MuscleMeat

Arnold's log

Geniet er van ;)

• Topic Starter Topic Starter
Straks dus benen,ik ga wat lichter op de squats vandaag maar wil full squats doen,en daarna zo zwaar als gaat op de legpress,en nog wat extensions,curls en unilaterale oefeningen..zin in!

Full squat on monday? Hardcore to tha bone bro ! :)

Benen,

Fullsquats
12x60
10x90
8x120
4x160 (enige set met belt)
15x110

Legextensions 3 sets 15 reps (alle gewicht op panatta machine)

Panatta legpress (platesloaded)
15x100
12x140
10x180
8x210
5x240

Panatta legcurl 3 sets 15 reps alle gewicht plus 15 erbij gehangen

Sterke squat man

Dat geloof ik graag, die zuigen echt je laatste energie eruit.

lekkere repout bij squats:)

Ik ga straks voor ronde 2 van vandaag,voel me echt goed,straks 45 minuutjes alleen borst knallen..morgen rug,woensdag rust..donderdag schouders en traps,vrijdag armen en zaterdag weer rust

Laatst bewerkt:
hoe ziet je training schema eruit, ik ben ook namenlijk aan het kijken hoe ik het beste spiergroepen zoveel mogelijk apart kan pakken, wat meer trainings dagen betekend.
2x trainen op een dag is altijd lekker

hoe ziet je training schema eruit, ik ben ook namenlijk aan het kijken hoe ik het beste spiergroepen zoveel mogelijk apart kan pakken, wat meer trainings dagen betekend.

Kom ik op terug :p ik post nu ff snel de borsttraining van vanavond en ga dan "catch me if you can" kijken op sbs6 :D

Borst dus,korte explosieve intensieve training

Benchpress
20x60
15x100
8x120
6x130 3x110 4x100 4x90 6x80 dropset

Incline chestpress panatta machine
15x80
12x90
11x100
8x110 8x80 dropset

Chestfly panatta machine
FST-7 11-7 reps alles op 50kg 30 sec rust

Damn lekkere training zeg, je drukt lekker zwaar zeg.
Ben wel onder de indruk eigenlijk.

Aan mijn trainingsschema heb je dan niet veel want ik train echt maar heel zelden 2 keer per dag,vandaag voelde ik me erg goed en deed ik dat wel,ook omdat ik deze week mijn armen graag wil trainen zonder andere spiergroepen.

Ik heb eigenlijk geen vast schema of oefeningen en ook geen doelgewichten,ik bepaal wel voor ik ga trainen welke oefeningen in welke volgorde ik wil doen.

Meestal is het ongeveer zo,alleen de volgorde wisselt;

Schouders met traps of triceps 1 keer per 5 dagen
Borst met biceps 1 keer per 5 dagen
Rug (heel soms met een oefening traps erbij) 1 keer per 7 dagen
Benen 1 keer per 7 dagen
Abs 2 a 3 keer per week vaak apart met cardio

Rug en beentrainingen zijn het zwaarst en deze groepen hebben imo meer hersteltijd nodig dan de overige "kleinere" groepen,vandaar dat ik dit zo doe en dit lijkt voor mij tot nu toe het beste te werken.

Ik train altijd 5 van de 7 dagen,meestal 2 on,1 off,3 on,1 off etc etc

basic stuff dus, toch bedankt voor de uitleg;)

Damn kerel ... 2 keer per dag trainen, heavy ass weights & shitload aan cardio. Super :)

Damn kerel ... 2 keer per dag trainen, heavy ass weights & shitload aan cardio. Super :)

Haha ja maar vandaag even iets gas terug,voor een keer geen cardio maar wel eind van de middag rug trainen..balls to the wall uiteraard!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 07:36 ----------

basic stuff dus, toch bedankt voor de uitleg;)

You're welcome,ik vind 2 keer op een dag trainen super maar als ik er een gewoonte van maak ben ik in no-time overtrained :(

Zojuist rug getrained,weer veel last van aanhechtingen onderarmen en geprobeerd om de pijn heen te trainen met o.a mijn straps goed te benutten,was geen leuke maar toch wel effectieve training

Latpulldown front wide grip
15x60
12x80
10x90
10x100 4x90 4x80 5x70 dropset

Bor's (hier het meeste pijn,heel geconcentreerd gedaan)
15x60
12x90
10x110

Seated rows wide grip
15x60
12x80
10x90
9x100

Latpulldown achter wide grip
20x50
15x70
14x85