 2 uur kunt trainen en iedere set de dezelfde intenstiteit kunt geven bv)

Goede instelling ;)

Hoe lang train je trouwens al?

Schouders&triceps

Training op 1 dosis plasmajet,niet slecht maar geeft me niet dezelfde pomp en energie als de veel goedkopere Jack3D,blijft bij eenmalig dus

Opgewarmt met 20 reps db front raises

Staand mp press smith
12x50
12x60
10x70
6x80 dropset 3x70

Seated db side raises (echte side raises,niet tillen,niet zwaaien maar geconcentreerd en even vasthouden bovenste punt) superset met reverse flymachine voor de achterkant
12x14 & 10x35
11x16 & 8x40
9x18 & 6x45
8x20 & 5x50

Shoulderpress panatta machine achterste gripp
12x60
9x70
5x80 dropset 4x70

Seated triceps extensions panatta machine
25x30
15x40
12x45

Cgbpr
25x20 (stang,had deze pas 1 keer gedaan,half jaar terug :p)
15x60
14x70
6x90 dropset 5x80

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 20:00 ----------

Goede instelling ;)

Hoe lang train je trouwens al?

Echt gericht op spiermassa nu 5 jaar ongeveer,maar als ik 5 jaar terug de kennis had gehad die ik nu heb (mijn inzet was het probleem nooit maar vergeleken met nu deed ik in het begin maar iets) was ik al veel verder geweest denk ik maar dat geldt voor de meesten van ons denk ik,ik heb ook nooit iets nuttigs geleerd van anderen,heb alles zelf geleerd via het web,youtube en ook veel van DBB

Lekkere training man, heavy

Mijn voedingsschema momenteel,iedere dag hetzelfde :p

Maaltijd 1,
5 hele eieren en 4 eiwitten

Maaltijd 2
220 gram kipfilet, 35 gram amandelnootjes of cashews en wat asperges

Maaltijd 3
50 gram whey met water,eetlepel calve pindakaas

Maaltijd 4
180 gram zalm met een berg broccoli of vol bord spinazie

Maaltijd 5 zelfde als #3

Maaltijd 6 zelfde als #2

Morgen is dag 14 van dit schema,circa 320 gram eiwit,31 gram koolh en 135 gram vet,totaal circa 2700 kcal,geen postworkoutshake,3000 gram visolie per dag,2 zakjes animalpak op trainingsdagen,1 op rustdagen.

Komende week vervang ik de 180 gram zalm door 200 gram tilapia,iets minder vet dus en zelfde hoeveelheid eiwit,zit nu op circa 6% bf.

Laatst bewerkt:
Wel lekker schemaatje, wil je nog lager dan 6%

Wel lekker schemaatje, wil je nog lager dan 6%

Ik wil richting de 3,liefst eronder maar ik kijk wel hoever ik kom,en eind september,begin oktober een wedstrijd doen en een fotoshoot,daarna weer een half jaartje groeien (zonder boven de 8 a 9% te komen)

Respect voor je toewijding, maar is dat wel gezond zo laag percentage?

Vanmorgen heel vroeg half uurtje met de bull gelopen in het bos,zojuist terug van gym,20 minuutjes abs gesloopt gevolgd door 25 minuutjes fiets op hf 120-130 :) verder geen training vandaag.

Vandaag zit ik op dag 14 van mn dieet en dan wordt 1 junkmaaltijd per week aanbevolen..laatste maaltijd vd dag..ik pieker me suf wat ik zal pakken haha

Ha ha succes kerel ;).....ik gooi vanmiddag wel een berg vlees extra erop voor jou :p.

Hoe lang duurt je dieet

Ha ha succes kerel ;).....ik gooi vanmiddag wel een berg vlees extra erop voor jou :p.

Hoe lang duurt je dieet

Eet smakelijk alvast :D

Nog een week of 10 maar die wordt voor ongeveer 2 weken onderbroken als ik de eerste 2 weken van september naar Salou ga :p

Ik denk dat ik vanavond een durum kipkebab pak :D

Zojuist maaltijd 4 achter de kiezen,220 gram kipfilet 30 gram amandelen en kom spinazie,straks ga ik met een vriend naar marmaris de kebabkoning van maastricht en haal ik mijn eerste cheatmaaltijd na 14 dagen dieet,groot broodje kebab (L) met knoflooksaus en sambal haha,vanavond laat nog een whey shake als maaltijd 6 en morgen weer diehard op strak dieet :D

Terug
Naar boven