XXL Nutrition

Arnold's log

sterk weer kerel, kan er niks anders over zeggen

Oef man 100 kilo, sterk hoor.

10x110kg geconcentreerd op BOR's is echt niets mis mee hoor Arnold! Ik zie graag nog eens iemand van DBB een nette bOR maken met 150kg..

• Topic Starter Topic Starter
10x110kg geconcentreerd op BOR's is echt niets mis mee hoor Arnold! Ik zie graag nog eens iemand van DBB een nette bOR maken met 150kg..

Klopt ook,ik heb ze al eens met 160 gedaan maar netjes is anders en ik denk dat qua groeiprikkel die geconcenteerde 10x110 meer voor me doen dan dat rammen met 160kg..weet het wel zeker ook trouwens

vanmorgen gewogen en vet laten meten (4 puntsmeting)

94,3 kg bf 5,4% bovenarmen ook gemeten (koud) momenteel circa 46cm.

jaja ga nog ff zeuren ook......

5,4% Strak werk kerel

Brutale dropset man. En die BOR is idd nice...

Zie trouwens dat je aanhechtingen ook beginnen zeuren. Cut begint nu wel echt zijn tol te eisen ;)

Robke zit er vlak in de buurt, ik krijg t niet van de grond :p

Respect ;)

Lol, ja, maar mijn BF% is ook wat hoger en ik heb vrij korte armen waardoor de
ROM aanzienelijk verkleind wordt. Plus ik hou niet van strikte BORs ;)

Brutale dropset man. En die BOR is idd nice...

Zie trouwens dat je aanhechtingen ook beginnen zeuren. Cut begint nu wel echt zijn tol te eisen ;)

thanks, ik heb dat ieder jaar als ik zo laag in bf ga, maandag ben ik gestart met wat creatine mono, normaal hou je daar wat vocht van vast (ik wel) maar met een lowcarb dieet is daar geen sprake van, het effect van creatine (en no producten) zou zelfs sterker kunnen zijn met een dergelijk dieet..tot nu ook ook niks van vocht, pak ook slechts 4 gram per dag ofzo, gisteren rustdagje gehad en vandaag schouders/traps en als ik me echt goed voel nog triceps erbij, even kijken hoe het gaat.

Dat beloofd weer een heavy work out, succes alvast ;)

Hoe zit het met je omega3? Heb je die lekker hoog lopen?

gaat lekker bij de winny ... (even vissen)

Hoe zit het met je omega3? Heb je die lekker hoog lopen?

gaat lekker bij de winny ... (even vissen)

3000 mg per dag, exact zoals door probodybuilding (waar mijn dieet vandaan komt) aanbevolen, en los daarvan iedere dag nog een 180 gram zalm of 220 gram tilapia

(nope geen winny haha)

Terug
Naar boven