MuscleMeat

bankdrukken

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
oeps ik had een domme fout gemaakt in mijn vorige topic. In plaats van liften bedoelde ik bankdrukken. Dus zelfde verhaaltje maar dan goed.

hoi ik ben pas begonnen met bankdrukken, ik druk nu 20kg per (zonder in zo'n machine). Ik vroeg me af of dit goed is voor mijn leeftijd en of ik het wel goed doe want als ik het net heb gedaan voel ik het niet echt in mijn borst. Ik heb ook geen spierpijn de dag erna als ik het heb gedaan.

Drugs, all drugs, zeker als je de dag erna geen pijn hebt, ongehoord op jouw jonge leeftijd, foei

Oeps..

oeps ik had een domme fout gemaakt in mijn vorige topic. In plaats van liften bedoelde ik bankdrukken. Dus zelfde verhaaltje maar dan goed.

hoi ik ben pas begonnen met bankdrukken, ik druk nu 20kg per (zonder in zo'n machine). Ik vroeg me af of dit goed is voor mijn leeftijd en of ik het wel goed doe want als ik het net heb gedaan voel ik het niet echt in mijn borst. Ik heb ook geen spierpijn de dag erna als ik het heb gedaan.
je zit toch niet aan de proteineshakes hé? want iedereen weet dat dat vermalen steroiden met kernafval zijn

Doe je enkel bankdrukkert?

• Topic Starter Topic Starter
ik drink geen shakes en doe gwn alles eerst even warming up dan dumbells etc en daarna ga ik bankdrukken en als ik daarmee klaar ben gewoon weer andere oefeningen. Hoezo?

ik drink geen shakes en doe gwn alles eerst even warming up dan dumbells etc en daarna ga ik bankdrukken en als ik daarmee klaar ben gewoon weer andere oefeningen. Hoezo?
Hoe sterk ben je op die andere oefeningen? Bankdrukkert is niet echt een referentie...

heeft ie ook effectief een nieuwe post gemaakt XD

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij wilt hij weten wat je kan op deadlift, squat en bench, maar bench weten we al
ahzo, ik doe nog geen deadlift of andere dingen alleen bench press. Maar ik vroeg me af of ik goed bezig was voor mijn leeftijd en of het normaal was dat ik het niet echt aan mijn borst voel. Want als ik andere zie bankdrukken drukken ze veel meer.

Je bent net begonnen, en vind het gek dat anderen meer drukken als jou? Ik zou beginnen jezelf niet met anderen te vergelijken en je ego thuis te laten :)

Is het heel erg lomp als ik nog niet snap wat dit betekend: 20kg per (zonder in zo'n machine).

per..wat?

zonder in zo'n machine..wat?

Kun je het uitleggen?

Die 20 kg snap ik ondertussen wel :p

Als je alleen maar bankdrukken doet ben je niet zo goed bezig imo, ongeacht de leeftijd

Is het heel erg lomp als ik nog niet snap wat dit betekend: 20kg per (zonder in zo'n machine).

per..wat?

zonder in zo'n machine..wat?

Kun je het uitleggen?

Die 20 kg snap ik ondertussen wel :p

20kg per kant aan de barbell

20 + 20 + 20 (mits de barbell 20kg weegt) = 40kg totaal

Als je alleen maar bankdrukken doet ben je niet zo goed bezig imo, ongeacht de leeftijd

20kg per kant aan de barbell

20 + 20 + 20 (mits de barbell 20kg weegt) = 40kg totaal

Volgens mij is 20+20+20=60 kg :o

Maar dankje voor de uitleg, 20 kg aan elke kant dus :p
(dat druk ik niet in ieder geval :roflol: )

Terug
Naar boven