- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok links ai.Eentje is AI, de ander is een echte foto.
![]()
Ik moet zelf ook nog goed kijken en daarna lezen wat wat is.
De neus links liet me denken dat het ai was ook.Dat dacht ik in eerste instantie ook, toen had ik zoiets van de licht inval rechts is wel erg mooi en dat vond ik wel iets voor AI om aan te dikken, maar als je inzoomt ze je bijvoorbeeld op de neus links dat het allemaal iets te gekunsteld oogt. Links is dus ook AI, maar ik vind het wel netjes gelukt.
Eentje is AI, de ander is een echte foto.
![]()
Eentje is AI, de ander is een echte foto.
![]()
Links lijken de oren niet echt te kloppen en hij lijkt te 'dik' maar rechts ziet er te gemaakt uit weer. Ik gok toch links weer.Het profiel dat ik volg heeft weer een vergelijk gepost.
![]()
Het profiel dat ik volg heeft weer een vergelijk gepost.
![]()
Volgens mij maakt die AI de compositie steeds perfect symmetrisch en cartoonistisch recht van voren bekeken als uit een computer model/template. De details zijn er wel (kunnen in een foto juist weer missen) maar ik krijg steeds het gevoel dat ik naar zo'n stomme crypto monkey nft zit te kijken met iets ander haar etc erop geplakt.
AI is geweldig
Als je het beter kan, go your gang.Volgens mij maakt die AI de compositie steeds perfect symmetrisch en cartoonistisch recht van voren bekeken als uit een computer model/template. De details zijn er wel (kunnen in een foto juist weer missen) maar ik krijg steeds het gevoel dat ik naar zo'n stomme crypto monkey nft zit te kijken met iets ander haar etc erop geplakt.
Dit keer is rechts AI.Links lijken de oren niet echt te kloppen en hij lijkt te 'dik' maar rechts ziet er te gemaakt uit weer. Ik gok toch links weer.
Is maar net welke opdrachten je Ai geeft. Volgens mij is Adobe Firefly inmiddels voor iedereen toegankelijk, je zou het eens kunnen proberenVolgens mij maakt die AI de compositie steeds perfect symmetrisch en cartoonistisch recht van voren bekeken als uit een computer model/template. De details zijn er wel (kunnen in een foto juist weer missen) maar ik krijg steeds het gevoel dat ik naar zo'n stomme crypto monkey nft zit te kijken met iets ander haar etc erop geplakt.