AndroidHealthClinic

bankdrukken

• Topic Starter Topic Starter
haha 3 x 20kg = 40 kg :p. Maar idd ik bedoel 20kg aan elke kant en met die machine bedoel ik dat je zo'n rek heb waar je hem in kan klikken dus dat je hem niet los doet, gewoon zoals dat plaatje in mijn vorige topic. Ik doe trouwens niet alleen bankdrukken ook gewoon ander oefeningen, maar geen deadlift want ik ben bang dat ik mijn rug daarmee belast. Is 20kg goed of moet ik meer/minder en wat raden jullie mij aan voor het aantal reps om het effectief te doen? :D

Deadlift techniek goed uitvoeren = rug versterken. Deadlift techniek slecht uitvoeren = snap city for life

Oftewel, stang van 20kg lukt jou makkelijk. Techniek leren en gaan met die banaan. Gegarandeerd gains en motivatie boost.

Ik deadlift ook (no offence vrouwen, maar toch misschien motivatie dat ook jij het kan :p )

Deadlift techniek goed uitvoeren = rug versterken. Deadlift techniek slecht uitvoeren = snap city for life

Oftewel, stang van 20kg lukt jou makkelijk. Techniek leren en gaan met die banaan. Gegarandeerd gains en motivatie boost.

+1, ff een knap beginners trainingsschema zoeken hier op het forum

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel allemaal, ik ga meteen om zoek!!

Ik raad je aan om te beginnen met Stronglift, het is een goed begin waar het om gaat dat je de basis leer kennen en sterker word dmv deadlift squad en bench press met extra oefeningen zoals overhead press, beginnen met losse stang voor techniek en het komt allemaal goed.

Gewoon deadliften, squatten en bench pressen. TOT JE NIET MEER LOPEN KUNT.

dat gevoel in de borst kan wel een tijd duren. ik voelde t ook pas na een klein jaar dat ik eindelijk is met me borst ging drukken. Zoek eens iets op over Mind Muscle Connection, dit kan je vast helpen;)

Terug
Naar boven