Fitness Seller

Artikel over beginners (vrouwen)

Romyw

Dutch Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m63
Artikel over/voor beginners (vrouwen)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind dit erg motiverend en denk dat veel vrouwen om deze reden de fitness ruimte instappen.. Toen ik begon 3 jaar geleden , begon ik ook omdat ik mezelf een varken vond worden :P Nu wil ik alleen maar sterker worden etc en heb ik al die onzinnige gedachtes niet meer..(gelukkig):P en kijk ik ook meer naar het enhancen van wat ik al heb ipv het wegkrijgen wat ik niet wil.

Hoe denken jullie hierover?

Prachtig artikel, thanks voor het posten!

Ook voor mij wel herkenbaar, vroeger trainde ik ook altijd omdat ik vond dat ik niet slank/goed genoeg was, en gaf dan vervolgens ook weer op maar dat terzijde :p.
Nu sinds kort weer begonnen met trainen (en op DBB terecht gekomen) en ik sta er nu zo anders in als voorheen
Ja er mag ook echt wel wat van mijn vetpercentage af, maar ik wil vooral krachtiger worden en genieten van mijn training en dat ik steeds een beetje meer gewichten kan liften etc. en die insteek maakt het sporten zo veel fijner als continu denken dat je nu nog lang niet goed genoeg bent en dat je alleen in de fitness bent voor het eindresultaat en niet kan genieten van de weg daar naartoe :)

Super artikel!

Ik heb altijd al een aardig volle kont gehad maar juist door te trainen zijn ze harder en gewoon een stuk mooier nog! Ze mogen nog wel een stukje groter haha.
Het is inderdaad kijken wat je kan behalen, en niet wat er af moet. Dat wat er dan toch af moet gaat vanzelf wel als je hard genoeg je best er voor wil doen

Cool artikel! Erg inspirerend! Het is heerlijk om sterker te worden!

goed artikel vrouw is niet echt knap.

Terug
Naar boven