MuscleMeat

artificial intelligence

Ben er niet mee bezig eigenlijk, wel grappig dat een gelimiteerd iets, de mens, iets kan creëren dat ongelimiteerd lijkt te zijn

• Topic Starter Topic Starter
Eentje is AI, de ander is een echte foto.

IMG_4256.jpeg

Ik moet zelf ook nog goed kijken en daarna lezen wat wat is.

• Like
Waarderingen: BB_
Denk ik ook, ziet er teveel gemaakt uit, en de ander meer natuurlijk.

Dat dacht ik in eerste instantie ook, toen had ik zoiets van de licht inval rechts is wel erg mooi en dat vond ik wel iets voor AI om aan te dikken, maar als je inzoomt ze je bijvoorbeeld op de neus links dat het allemaal iets te gekunsteld oogt. Links is dus ook AI, maar ik vind het wel netjes gelukt.

Dat dacht ik in eerste instantie ook, toen had ik zoiets van de licht inval rechts is wel erg mooi en dat vond ik wel iets voor AI om aan te dikken, maar als je inzoomt ze je bijvoorbeeld op de neus links dat het allemaal iets te gekunsteld oogt. Links is dus ook AI, maar ik vind het wel netjes gelukt.
De neus links liet me denken dat het ai was ook.

De voelharen zie je het al aan, te perfect.

Ai lijkt de omgeving kwa scherpte vaak af te raffelen. Het onderwerp is meestal wel erg goed. Maar de omliggende delen raffelt ai vaak af. Daar moet je het zoeken

AI en gene editing, a glimpse into the future:

Het profiel dat ik volg heeft weer een vergelijk gepost.
IMG_4259.jpeg

Volgens mij maakt die AI de compositie steeds perfect symmetrisch en cartoonistisch recht van voren bekeken als uit een computer model/template. De details zijn er wel (kunnen in een foto juist weer missen) maar ik krijg steeds het gevoel dat ik naar zo'n stomme crypto monkey nft zit te kijken met iets ander haar etc erop geplakt.

Volgens mij maakt die AI de compositie steeds perfect symmetrisch en cartoonistisch recht van voren bekeken als uit een computer model/template. De details zijn er wel (kunnen in een foto juist weer missen) maar ik krijg steeds het gevoel dat ik naar zo'n stomme crypto monkey nft zit te kijken met iets ander haar etc erop geplakt.
Als je het beter kan, go your gang.

Is maar net welke opdrachten je Ai geeft. Volgens mij is Adobe Firefly inmiddels voor iedereen toegankelijk, je zou het eens kunnen proberen :)

Terug
Naar boven