XXL Nutrition

Arnold's log

Erg leuke trainingen om tr lezen. Train je ook ongeveer zo tijdens bulk periodes? Heb jij nou trouwens normaal gesproken een 4 of 5 dagen split?

• Topic Starter Topic Starter
Erg leuke trainingen om tr lezen. Train je ook ongeveer zo tijdens bulk periodes? Heb jij nou trouwens normaal gesproken een 4 of 5 dagen split?

Is meer cleanbulken wat ik doe,wil mijn bf niet boven de 10 laten komen tijdens een bulk,ik train dan hetzelfde qua sets en reps maar heb geen vaste split en of schema,alleen zijn de gewichten dan wat hoger :p

Biceps & triceps

Seated DB curls (om en om)
15x14
14x18
12x20
12x22

Preacher curls panatta machine (links rechts tegelijk)
20x25
15x40
12x45
14x50 (had iets langer rust gepakt)

Staand cable concentration curls
15x15
12x20
10x25

Triceps rope pushdown
15x25
14x30
12x35
10x40

Cgbp smith machine (voelt zwaarder dan losse barbell)
15x60
12x80
8x90 dropset 8x60

Triceps strekken panatta machine (30 sec rust)
15x25
12x30
10x35
7x40
10x30

Staand one arm triceps pushdown (handvat)
15x15
12x20

Iets minder dan een uur,heerlijke pomp en dikke aders overal en strepen om mijn triceps,geweldig :D

Djees Arnold! Echt zieke gewichten op een paar eitjes! :eek:

Edit: twee trainingen per dag? Geen werk of wat:P?

wat ben je toch een :sd::)

:jk:

nice train again

wat ben je toch een :sd::)

:jk:

nice train again

haha superdude training idd, biceps en triceps trainen :p

mijn eerste wedstrijd gaat de flexcup worden 11 december :cool:

betekent dat ik de komende 2 weken ga proberen te profiteren van een reboundeffect van mijn lowcarbdieet en wat kg's te pakken met een 4500 a 5000 kcal dieet, bf mag rustig 2 of 3% oplopen (zit nu net op 5%) zodat ik daarna nog precies 12 weken heb om met hetzelfde lowcarbdieet wat ik de afgelopen 4 weken gedaan heb naar de flexcup toe te werken met als doen zoveel mogelijk massa en een voor mij epic laag bf (om en nabij 3%)

gisteren in de loop van de dag al wat carbs gegeten (havermout) en vandaag de dag gestart met 40 min cardio en daarna een eerste maaltijd met 1000+ kcal 160 gram havermout, 40 gram whey isolaat (0 carbs kersensmaak :p) en 30 gram calve pindakaas :D

straks maaltijd 2 met 200 gram kipfilet, 160 gram basmatirijst en 50 gram cashews :p

vanmiddag schouders/traps!

strak plan man !

denk dat je het goed gaat doen op de flexcup !

thanks!

ben benieuwd hoe ik uitkom qua gewicht, zal rond de 90kg zijn denk ik, precies de grens van de hoogste gewichtsklasse

Zou je dan eerder opteren om wat vvm in te leveren? Of toch liever een klasse
hoger proberen en ultra ripped gaan?

Zou je dan eerder opteren om wat vvm in te leveren? Of toch liever een klasse
hoger proberen en ultra ripped gaan?

ik denk dat het andersom zal zijn, ultraripped onder de 90 (zeker met vochtafdrijvers denk ik) of net wat minder ripped en boven de 90, ik ga hoe dan ook voor ultraripped, ik verwacht zelf onder de 90 te komen dan

Cutten en weeg momenten, pijnlijke combinatie :(
Spiegel maakt het in meeste gevallen weer een beetje goed.

Cutten en weeg momenten, pijnlijke combinatie :(
Spiegel maakt het in meeste gevallen weer een beetje goed.

ja spiegel maakt heel veel goed en in feite boeien de kg's en stats niet omdat het gaat om wat je ziet maar kg's is iets wat tussen de oren zit haha, ik weeg nu 93 kg en heb in 2 jaar niet zo weinig gewogen en soms irriteert me dat en voel ik me klein op het moment dat ik die cijfers op de weegschaal zie..maar heb er ook nog nooit zo groot uitgezien, helemaal na een dikke training op een sup als Jack, 1MR etc (werken allemaal voor me)

maar ik denk dat je altijd meer kans maakt op een goed klassering als je qua gewicht bovenin je klasse zit als helemaal onderin..toch?

Laatst bewerkt:
it's all an illusion mate ... de jury ziet de nummertjes niet die presst of weegt ;)

it's all an illusion mate ... de jury ziet de nummertjes niet die presst of weegt ;)

daarom, mooi voorbeeld is Kevin English, meervoudig mr O winnaar tot 220lbs, ziet er op het oog 20kg zwaarder uit dan hij werkelijk is

KevinEnglish-MD-Bernal-642.jpg

daarom, mooi voorbeeld is Kevin English, meervoudig mr O winnaar tot 220lbs, ziet er op het oog 20kg zwaarder uit dan hij werkelijk is

KevinEnglish-MD-Bernal-642.jpg

Meestal is die dat na de weging :) Heb wel eens gelezen dat hij in tussen de weging
en de show wel 10kg kan aankomen.

ongelooflijk he..wel echt heel knap, met dat fysiek zou hij echt niet voor aap staan tussen de grootste boys

Ja, hij heeft ook wel de grootste moeite om naar dat gewicht te zakken. Traint
zijn VVM en alles weg haast. En dan the night van de show krijgt die een super
rebound hé. Impressive, dat zeker. Maar hij heeft wel een geen leuk karakter
vind ik adhv sommige van zijn posts, artikels in MD :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 15:20 ----------

Ff fotootje gepost van vandaag,baggerbelichting en pose maar geeft misschien beetje idee van huidige stats ;) (foto steelt wel weer veel definitie..)

Schouders vandaag,

Zittend db side raises 30 sec rust
15x12
12x12
11x12

Staand mp smith
15x40
15x50
12x60
10x70 5x60 5x50 7x40 11x30 dropset

Cable side raises achter de rug
17x15
12x20
25x10

Db front raises om en om
15x14
12x18 8x14 6x10 dropset

Db press panattamachine achterste grip
15x60
12x65

Reverse flyemachine panatta
15x25
14x30
12x35

Barbell shrugs achter de rug
20x100
15x160
12x190
10x220
8x240

goeie foto! volgende keer side pose of zo?

ben zelf meer een fan van David Henry

Terug
Naar boven