MuscleMeat

Arnold's log

• Topic Starter Topic Starter
vandaag is het 'lowcarb" weer even wat zwaarder dan eind vorige week, maybe door mijn "cheatmeal" van 50 gram carbs uit havermout gisteren en 30 snelle postworkout carbs?(lol..havermout cheat noemen :p)

over een dik uur benen trainen, ben me al mentaal voor aan het bereiden want zwaar squatten valt tegen op de circa 20 gram carbs die ik tot nu toe vandaag heb gehad :p

goed fysiek en mooie trainingen kerel!

Wheels;

Opgewarmt met panatta legpress (plate loaded)

Squats
15x60
12x110
10x130 (belt)
8x150 (belt)
3x180 (belt) hierna zag ik wat zwarte vlekken en sterretjes,moest echt gaan zitten :o

Hierna nog wat legextensions 3 sets 12-15 reps en hetzelfde voor de legcurls.

Training afgemaakt met 2 supersets voeten buiten voeten binnen op de legpress, 2x2x10 reps

Lijkt misschien een simpele training maar die squats waren dodelijk op mn dagtotaal van 30 gram carbs :p

Laatst bewerkt:
Wheels;

Opgewarmt met panatta legpress (plate loaded)

Squats
15x60
12x110
10x130 (belt)
8x150 (belt)
3x180 (belt) hierna zag ik wat zwarte vlekken en sterretjes,moest echt gaan zitten :o

Hierna nog wat legextensions 3 sets 12-15 reps en hetzelfde voor de legcurls.

Training afgemaakt met 2 supersets voeten buiten voeten binnen op de legpress, 2x2x10 reps

Lijkt misschien een simpele training maar die squats waren dodelijk op mn dagtotaal van 30 gram carbs :p

Meer als zat toch....?

Ziet er weer lekker heavy uit, en dat op zo weinig carbs...:)

ik vind het mooi volume squats met die gewichten hoor!

ik vind het mooi volume squats met die gewichten hoor!

Squats zeker maar er omheen heb ik niet veel gedaan maar het was een heavy training kan ik je zeggen,ik was echt gesloopt na de in totaal circa 50 min die ik hier mee bezig was haha

fakkin hell dat zijn harde squats ... en dat in de cut ... :thumbs:

fakkin hell dat zijn harde squats ... en dat in de cut ... :thumbs:

Thanks!die 8x150 staan op film maar weet nog even niet hoe ik ze geupload krijg

Net terug van korte cardio sessie deze keer,25 minuutjes bij Slavante (st Pietersberg) gelopen waaronder wel circa 60 mtr trappen op aan het begin en aan het eind weer af dus :o

Wat squat je dan in de bulk? 1 max rep van rond de 200 toch?

Je hond zal ook best wel een goede conditie krijgen zo :roflol:
of gaat die niet altijd mee?

Terug
Naar boven