Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, zoals 21s. Er zijn volgens mij 2 studies gedaan over zoiets vergeleken met gewoon full ROM in 1 oefening: 1 liet geen verschil zien en bij de ander was full ROM beter. Ik prefereer sterk een paar oefeningen goed doen tov shotgun/pasta on the wall methodes.
Ik ben wat aan het lezen over het wondermiddel HGH (minder veroudering, beter herstel, blessures etc.) maar wil dat soort dingen niet nemen. Is het naar jouw idee de moeite om HGH-bevorderende stoffen als L-Arganine en Ornithine te nemen?
Dat punt zit boven het aantal reps dat een bodybuilder ooit nodig heeft. Glycogeen, ATP en glucose in je bloed zijn ruim voldoende voor bodybuildingtraining en met de frequentie waarmee bodybuilders trainen zijn je glycogeenvoorraden ook zonder carbs in je dieet al ruim op tijd weer opgevuld.
Lol nee. Het zorgt alleen voor een piek van zeer geringe duur en die heeft in totaal 0 effect op de positieve effecten die jij hier noemt. Een overmaat aan ornithine zal nooit het effect geven van echte hgh en een overmaat ornithine is echt niet gezonder.
---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 08:52 ----------
Zelfs de effecten van hgh zelf zijn minder sterk als jij denkt en zullen over een langere periode van dus dcht puur hgh gebruik zichtbaar worden (6 maanden)
---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 08:53 ----------
Die supplementen om hgh te verhogen zijn dus zinloos
---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 08:55 ----------
Het is sowieso bullshit. Je zegt eigenlijk dat jij je hgh in het lichaam wil verhogen naar die niveaus die ongezond zijn maar bent niet bereid om dat op een directe manier te doen. Mag jij me uitleggen waarom

T gezakt, waarschijnlijk door stress (cortisol) dus... dat is niet goed. Ik zou je dieet nakijken en anders tijdelijk bulken.T is pas gezakt nadat ik weinig had getraind tijdens de examens (was t waard gelukkig), het klimt nu echter niet meer omhoog. Het gekke is dat ik wel weinig herhalingen nog redelijk met dezelfde kracht kan maar boven de 5/6 herhalingen 'lukt het gewoon niet meer'. Kan 5x5 me iig wat kracht op de compounds terugbrengen waardoor ik ook langzaam weer meer herhalingen kan gaan
doen maar dan met een hoger gewicht (liefst het gewicht waarbij ik voor die 2wkn, eig voor mijn cut zat)?
Zie een van de eerste pagina's.
Zeker, net zo goed als monohydraat.

Het is maar een vraagje hoor, je hoeft niet zo aangevallen te doen
En ik wil 't niet naar niveaus verhogen die 'ongezond' zijn, ben geïnteresseerd in sneller herstel van huidige blessures en verminderde veroudering is nooit weg.
Hahaha dat ga je niet bereiken met de hgh verhogende effectjes van ornithine man.Nee en wat Max zei.Ik ben wat aan het lezen over het wondermiddel HGH (minder veroudering, beter herstel, blessures etc.) maar wil dat soort dingen niet nemen. Is het naar jouw idee de moeite om HGH-bevorderende stoffen als L-Arganine en Ornithine te nemen?
As good as it gets en de synergy met slin/tren is monsterlijk.
Eerst cutten. 19% is hoogstwaarschijnlijk te hoog om optimaal te gainen.Top dat je dit doet menno!
Ik ben momenteel 3-4 maanden srs bezig met kt/bb.
Mijn stats voor ik begon met bb:
Lengte:177
Gewicht:69.3kg
Vp: 17% (+/-)
Stats na 3a4 maanden:
Lengte:177
Gewicht 75kg
vp: 19%
Momenteel lees ik het boek 'burn the fat feed the muscle' en er wordt gezegd dat je eerst je bf op orde moet krijgen en dan bulken.
Nu heb ik dit dus niet gedaan en onmiddellijk gebulkt met het gevolg dat ik nu aan 19% zit..
Dus ik twijfel tussen 2 zaken momenteel:
1)Doorbulken tot de maand mei, met het gevolg dat mijn bf wrs boven de 20% zal zijn en ik een flinke cut zal moeten doen..
2)Eerst cutten tot 15a16% om dan te cleanbulken tot mei en terug te cutten tot 11a12%
Als ik voor optie 2 zou gaan, zou ik creatine aanschaffen om het krachtverlies te compenseren.
Wat denk je menno?
Ps: mijn doel is om 80kg te wegen met een vp tussen 11-13% tegen eind juli.
Niets met substantie. Moet haast iets psychologisch of indirects (dehydratie oid) zijn.Is je iets bekend over creatine of zulke supplementatie in het algemeen en depressieve buien?
Hier kan ik geen volledig antwoord onder 1000 woorden op geven, maar beginners zijn beter af met hoge frequentie, omdat ze daar nog van kunnen herstellen.hey menno,
ik vroeg me af wat volgens jou de beste trainingsmethodes zijn voor naturel bodybuilders en dan vooral in hun begin jaren.
ik hoor veel mensen zeggen dat je als naturel elke spiergroep met een lager volume moet trainen maar met meer frequentie per week. (zoals UB/LB of 3 daagse split in een cycles van 5 dagen.)
andere zeggen weer dat je gewoon een split schema moet nemen.
wat is de max. aan het aantal trainingen per week?
of verschilt dit te veel van persoon tot persoon?
alvast bedankt.
T gezakt, waarschijnlijk door stress (cortisol) dus... dat is niet goed. Ik zou je dieet nakijken en anders tijdelijk bulken.
). Of interpreteer ik nu jouw post verkeerd.