AndroidHealthClinic

Ask me anything (voeding, training, supps, PEDs, etc.)

the broscience is strong with this one.

Desalniettemin, leuk initiatief. Maar kom dan wel met betrouwbare literatuur aanzetten. Ik lees hier soms zaken waarvan het tegendeel echter waar is, vanuit literatuur onderbouwd.

Kan je een voorbeeld geven?

Wanneer komt menno terug. Ik heb wweer een paar vragen bedacht.

Wanneer komt menno terug. Ik heb wweer een paar vragen bedacht.

hij is uit eten met vrienden, en daarna moet hij nog wat voor zijn werk doen. vanavond laat heeft hij ook geen tijd. hij moet op tijd naar bed want morgenvroeg gaat om 6uur de wekker alweer.

Wat zou je zelf gebruiken clen of de ecay- stack en ook waarom plz

Hey Menno, Weet jij waar je vetvrije kaas kan kopen? Kan het nergens vinden. En zou je kunnen uitleggen wat de implicatie van de ontdekking van het Boss-Higgins deeltje is? Ik snap het allemaal maar half, lastige materie hoor. Tnx!

Laatst bewerkt:
Hey Menno, Weet jij waar je vetvrije kaas kan kopen? Kan het nergens vinden. En zou je kunnen uitleggen wat de implicatie van de ontdekking van het Boss-Higgins deeltje is? Ik snap het allemaal maar half, lastige materie hoor. Tnx!
Wtf..

Hey Menno, zou ik mn gele of groene sokken aantrekken vandaag? Weet 't zo niet meer.

Beste menno,

Op dit moment zit ik heel erg te twijfelen over welk kleur t-shirt ik zometeen aan gaan doen voor in de gym. Welke kleur zeg jij Zwart, wit of grijs ?

Wtf..

Hey Menno, zou ik mn gele of groene sokken aantrekken vandaag? Weet 't zo niet meer.

Beste menno,

Op dit moment zit ik heel erg te twijfelen over welk kleur t-shirt ik zometeen aan gaan doen voor in de gym. Welke kleur zeg jij Zwart, wit of grijs ?

ff serieus mafkezen. ik kan nergens die fat-free cheese vinden zoals ze die in amerika hebben en aangezien Menno PT is dacht ik dat hij dit soort dingen vast wel zou weten. Het is niet de bedoeling dat dit een troll topic wordt.

ff serieus mafkezen. ik kan nergens die fat-free cheese vinden zoals ze die in amerika hebben en aangezien Menno PT is dacht ik dat hij dit soort dingen vast wel zou weten. Het is niet de bedoeling dat dit een troll topic wordt.

kijk hoelang hij al niet meer gereageerd heeft :o

Menno kom terug please

Ik ken erg weinig natties met een grotere rug dan ik.

:roflol: Je typt leuke artikeltjes met mooie plaatjes van anderen en verwijzingen naar mensen die wel serieus trainen. Ik denk niet dat je voldoende ervaren bent met trainen. Als voorbeeld de 200 squat die o zo moeilijk te behalen zou zijn naturel, wat een onzin gozer. Hetzelfde met je foto. Als iemand snapt hoe het werkt, zie je dat ook aan zijn resultaat.

En weer hebben zijn ze bezig iemand weg te jagen die wil helpen.Mijn mening hij doet (deed)zijn best vind het niet altijd kloppen wat hij zegt als er 1 sport is die niet volgens boekjes gaat is het Bodybuilding elk mens is anders.En wat voor de een werkt werkt misschien niet voor de ander en zo werkt het je moet zelf uitvinden wat voor je werkt kan niemand voor je doen.

Jongens die gast heeft ook nog een leven he.

En weer hebben zijn ze bezig iemand weg te jagen die wil helpen.

Iemand die doet geloven dat je met een 200 squat bijna wel moet gebruiken en je een rug als zijn rug irl niet vaak tegenkomt bij naturels is bezig met bangmakerij en spoort imo aan tot gebruik van middelen. Ik zie geen beest incl. 180kg bench op de foto, maar een student die op een goeie dag netaan 120 drukt.

Terug
Naar boven