AndroidHealthClinic

Arnold's log

• Topic Starter Topic Starter
Op zicht mag je daar wel geen honger door hebben, maar idd, slap door lack of carbs is
haast even erg natuurlijk :) Ik zou wel voorzichtig zijn met je cardio nu, niet te diep
gaan etc of je gaat veel van je VVM moeten inleveren. (omdat je al zo'n laag BF hebt)

dankzij caffeine voor de cardio, door de dag en Jack 3D als preworkout lukt het allemaal redelijk goed :p, met dit dieet is het uit den boze high intensety cardio te doen, low intensity waarbij hf niet boven 130 komt is ok

thanks :D, dit dieet is vrij heftig maar toch heb ik in tegenstelling tot met een carb cycle dieet geen enkele moeite niet te cheaten.

Ik zit nu ook vrij laag in carbs en merk hetzelfde idd. Eens je carbs hebt gehad,
lijkt het wel een drug en wil je er nog meer :p Nu heb ik er veel minder last van.
Stabiele suikerspiegel FTW hé ;)

Ik zit nu ook vrij laag in carbs en merk hetzelfde idd. Eens je carbs hebt gehad,
lijkt het wel een drug en wil je er nog meer :p Nu heb ik er veel minder last van.
Stabiele suikerspiegel FTW hé ;)

haha ja precies zo is het ook, en daarbij zijn met een lowcarb dieet je energie levels redelijk gelijk, na 3 weken "mag" je met dit dieet 1 cheat maaltijd per week, en dan moet dat ook de laatste maaltijd zijn die dag, maar ik kijk even hoe het gaat en hoe ik op dit dieet reageer haha

Vind al die supersets zonde. Persoonlijk zou ik m'n trainingen in de cut lekker kort en krachtig houden. In plaats van enorm veel volume en voor jou doen minder zwaar trainen(even gekeken naar je training van het jaar er voor). Dit vooral in verband met spier verlies.

Succes, ga je volgen.

Vind al die supersets zonde. Persoonlijk zou ik m'n trainingen in de cut lekker kort en krachtig houden. In plaats van enorm veel volume en voor jou doen minder zwaar trainen(even gekeken naar je training van het jaar er voor). Dit vooral in verband met spier verlies.

Succes, ga je volgen.

ik doe niet iedere training supersets, maar ik wil mijn trainingen beperken tot maximaal een uur (de website die mijn dieet heeft gefrabiceerd raadt dit aan om spierverlies tot het minimale te beperken) en dat gaat me op dit moment even het beste af als ik wat supersets inbouw

ik doe niet iedere training supersets, maar ik wil mijn trainingen beperken tot maximaal een uur (de website die mijn dieet heeft gefrabiceerd raadt dit aan om spierverlies tot het minimale te beperken) en dat gaat me op dit moment even het beste af als ik wat supersets inbouw

Juist, daar ben ik ook erg voor. Ben zelf altijd klaar in 45 minuten. Toch denk ik dat als je probeert zo zwaar mogelijk te trainen, dus zonder supersets, dat je wat minder spier verliest en een stuk voller staat.

Juist, daar ben ik ook erg voor. Ben zelf altijd klaar in 45 minuten. Toch denk ik dat als je probeert zo zwaar mogelijk te trainen, dus zonder supersets, dat je wat minder spier verliest en een stuk voller staat.

vergis je niet in hoe zwaar ik train met de supersets er bij he :p

de supersets die ik gisteren deed waren qua aanspreken van hoofdspieren redelijk verschillend, maar vandaag bv staat benen op het programma en geen haar op mijn hoofd die erover piekert om dan supersets te gaan doen :)

als je traint via intensieve supersets of staggering sets wil niet zeggen dat je minder vol staat , meer spierverlies + minder zwaar traint
ik weet niet of jezelf wel eens staggering sets heb gedaan maar geloof me - het is een bijzondere intensieve manier van trainen

sterke rugtraining arnold :)

Laatst bewerkt:

het is Arno maar Arnold klinkt ruig op een BB forum he :p

thanks, ik voel m nu nog bij iedere stap die ik zet (goeie pijn) en straks benen dus ben benieuwd, legpress opwarmen, tot het gaatje met squatten en dan unilateral afmaken met de legpress en nog wat legcurls en extensions :)

arnold zal het altijd goed blijven doen op een bb-forum arno
succes met de training

ik heb ter ondersteuning van dit dieet Animal Pak gekocht, aangeraden wordt tijdens een "pre contest" dieet 2 keer een dosering per dag?

ik heb ter ondersteuning van dit dieet Animal Pak gekocht, aangeraden wordt tijdens een "pre contest" dieet 2 keer een dosering per dag?

onze robke is onze suptester bij uitstek een wandelende encyclopedie

vergis je niet in hoe zwaar ik train met de supersets er bij he :p

de supersets die ik gisteren deed waren qua aanspreken van hoofdspieren redelijk verschillend, maar vandaag bv staat benen op het programma en geen haar op mijn hoofd die erover piekert om dan supersets te gaan doen :)

Dat geloof ik graag, heb ze in een ver verleden ook wel eens geprobeerd. Zeker zwaar, maar verder doet het niet zo veel behalve uithoudingsvermogen bouwen.

incline benchpress superset met dumbbell pullover en laatste set dropset alleen incline bench

15 x 70 en 12 x 32
12 x 90 en 11 x 36
9 x 110 en 10 x 38
8 x 110 en 4 x 100 en 5 x 90

Zo pak je de 1e set 27 reps, de 2e set 23 reps en de 3e set 19 reps. Daar heb je vrij weinig aan. Als je de intensiteit wilt verhogen en je je trainingsduur in toom wil houden kan je beter dropsets doen. Stel jij drukt op de schuine bench 125 kilo voor 6 reps weg, doe je daarna 110 kilo voor zo'n 3 reps en daarna nog een keer 100 kilo voor 2 reps. Stuk effectiever!!

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 14:40 ----------

als je traint via intensieve supersets of staggering sets wil niet zeggen dat je minder vol staat , meer spierverlies + minder zwaar traint
ik weet niet of jezelf wel eens staggering sets heb gedaan maar geloof me - het is een bijzondere intensieve manier van trainen

sterke rugtraining arnold :)

Heb het zelf gemerkt.

Zwaar trainen + volume minderen=Minder/geen spierverlies en kracht behoud/kracht winst

Minder zwaar trainen + hoog volume=Meer spierverlies en kracht verlies.

Is in de meeste gevallen zo.

Zwaar trainen + volume minderen=Minder/geen spierverlies en kracht behoud/kracht winst

als je met een hoge intensiviteit en daarmee een hoog of veel volume aanspreekt
dan kan je niet spreken van minder zwaar trainen alleen van andere manier van benaderen ;)

Is in de meeste gevallen zo.[/QUOTE]

Eind vd middag benen getrained zoals plan was,training was relatief kort maar erg intensief en zwaar (regelmatig sterretjes gezien) ik noteer alleen de sets en gewichten van de squats (iedere rep ruim onder parallel)

Opgewarmt met 2 sets legpress

Squats;
15x60
12x100
10x140
16x100

Seated legcurls 4 sets 10-12 reps

Legextensions 4 sets 12-15 reps

Legpress unilateral 2x2 sets 12 reps

Legpress superset voeten buiten voeten binnen 2x2 sets circa 20 reps

als je met een hoge intensiviteit en daarmee een hoog of veel volume aanspreekt
dan kan je niet spreken van minder zwaar trainen alleen van andere manier van benaderen ;)

Is in de meeste gevallen zo.
[/QUOTE]

Met minder zwaar trainen bedoel ik bijvoorbeeld eerst 120 kilo pakken en dan in de cut 'maar' 90 kilo. Je kan wel blijven reageren, maar als je mijn post leest kan je toch ook niet tot een andere conclusie komen. Wat doen 20+ reps nou voor je?

Met minder zwaar trainen bedoel ik bijvoorbeeld eerst 120 kilo pakken en dan in de cut 'maar' 90 kilo. Je kan wel blijven reageren, maar als je mijn post leest kan je toch ook niet tot een andere conclusie komen. Wat doen 20+ reps nou voor je?[/QUOTE]

Mijn lichaam reageert goed als ik er zo nu dan 20 of meer reps tegen aan gooi,het voelt goed dus waarom niet?

Ik weet dat bv Kai Greene veel sets doet rond de 20 reps..wie zijn wij met zijn allen om dan te zeggen dat dat zinloos is ;)

Laatst bewerkt:
Met minder zwaar trainen bedoel ik bijvoorbeeld eerst 120 kilo pakken en dan in de cut 'maar' 90 kilo. Je kan wel blijven reageren, maar als je mijn post leest kan je toch ook niet tot een andere conclusie komen. Wat doen 20+ reps nou voor je?

Mijn lichaam reageert goed als ik er zo nu dan 20 of meer reps tegen aan gooi,het voelt goed dus waarom niet?

Ik weet dat bv Kai Greene veel sets doet rond de 20 reps..wie zijn wij met zijn allen om dan te zeggen dat dat zinloos is ;)[/QUOTE]

Jezelf vergelijken met pro's die liters testosteron door hun aders hebben lopen, -1.

Terug
Naar boven