MuscleMeat

Arnold's log

• Topic Starter Topic Starter
Schouders weer lekker vol gepompt :)

ja heerlijk, als merk je wel een verschil in pomp vergeleken met als je wel carbs in je systeem hebt..maar door het lage bf is de vasculariteit ondanks de mindere pomp dan met carbs wel waanzinnig, schouders zijn 1 groot strepenfestijn haha

rustdagje vandaag dus, wel cardio natuurlijk ;)

om 6u vanmorgen 45 minuutjes gefietst op de hometrainer op een RX6 capsule, flink zweten en bergen energie, goed spul.

als ik dan een beetje normaal zou kunnen functioneren dan zou ik om 04.00 uur eruit moeten anders word het niks
zo zijn er bij ons ook een paar op de sportschool 2 x per week om 07.00 trainen
geef het je te doen

als ik dan een beetje normaal zou kunnen functioneren dan zou ik om 04.00 uur eruit moeten anders word het niks
zo zijn er bij ons ook een paar op de sportschool 2 x per week om 07.00 trainen
geef het je te doen

haha ja mijn gym gaat gelukkig pas om 9 u open :p

ik vertrek precies over een week voor 10 dagen naar Salou, ik stop met dit dieet voor die periode, ga daar wel zoveel mogelijk schoon eten, en trainen (op het strand :D) maar niet lowcarb, aangezien ik maandag dus vertrek ben ik aan het denken wat ik zal doen, ik denk doorgaan met lowcarb tot en met donderdag en dan vanaf vrijdag met wat carbs beginnen, 25 gram per maaltijd (oats) en zaterdag en zondag 50 gram en nog ergens een dikke cheatmaaltijd natuurlijk :p

ik neem iig een 2kg pot whey isolaat mee naar salou, een grote pot pindakaas en wat pakken havermout, geen idee wat je daar allemaal krijgt..en mijn jack 3D natuurlijk :D

Lekker op vakantie....ga je daar toevallig nog trainen?

En nog 30 minuutjes op de hometrainer gedaan,nu maaltijd 5, 50 gram whey (0 carbs) 22 gram calve pindakaas en wat broccoli :D

Salou, puur een beetje strand en zon of ook zuipen en uitgaan?

hehehe, hardcore wel ... op vakantie schoon eten + trainen :)

Salou, puur een beetje strand en zon of ook zuipen en uitgaan?

uitgaan wel natuurlijk, zuipen niet he ;) althans..zal best een keer een biertje pakken maar niet het extreme :p

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 08:17 ----------

hehehe, hardcore wel ... op vakantie schoon eten + trainen :)

haha ja schoon tot op zekere hoogte he, reken maar dat ik daar ook zo nu en dan zal eten wat ik wil..frieten..ijs etc haha, maar meestal ben ik zo dat ik dat "probeer" te compenseren door wat extra cardio, het werkt niet zo dat weet ik maar voor mijn eigen gevoel, ik ga wel wat genieten daar :D

vanmorgen beetje sissy cardio gedaan voor de eerste maaltijd, 15 minuutjes gewandeld, thuis eitjes gekookt voor maaltijd 1..whey in de shakebeker voor maaltijd 3, weegschaal, pot pindakaas, cashewnoten, een komkommer, sperciebonen en de gisteravond gegrilde kipfilet verdeeld over 2 bakjes (maaltijd 2 en 4) blikje energydrink light, mijn visolie etc etc..alles in de tas gedaan en naar werk gefietst, weer 15 minuutjes :p

trainingen deze week;

vandaag borst & abs
woensdag rug
donderdag benen & abs
vrijdagochtend schouders & traps
vrijdagavond triceps & biceps
zaterdag rust
zondag borst

plus cardio uiteraard, iedere morgen en een aantal keer 30 min voor de laatste maaltijd.

ik krijg straks een bijna volle doos plasmajet van een vriend die er niet tegen kan (vindt hij :p) ik ga de plasmajet stacken met Jack 3D, ben eens benieuwd, lijkt me lekkere stack!

Plasmajet ey ... nog niet veel van gehoord eigenlijk

Plasmajet ey ... nog niet veel van gehoord eigenlijk

van Gaspari, leuke van plasmajet is dat je de pomp langer vasthoudt, dat adverteren ze maar het zelf laatst al eens op alleen plasmajet (vind ik niet geweldig) getrained en de pomp houdt idd lang vast, bijna hele dag ipv paar uurtjes

uitgaan wel natuurlijk, zuipen niet he ;) althans..zal best een keer een biertje pakken maar niet het extreme :p

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 08:17 ----------

haha ja schoon tot op zekere hoogte he, reken maar dat ik daar ook zo nu en dan zal eten wat ik wil..frieten..ijs etc haha, maar meestal ben ik zo dat ik dat "probeer" te compenseren door wat extra cardio, het werkt niet zo dat weet ik maar voor mijn eigen gevoel, ik ga wel wat genieten daar :D

Haha, ja je weet maar nooit. Meer omdat Salou ook vooral een beetje voor jongeren is. Een weekje genieten kan trouwens echt geen kwaad, zeker als je al zo ver staat in bf % als jij.

Als je 5 dagen achter elkaar traint heeft je lichaam toch geen tijd om te herstellen?

Haha, ja je weet maar nooit. Meer omdat Salou ook vooral een beetje voor jongeren is. Een weekje genieten kan trouwens echt geen kwaad, zeker als je al zo ver staat in bf % als jij.

Als je 5 dagen achter elkaar traint heeft je lichaam toch geen tijd om te herstellen?

Wel met de juiste split denk ik maar waar zie jij 5 dagen achter elkaar staan?:p

Chest

Benchpress
20x60
12x100
10x110
8x115
6x120
21x80

Benchpress incline
20x50
15x70
12x90

Cable crossover staand
20x25
16x30
12x35

Cable pullovers staand
15x50
14x50

DB flyes incline
20x18
15x24
14x26

Chestpress incline panatta machine
Fst-7 80-65 kg 12-9 reps

Circa 50 minuten

Mooie training wederom Arnold! Mooie week voor de boeg ook! En zeker respect voor de consistente cardio!:thumbs:

Terug
Naar boven