AndroidHealthClinic

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

droog en keiharde pik
 
ja echt die primo valt tegen puur omdat per 100mg/ml is ....
 
ik zelf ook 1x primo gehad nooit meer primo voor mij maar hoor nu een combi van test/tren/primo inplaats van mast..... misschien toch een aanrader, ik zelf kuur nog alleen maar op tren/deca de rest doet me weinig.
 
Het effect van tren is zo sterk dat het zonde is om er primo naast te zetten, tenzij je primo hoog gaat doseren maar dat kost dan weer heel veel €€€€€ :o
 
idd gooi liever me tren hoger :D
 
op hoeveel zou je dhb naast test/tren aanraden.

Ik heb nog geen ervaring met DHB, dus kan geen ervaring delen. November/december begin ik voor het eerst met DHB. Als ik op de andere fora de ervaringen lees (de ervaringen met DHB zijn nogal schaars op dit forum) dan heb je aan 400mg DHB per week vergelijkbare resultaten als op 800/1000 mg primo.
 
Laatst bewerkt:
Heb tren op 600 hoogst gezet ging daar echt lekker op harde look aders waren goed te zien voelde me ook net supermen tijdens trainingen dikke pomp erin ik hou van tren niks overtreft tren
 
Heb tren op 600 hoogst gezet ging daar echt lekker op harde look aders waren goed te zien voelde me ook net supermen tijdens trainingen dikke pomp erin ik hou van tren niks overtreft tren

Dat heb je ook op 300 mg Tren.

Imo heeft 't, tenzij je in wedstrijdprep gaat, niet bijzonder veel nut om iets naast Test en Tren te pakken. Misschien een beetje mast maar alles zal zwaar overheerst worden door de Tren als het om de look gaat.
 
Kleine update,
Vanochtend 106,5kg op lege maag.
Dieet was even uitvogelen hoe ik het ging doen ivm onregelmatige stage en werktijden, maar dat heb ik redelijk uitgevogeld atm en als het goed is kom ik niet meer voor verrassingen te staan (maaltijden vergeten durppp)

Ontbijt:
Havermout 120gr
Whey 45gr
Amandelen 10gr

Maaltijd1
Rijst/pasta 125gr (100gr lage dag)
Biefstuk 150gr
Groente 100gr

Maaltijd2
Rijst/pasta 125gr (100gr lage dag)
Kipfilet 150
Groente 100gr

Maaltijd 3
Rijst/pasta 125gr (100gr lage dag)
Biefstuk 150
Groente 100gr

Maaltijd 4
Rijst pasta 125gr (100gr lage dag)
Kipfilet 150gr
Groente 100gr

Maaltijd 5
Heel ei 5st
Ei-eiwit 2st
Groente 100-200gr

Intra workout (hoge dag)
50gr maltodextrine

Ik wissel hoge en lage dagen af, voeding ben ik nog niet 100% over uit en dat kan komende weken nog veranderen.

Kuur toch iets aangepast.
Oud:
500mg test ew
500mg bold ew

Nieuw:
750mg test ew
 
Waarom bold er uit?
Bloeddruk was een aantal dagen aan de hoge kant, uit bloedwaarden was verder niets aparts op te maken. Leek me slim om het weg te laten nu het er toch pas net in zat
 
Bloeddruk was een aantal dagen aan de hoge kant, uit bloedwaarden was verder niets aparts op te maken. Leek me slim om het weg te laten nu het er toch pas net in zat
Is dat niet gewoon omdat je er aan moest wennen?
 
Is dat niet gewoon omdat je er aan moest wennen?
Was direct in de eerste week, kan me niet voorstellen dat je dat in de eerste week al merkt, los van dat neem ik liever geen risico. Test only is prima nu voor me.
 
Hey guys,

Kleine update. Vanochtend 108,7 op lege maag. Gewicht gaat langzaam omhoog.
Train nu redelijk gericht op kracht, compounds 5x5 en daarna de rest ‘afmatten’
Test only bevalt me erg goed!
 
Hey guys,

Kleine update. Vanochtend 108,7 op lege maag. Gewicht gaat langzaam omhoog.
Train nu redelijk gericht op kracht, compounds 5x5 en daarna de rest ‘afmatten’
Test only bevalt me erg goed!

Hoe ziet je training er zo'n beetje uit ? Lekker sterk op de 5x5 aan het worden?
En test = best :-D
 
Back
Naar boven