XXL Nutrition

artikelen RPB

• Topic Starter Topic Starter
Volgende stuk is klaar en verschijnt binnenkort op de site.

Leuk stukje!

Wanneer wordt het ipad friendly?

Heel mooi geschreven en zo waar..

Het is een mentale battle om balans te houden in het willen groeien en de tijd er voor te nemen. Dat balans moet je behouden om er lol in te houden.

Net zoals het omgaan met een blessure ook een strijd is. Het vertegenwoordigt vaak een interne strijd.
Pushen pushen pushen, terwijl je soms beter uit bent, om jezelf ergens even bij neer te leggen..

Althans, dat is mijn strijd met deze sport. Mentaal. Ik heb fysiek een (hopelijk tijdelijke) beperking maar de meeste invloed op mij heeft het mentale gedeelte.

Het weerspiegelt wel mooi wat ik ook in het dagelijkse leven doe: blijven vechten ookal heb je alles tegen. Dat doe ik ook in mijn sport.

Zou het dan eindelijk zo zijn dat mijn eigen lichaam mij het lesje 'geduld' gaat leren?

Deze sport (elke sport) gaat zo veel verder dan een beetje dom wat gewichten heen en weer te versjouwen (schijnbaar algemeen beeld van bb/liften/etc.).

Je weet het mooi te verwoorden.:)

Wanneer wordt het ipad friendly?

Ik ben een computer nitwit maat. Als CP er zin in heeft, hij doet al zo ontzettend veel.

Heel mooi geschreven en zo waar..

Het is een mentale battle om balans te houden in het willen groeien en de tijd er voor te nemen. Dat balans moet je behouden om er lol in te houden.

Net zoals het omgaan met een blessure ook een strijd is. Het vertegenwoordigt vaak een interne strijd.
Pushen pushen pushen, terwijl je soms beter uit bent, om jezelf ergens even bij neer te leggen..

Althans, dat is mijn strijd met deze sport. Mentaal. Ik heb fysiek een (hopelijk tijdelijke) beperking maar de meeste invloed op mij heeft het mentale gedeelte.

Het weerspiegelt wel mooi wat ik ook in het dagelijkse leven doe: blijven vechten ookal heb je alles tegen. Dat doe ik ook in mijn sport.

Zou het dan eindelijk zo zijn dat mijn eigen lichaam mij het lesje 'geduld' gaat leren?

Deze sport (elke sport) gaat zo veel verder dan een beetje dom wat gewichten heen en weer te versjouwen (schijnbaar algemeen beeld van bb/liften/etc.).

Je weet het mooi te verwoorden.:)

Jep. Thanks.

Ik ben natuurlijk een ontzettende fanboy, maar ik weet niet of Wendler en zijn schema nou helemaal goed geportretteerd worden in dit stuk. Aan de ene kant is het natuurlijk waar dat het ook maar een schema is, dat ontwikkeling van een eigen visie niet in de weg moet staan, maar aan de andere kant kun je ook vraagtekens plaatsen bij de verstandelijke vermogens of zelfs maar de wil van mensen om zo'n visie te ontwikkelen. In dat laatste geval is de kant-en-klare no-nonsense benadering van Wendler zo gek nog niet.

Ik vind Wendlers schema ook helemaal niet hardcore, dat is juist het beste eraan: doe maar rustig, dan ga je misschien langzaam, maar dat hou je wel lekker lang vol. Geen sprint, maar een marathon lopen. Krijg je de mensen met een 'hardcore' mentaliteit echt niet aan het verstand gepeuterd.

Aan de ene kant is het natuurlijk waar dat het ook maar een schema is, dat ontwikkeling van een eigen visie niet in de weg moet staan, maar aan de andere kant kun je ook vraagtekens plaatsen bij de verstandelijke vermogens of zelfs maar de wil van mensen om zo'n visie te ontwikkelen.

Je snapt me dus heel goed. Die verstandelijke vermogens dat is maar in heel weinig gevallen zo, het ligt eerder aan het 2e.

Je snapt me dus heel goed. Die verstandelijke vermogens dat is maar in heel weinig gevallen zo, het ligt eerder aan het 2e.

Nou, ik vind het echt moeilijk hoor om uit al die bergen informatie op internet het zinnige eruit te halen. Maar da's meer met voeding en supplementen dan met schema's.

dat is met alles in het leven; luister naar, volgens jouw mening, de juiste hoeveelheid bronnen, toets dat aan de hand van je eigen kennis en test praktisch uit wat bij jou past en / of werkt. Dit is een cumulatief proces dat naarmate je verder in geraakt, je vaardiger in wordt en meer plezier uit zult halen. Maar iedereen heeft zijn eigen niveau en behoefte daarin.

dat is met alles in het leven; luister naar, volgens jouw mening, de juiste hoeveelheid bronnen, toets dat aan de hand van je eigen kennis en test praktisch uit wat bij jou past en / of werkt. Dit is een cumulatief proces dat naarmate je verder in geraakt, je vaardiger in wordt en meer plezier uit zult halen. Maar iedereen heeft zijn eigen niveau en behoefte daarin.

Dat is ook waar. Maar we zouden mensen misschien een hoop tasten in het duister kunnen besparen en ze op weg helpen. Het topic '[Link niet meer beschikbaar]' hier is het laatst geüpdatet in 2007 en geeft eigenlijk nog maar weinig houvast. Ideetje om met inbreng van iedereen hier een goede informatieve basis te schrijven?

oh shitz, compleet met Arstotiles quote. shit = good.

Terug
Naar boven