Barteh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
Hoi allemaal,
Ik heb besloten maar eens een logje te beginnen om mn trainingen bij te houden. Ik ben Bart, ik ben 20 jaar oud en ben sinds een week of twee terug begonnen met krachttraining/bodybuilding. Ik ben een luie rechtenstudent en heb zeeën van tijd over. Bodybuilden heeft me altijd al getrokken en het is tijd het eindelijk maar eens serieus op te pakken. Ik train thuis in de loods samen met mn pa.
De beschikbare middelen bestaan uit een olympische barbell, EZ curl stang (8,5kg), dumbbells (gok 1,5kg per dumbbell, moeten nog ff 50mm aanschaffen) en lat pulley. Uiteraard met een rek waar je kan squatten/benchen anders heb je vrij weinig aan die barbell.
11 maart 2011
Lengte: 181cm
Gewicht: 77kilo
Vet%: Vadsig (denk 20% ofzo)
Bench: 1x35 / 8x30
Deadlift: 6x62,5
Squat: 15x40 / 5x45
Ik volg een splitschema en train 3 dagen in de week. Geen vaste dagen wegens afwisselende studietijden van mij en werktijden van mn pa. Ik doe rug/biceps, borst/triceps en benen/schouders. Oefeningen en gewichten zal ik wel posten als in mn trainingen post. Feedback is altijd welkom en ik zal zelf ook wel wat vragen posten dus doe je best om mn log actief te volgen.
Ik kijk nu al zo'n maand of 1 tot 2 rond op dbb en heb veel stickies gelezen dus ik ben in ieder geval geen totale noob. Mn voeding is in orde, maar zeker niet perfect. Ik eet vooral teveel brood, omdat ik niet zoveel lust.
Mijn hoofddoel is om een flink beest te worden. Ik zal maar ff wat subdoelen neerzetten om mezelf te motiveren.
Bench press
[]50kg
[]75kg
[]100kg
Squat
[x]60kg 26 maart 2011
[]100kg
[]140kg
Deadlift
[]90kg
[]140kg
[]180kg
Gewicht
[]80kg
[]90kg
[]100kg
Vet%
[]Niet meer beschamend
[]Beachproof
[]<10%
Ik ben van plan te clean bulken tot aan volgend jaar een paar maanden voor de zomer, of ik zou opeens echt vet moeten worden ervan. Voor deze zomer ga ik toch niks fatsoenlijks bereiken dus cutten heeft geen zin.
Foto's:
Training vrijdag 11 maart
Bench press
1x15x20kg
3x8x30kg
Incline bench press
4x8x20kg
Dumbbell Flyes
4x8x6,5kg
Bench press (Hier moet in de toekomst een 4e borstoefening voor die anders is dan de eerste drie. Tips zijn welkom)
3x8x20kg (mn borst was hier al naar de klote, 30kg viel recht terug naar beneden)
1x8x22,5kg
Cable pushdown
1x8x7,5kg (totaal gewicht)
3x8x10kg
Triceps kickback
4x8x2,5kg (lol ik was hier helemaal op, wat een mietje ben ik nu toch nog)
Ik heb besloten maar eens een logje te beginnen om mn trainingen bij te houden. Ik ben Bart, ik ben 20 jaar oud en ben sinds een week of twee terug begonnen met krachttraining/bodybuilding. Ik ben een luie rechtenstudent en heb zeeën van tijd over. Bodybuilden heeft me altijd al getrokken en het is tijd het eindelijk maar eens serieus op te pakken. Ik train thuis in de loods samen met mn pa.
De beschikbare middelen bestaan uit een olympische barbell, EZ curl stang (8,5kg), dumbbells (gok 1,5kg per dumbbell, moeten nog ff 50mm aanschaffen) en lat pulley. Uiteraard met een rek waar je kan squatten/benchen anders heb je vrij weinig aan die barbell.11 maart 2011
Lengte: 181cm
Gewicht: 77kilo
Vet%: Vadsig (denk 20% ofzo)
Bench: 1x35 / 8x30
Deadlift: 6x62,5
Squat: 15x40 / 5x45
Ik volg een splitschema en train 3 dagen in de week. Geen vaste dagen wegens afwisselende studietijden van mij en werktijden van mn pa. Ik doe rug/biceps, borst/triceps en benen/schouders. Oefeningen en gewichten zal ik wel posten als in mn trainingen post. Feedback is altijd welkom en ik zal zelf ook wel wat vragen posten dus doe je best om mn log actief te volgen.

Ik kijk nu al zo'n maand of 1 tot 2 rond op dbb en heb veel stickies gelezen dus ik ben in ieder geval geen totale noob. Mn voeding is in orde, maar zeker niet perfect. Ik eet vooral teveel brood, omdat ik niet zoveel lust.

Mijn hoofddoel is om een flink beest te worden. Ik zal maar ff wat subdoelen neerzetten om mezelf te motiveren.
Bench press
[]50kg
[]75kg
[]100kg
Squat
[x]60kg 26 maart 2011
[]100kg
[]140kg
Deadlift
[]90kg
[]140kg
[]180kg
Gewicht
[]80kg
[]90kg
[]100kg
Vet%
[]Niet meer beschamend
[]Beachproof
[]<10%

Ik ben van plan te clean bulken tot aan volgend jaar een paar maanden voor de zomer, of ik zou opeens echt vet moeten worden ervan. Voor deze zomer ga ik toch niks fatsoenlijks bereiken dus cutten heeft geen zin.
Foto's:

Training vrijdag 11 maart
Bench press
1x15x20kg
3x8x30kg
Incline bench press
4x8x20kg
Dumbbell Flyes
4x8x6,5kg
Bench press (Hier moet in de toekomst een 4e borstoefening voor die anders is dan de eerste drie. Tips zijn welkom)
3x8x20kg (mn borst was hier al naar de klote, 30kg viel recht terug naar beneden)
1x8x22,5kg
Cable pushdown
1x8x7,5kg (totaal gewicht)
3x8x10kg
Triceps kickback
4x8x2,5kg (lol ik was hier helemaal op, wat een mietje ben ik nu toch nog)
Laatst bewerkt:

)