ach troost jezelf, ik ben nu 2 maand aan het fitnessen, laten we zeggen een paar keer deftig gebenched..voor de rest niet mijn max kunnen halen... op de bench, bench ik nu ook nog maar 55kg, 4/5 keer omhoog, 3 sets en dan 1 set 45 kg 5 keer...
Op de chestpress duw ik ondertussen 70 kg, maar ik heb sinds weken niet meer gebenched, heb beetje bang, zo zonder spotter... het is me al gelukt om 60 kg te benchen, (3 /4 herhalingen), maar toen stopte mijn spotter ermee en jah sindsdien niet echt meer 60 kg gebenched...
Ik let nog maar sinds kort opmijn voeding, ik vind dat dit er ook wel wat mee te maken heeft, want mijn rug, biceps en triceps zijn eigenlijk in vergelijking met mijn borst sterker, of ja ze groeien beter..omdat ik die oefeningen goed kan doen en tot failure..en de borst jah ik kan gewoon tot failure gaan op de chestpress, en denk dt ik daar niet zoveel mee bereik....alleen die bench doe ik niet graag, vind het geen leuke oefening en dit komt waarschijnlijk omdat ik zo weinig gewicht kan benchen...

Achja, ik ga blijven trainen, binnekort nog eens die bench proberen, en zien of ik terug 60 kg kan benchen of niet... anders maar terug naar de chestpress ....

topicstarter, goed begin!
mvg