Barteh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
Hoi allemaal,
Ik heb besloten maar eens een logje te beginnen om mn trainingen bij te houden. Ik ben Bart, ik ben 20 jaar oud en ben sinds een week of twee terug begonnen met krachttraining/bodybuilding. Ik ben een luie rechtenstudent en heb zeeën van tijd over. Bodybuilden heeft me altijd al getrokken en het is tijd het eindelijk maar eens serieus op te pakken. Ik train thuis in de loods samen met mn pa.
De beschikbare middelen bestaan uit een olympische barbell, EZ curl stang (8,5kg), dumbbells (gok 1,5kg per dumbbell, moeten nog ff 50mm aanschaffen) en lat pulley. Uiteraard met een rek waar je kan squatten/benchen anders heb je vrij weinig aan die barbell.
11 maart 2011
Lengte: 181cm
Gewicht: 77kilo
Vet%: Vadsig (denk 20% ofzo)
Bench: 1x35 / 8x30
Deadlift: 6x62,5
Squat: 15x40 / 5x45
Ik volg een splitschema en train 3 dagen in de week. Geen vaste dagen wegens afwisselende studietijden van mij en werktijden van mn pa. Ik doe rug/biceps, borst/triceps en benen/schouders. Oefeningen en gewichten zal ik wel posten als in mn trainingen post. Feedback is altijd welkom en ik zal zelf ook wel wat vragen posten dus doe je best om mn log actief te volgen.
Ik kijk nu al zo'n maand of 1 tot 2 rond op dbb en heb veel stickies gelezen dus ik ben in ieder geval geen totale noob. Mn voeding is in orde, maar zeker niet perfect. Ik eet vooral teveel brood, omdat ik niet zoveel lust.
Mijn hoofddoel is om een flink beest te worden. Ik zal maar ff wat subdoelen neerzetten om mezelf te motiveren.
Bench press
[]50kg
[]75kg
[]100kg
Squat
[x]60kg 26 maart 2011
[]100kg
[]140kg
Deadlift
[]90kg
[]140kg
[]180kg
Gewicht
[]80kg
[]90kg
[]100kg
Vet%
[]Niet meer beschamend
[]Beachproof
[]<10%
Ik ben van plan te clean bulken tot aan volgend jaar een paar maanden voor de zomer, of ik zou opeens echt vet moeten worden ervan. Voor deze zomer ga ik toch niks fatsoenlijks bereiken dus cutten heeft geen zin.
Foto's:
Training vrijdag 11 maart
Bench press