XXL Nutrition

Ask me anything (voeding, training, supps, PEDs, etc.)

Het is simpelweg de statistische realiteit.
Interessant, waar zijn deze statistieken over genetisch potentieel te vinden? Haal je dan niet wat mensen in de praktijk behalen en wat men met goede training kàn behalen door elkaar of is daar echt rekening mee gehouden?

edit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Interessant, waar zijn deze statistieken over genetisch potentieel te vinden? Haal je dan niet wat mensen in de praktijk behalen en wat men met goede training kàn behalen door elkaar of is daar echt rekening mee gehouden?
Er zijn een paar studies over gedaan. Casey Butt heeft er een boek over geschreven. De resultaten komen gemiddeld heel goed overeen met wat Berkhan erover schreef (lengte in cm - 100 = comp weight in kg). Misschien nog wel het overtuigendste bewijs komt van de paar zeldzame eerlijke AAS-gebruikers. Kijk ook naar de stats van de beste strength coaches ter wereld. Allemaal in die range (bodybuilders niet, want daar zijn geen eerlijke van te vinden, lol).

benefiber, appelazijn en citroensap
Waarschijnlijk is dat het geheim achter z'n grootte. ;)

Serieus: goed voor je gezondheid, maar doet zo goed als niets voor je body comp.

Er zijn een paar studies over gedaan. Casey Butt heeft er een boek over geschreven. De resultaten komen gemiddeld heel goed overeen met wat Berkhan erover schreef (lengte in cm - 100 = comp weight in kg). Misschien nog wel het overtuigendste bewijs komt van de paar zeldzame eerlijke AAS-gebruikers. Kijk ook naar de stats van de beste strength coaches ter wereld. Allemaal in die range (bodybuilders niet, want daar zijn geen eerlijke van te vinden, lol).
Gaat dat ook over kracht?

Meeste niet. Casey's boek wel, maar hij relateert kracht puur aan lichaamsgewicht in tegenstelling tot z'n uitgebreidere analyse over lichaamscompositie. Over Olympische gewichtheffers is wel een goede studie gedaan over de predictors van maximale kracht.

no offence in je artikel op simply, maar lees in 2 zinnen al 2 fouten.

Hmm alleen al op dit forum zijn genoeg voorbeelden te vinden die dat gemiddelde significant overschrijdenm iemand als g men vb. Zijn dit dan allemaal genetische wonders of leugenaars over hun gebruik?

Algemene notice: M'n inbox zit vol met vragen over PEDs. Daarmee kan ik je alleen helpen als je m'n cliënt bent en hebt toegestemd op enkele wettelijke formaliteiten. Ik kan niet publiekelijk anonieme mensen vertellen dat ze iets illegaals moeten doen. Dat zou onwettelijk zijn en ik zou natuurlijk nooit de wet overtreden. ;)

Hmm alleen al op dit forum zijn genoeg voorbeelden te vinden die dat gemiddelde significant overschrijdenm iemand als g men vb. Zijn dit dan allemaal genetische wonders of leugenaars over hun gebruik?
Mmm, yummy, een can of worms. ;)

Als iemand een fat-free mass index boven de 25.4 heeft zonder boven 15% lichaamsvet te zitten gebruikt diegene praktisch zonder twijfel. Zo ook als ie Casey Butt's formule overschreidt. Als je tussen die maxima en Berkhan's formule zit ben je genetisch begaafd of lieg je. Als je genetisch begaafd bent is dat bijna altijd identificeerbaar. De standaarddeviatie is klein, dus de aannemelijkheid dat iemand natty is naarmate hij de formule overschreidt daalt erg snel.

nice dan ben ik natty tot 27.7 gekomen op 10% bf(ffmi ja). daarna pas gaan juicen.

Laatst bewerkt:
Algemene notice: M'n inbox zit vol met vragen over PEDs. Daarmee kan ik je alleen helpen als je m'n cliënt bent en hebt toegestemd op enkele wettelijke formaliteiten. Ik kan niet publiekelijk anonieme mensen vertellen dat ze iets illegaals moeten doen. Dat zou onwettelijk zijn en ik zou natuurlijk nooit de wet overtreden. ;)

Als iemand een fat-free mass index boven de 25.4 heeft zonder boven 15% lichaamsvet te zitten gebruikt diegene praktisch zonder twijfel. Zo ook als ie Casey Butt's formule overschreidt. Als je tussen die maxima en Berkhan's formule zit ben je genetisch begaafd of lieg je. Als je genetisch begaafd bent is dat bijna altijd identificeerbaar. De standaarddeviatie is klein, dus de aannemelijkheid dat iemand natty is naarmate hij de formule overschreidt daalt erg snel.
Ik heb momenteel een bmi van 25.7 @12.9% lichaamsvet (vierpuntmeting)
Ik kan toch nog niet aan mijn max zitten?

wat is het belang van refeeds in een cut?

De standaarddeviatie is klein? Iemand met een brede botbouw/meer aanleg zal veel meer FFM kunnen aanzetten en heeft ook meer FFM nodig om vol te lijken. Van persoon tot persoon kan dit verschil enorm zijn, misschien wel 10kg+ voor een zwaar en een lichtgebouwde.

Wat zijn PEDs?

Performance enhancing drugs. Gewoon googlebaar ook eigenlijk haha.

Even vooraf: ben geen hater, sel mn vragen uit pure interesse, in tegenstelling tot wat andere.

Heb je resultaten van je clienten die je kunt delen?

Je aanpak/overtuiging in je werk, baseer je dat puur op de wetenschap of is er ook ruimte voor ervaring? Ervaring van andere? Ook als deze niet overeenkomen met studies?

Sommigen denken nog steeds dat je als natty veel kunt bereiken. Maar stelt weinig voor in de praktijk voor de gemiddelde trainer. Je wil niet weten hoe veel mensen over gebruik liegen, ook op dit forum. Ondertussen wel foto's posten en meedoen aan natural contests. Ga verder geen namen noemen. Maar sommige mensen neem ik al niet meer serieus. Kan ik alleen maar om glimlachen.

Terug
Naar boven