Fitness Seller

Arnold's log

Moet je dan dat elke dag eten, ik bedoel telkens hetzelfde?

• Topic Starter Topic Starter
oooh man, het water loopt me al in de mond :roflol:

bij mij ook, ik leef nu al van maaltijd tot maaltijd...nog een half uurtje en er wacht 220 gram tilapia (waar ik een dun laagje sambal op gesmeert heb, jaja zout ik weet het maar doe het lekker toch) en een eetlepel pindakaas op me :D:D:D:D:D

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 11:00 ----------

Moet je dan dat elke dag eten, ik bedoel telkens hetzelfde?

met mijn huidige (pre-contest dieet) wel, maar als je goed kijkt naar het dieet wat ik zojuist gelinked heb, heb je voor iedere maaltijd een paar opties ;)

Oke,wel lekker veel kcal :)....gaat het nog steeds goed met je huidige dieet

Oke,wel lekker veel kcal :)....gaat het nog steeds goed met je huidige dieet

ja heerlijk al die kcal, en daar komt nog het rebound effect bij door het dieet wat ik nu doe :D

dieet nu gaat zeker goed, ik blijf (langzaam uiteraard als je al zo laag zit) droger worden, de ene dag heb ik er meer moeite mee als andere dagen, gisteren was bv een rustdag qua trainen, verveel ik me meer en was het echt met vlagen een hel om me netjes aan het dieet te houden maar het lukt me wel

Is dat schema ook exact berekend op jou onderhoudsniveau? Ben trouwens wel benieuwd of je aas gebruikt nu tijdens zo'n zwaar low carb pre contest dieet.

Is dat schema ook exact berekend op jou onderhoudsniveau? Ben trouwens wel benieuwd of je aas gebruikt nu tijdens zo'n zwaar low carb pre contest dieet.

Met een lowcarb dieet werkt dat niet zo,je kunt alleen meer kcal toevoegen door meer eiwit of vet,ik ben met de basis begonnen en dat werkt voor me,je kunt een dergelijk schema natuurlijk aanpassen..meer,minder eiwit en of vet,tot nu toe heb ik dat niet hoeven doen..

Over aas wil ik me liever niet uitlaten in dit topic en op dbb.

Met een lowcarb dieet werkt dat niet zo,je kunt alleen meer kcal toevoegen door meer eiwit of vet,ik ben met de basis begonnen en dat werkt voor me,je kunt een dergelijk schema natuurlijk aanpassen..meer,minder eiwit en of vet,tot nu toe heb ik dat niet hoeven doen..

Over aas wil ik me liever niet uitlaten in dit topic en op dbb.

Ik had het eigenlijk over je nieuwe bulk schema. Een cut dieet werkt juist wel zo, je moet immers onder je onderhoud eten om vet te verliezen, is het niet?

Over dat aas, snap ik helemaal.

Ik had het eigenlijk over je nieuwe bulk schema. Een cut dieet werkt juist wel zo, je moet immers onder je onderhoud eten om vet te verliezen, is het niet?

Over dat aas, snap ik helemaal.

Ok dat bulkschema is een basis en afhankelijk van hoe je daarop reageerd ga je dat wel of niet aanpassen door vooral met de carbs te spelen natuurlijk

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 12:04 ----------

Gisteravond schouders traps triceps

In enorm hoog tempo getrained en ik weet niet meer ecact de gewichten en reps :(

Shoulderpress DB 4 sets tot 40kg laatste dropset 40,32,24,16
Ez bar frontraises,30kg 3 sets 30 sec rust 15-12-11
Db side raises staand 4 sets tot max 24kg laatste dropset 24,18,14,10
Shoulderpress panatta machine,3 sets max 80kg
Db voorovergebogen side raises,30 sec rust 3 sets 10 reps

Dips bw 40 reps
Rope pushdown supersets wide small grip 2 sets
Triceps ectenstions seated panatta machine (boven je hoofd strekken)
4 sets max 50 kg laatste dropset 50,35,20,10

DB shrugs,dropset 50,42,34,28,20

Smith machine shrugs voorkant smalle grip
3 sets circa 20 reps 90kg

Dit alles binnen een uur,slecht log ik weet t..ik schuif het af op het dieet wat toch best heavy is nu..

Hierna nog circuitje abs gedaan,2 keer 3 oefeningen.

Alles weer lekker vol

Ja shrugs zijn een toppertje vind ik zelf, lekker op maxen

klagen over zijn dieet en er dan zo'n training uitpersen? :roflol:

good stuff mate !

Ok dat bulkschema is een basis en afhankelijk van hoe je daarop reageerd ga je dat wel of niet aanpassen door vooral met de carbs te spelen natuurlijk

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 12:04 ----------

Gisteravond schouders traps triceps

In enorm hoog tempo getrained en ik weet niet meer ecact de gewichten en reps :(

Shoulderpress DB 4 sets tot 40kg laatste dropset 40,32,24,16
Ez bar frontraises,30kg 3 sets 30 sec rust 15-12-11
Db side raises staand 4 sets tot max 24kg laatste dropset 24,18,14,10
Shoulderpress panatta machine,3 sets max 80kg
Db voorovergebogen side raises,30 sec rust 3 sets 10 reps

Dips bw 40 reps
Rope pushdown supersets wide small grip 2 sets
Triceps ectenstions seated panatta machine (boven je hoofd strekken)
4 sets max 50 kg laatste dropset 50,35,20,10

DB shrugs,dropset 50,42,34,28,20

Smith machine shrugs voorkant smalle grip
3 sets circa 20 reps 90kg

Dit alles binnen een uur,slecht log ik weet t..ik schuif het af op het dieet wat toch best heavy is nu..

Hierna nog circuitje abs gedaan,2 keer 3 oefeningen.

Dat snap ik dus niet. Stel dat jij teveel vet aanzet met dat bulk schema, omdat je te ver boven je onderhoud eet. Dan ga je toch niet met je carbs spelen, maar juist simpel weg je kcals wat verlagen. Je verliest of wint geen vet door carbs, maar door een kcal overschot/tekort.

Trouwens erg nette training, veel volume.

Je verliest of wint geen vet door carbs, maar door een kcal overschot/tekort.

Hangt een beetje van je lichaam af en gevoeligheid voor insuline etc ... Als ik
heel de dag door evenveel carbs eet, of ik eet ze enkel rondom trainen en bij
opstaan, maakt voor mij al een wereld van verschil.

Het is niet zo simpel dan kcals in vs kcals out. Wat ze ook zeggen

Hangt een beetje van je lichaam af en gevoeligheid voor insuline etc ... Als ik
heel de dag door evenveel carbs eet, of ik eet ze enkel rondom trainen en bij
opstaan, maakt voor mij al een wereld van verschil.

Het is niet zo simpel dan kcals in vs kcals out. Wat ze ook zeggen

+1 Carbs maken wel degelijk een verschil

Dat snap ik dus niet. Stel dat jij teveel vet aanzet met dat bulk schema, omdat je te ver boven je onderhoud eet. Dan ga je toch niet met je carbs spelen, maar juist simpel weg je kcals wat verlagen. Je verliest of wint geen vet door carbs, maar door een kcal overschot/tekort.

Trouwens erg nette training, veel volume.

Thanks!

Lees de beschrijving bij het dieet op probodybuilding.com, carbs verhogen of verlagen is natuurlijk ook kcal verhogen of verlagen,ik heb..door mijn dieet :p te weinig puf het hele bulkdieet hier te gaan typen haha,de site advsieert te spelen met de carbs en vetten,en dat wat te cyclen,mocht je niet bijkomen of juist teveel bijkomen in vet

Ja daar krijg je wel pomp van:) nice

Terug
Naar boven