Menno Henselmans
Cool Novice
- Waardering
- 51
Een paar vragen hebben anderen al juist beantwoord zie ik, dus die quote ik niet nogmaals. 
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:37 ----------

Groter dan alle natty Mr.America winnaars. Laat me raden, zelfgemeten bf% met een caliper, bloated aan het eind van de dag? Ik was voor m'n laatste bulk 5 punt nog wat volgens m'n Accumeasure caliper.nice dan ben ik natty tot 27.7 gekomen op 10% bf(ffmi ja). daarna pas gaan juicen.
Geen als je dieet goed gestructureerd is. Refeeden heeft geen/weinig lange termijn effecten. Refeeden werkt alleen als je een dieet volgt wat je metabolisme ten gronde helpt, waardoor je stagneert en refeeden je metabolisme tijdelijk (en incompleet) kan 'resetten'.
Je haalt range of variance en standard deviation door elkaar. Een 10kg verschil tussen minimum en maximum is goed mogelijk met een kleine standaarddeviatie in een normale distributie. Sterker nog, ik denk dat je inschatting behoorlijk goed overeenkomt met de realiteit.De standaarddeviatie is klein? Iemand met een brede botbouw/meer aanleg zal veel meer FFM kunnen aanzetten en heeft ook meer FFM nodig om vol te lijken. Van persoon tot persoon kan dit verschil enorm zijn, misschien wel 10kg+ voor een zwaar en een lichtgebouwde.
Ik zie niet in hoe anecdotes me meer kunnen vertellen over iets dan een goede studie. In mijn idealistischere dagen dacht ik dat dat vrij common sense was, maar nu zie ik dat het een gruwelijke marketingfaal is. Hoe dan ook deel ik nooit data van cliënten, hoewel ik dat misschien a la Berkhan nog wel ga doen. Daarom geef ik nu korting als cliënten me toestaan hun progressie te delen. Ik weet niet in hoeverre ik bereid ben m'n ziel in te ruilen voor meer geld en lof.Even vooraf: ben geen hater, sel mn vragen uit pure interesse, in tegenstelling tot wat andere.
Heb je resultaten van je clienten die je kunt delen?
Je aanpak/overtuiging in je werk, baseer je dat puur op de wetenschap of is er ook ruimte voor ervaring? Ervaring van andere? Ook als deze niet overeenkomen met studies?
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:37 ----------
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, maar ik zou mensen zeker niet ontmoedigen om natty te trainen. Je weet nooit hoe goed je genen zijn totdat je je max bereikt en als je geluk hebt kom je er zo uit te zien:Sommigen denken nog steeds dat je als natty veel kunt bereiken. Maar stelt weinig voor in de praktijk voor de gemiddelde trainer. Je wil niet weten hoe veel mensen over gebruik liegen, ook op dit forum. Ondertussen wel foto's posten en meedoen aan natural contests. Ga verder geen namen noemen. Maar sommige mensen neem ik al niet meer serieus. Kan ik alleen maar om glimlachen.
Laatst bewerkt:

).