- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar jij bent toch begonnen?

Lees eens terug.
Heb ik gedaan.
Alle nieuwsberichten die AI gegenereerd zijn, zijn voor mij haast onleesbaar. AI heeft de intelligentie van een muis, letterlijk.
Dat was een uitspraak van Michio Kaku.
Jij wint nog van een schaakcomputer.
Ja, alle mogelijke openingszetten zijn reeds eerder gespeeld.
Een goede prompt maken is een kunst apart! 👌🏻Het antwoord van mijn vraag ís hoogstwaarschijnlijk ca 7854 km.
AI een duidelijke prompt laten maken, daarin het antwoord geplaatst en een vervolg vraaglaten maken.
En mbv de Pro assistent (geen idee welk model dat exact is) de initiële vraag laten oplossen.
Klopt, maar ik hoop dat er straks AI is die jou en je manier van prompten gaat leren kennen als je je history aan hebt staan waardoor dat voor simpele opdrachten minder belangrijk zal worden.
Wel van de Kasparov die ik in Malawi bij me had, al mochtie een uur denken over een zet.
Ik distantieer me er even van.
~Genereer foto van lekker wijf~Klopt, maar ik hoop dat er straks AI is die jou en je manier van prompten gaat leren kennen als je je history aan hebt staan waardoor dat voor simpele opdrachten minder belangrijk zal worden.
Als het goed is werkt Gemini zo dat het leert van je eerdere prompts, dus ik ga die eens proberen.~Genereer foto van lekker wijf~
*Genereert foto van een black trans midget met grote t**ten*
*Verwijdert internet geschiedenis en cookies en probeert opnieuw in incognito modus*
Volgens ChatGPTMachtige A, wat betekent c.q.?
Bij een fout antwoord trek ik de stekker eruit.
Artificial Idiocy.Volgens ChatGPT
![]()
Volgens perplexity
Wat is dan jouw antwoord op de vraag wat c.q. betekent?