- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zoveel eet als jij dan zit er altijd wel wat verkeerds tussen.Verdomme. Ik voelde het vannacht al een beetje aankomen en vanmorgen wakker geworden met buikpijn/krampen. Gisteren duidelijk iets verkeerd gegeten.
Ik wil aan de ene kant heel graag m'n ontbijt naar binnen schuiven, maar aan de andere kant weet ik niet of het verstandig is. Helemaal k*t dit..![]()

Balen zeg. Ik had het paar weken geleden ook plotseling, kramp en de dunne voor een halve dag. Ben er nog niet achter wat het was, maar gaf een aangebroken zakje biltong maar de schuld. Hoewel dat er nog prima uitzag.....
Als je zoveel eet als jij dan zit er altijd wel wat verkeerds tussen.
Even serieus, je zou even een beschuitje of iets dergelijks naar binnen kunnen schuiven, kijken of het blijft zitten. Indien ja: de rest naar binnen schuiven.
..Ik denk dat ik maar eens goed sterke koffie ga zetten, om daarmee de boel een beetje te versnellen, als je begrijpt wat ik bedoel..

Juist.. Kijken wat dat oplevert. Ik bedenk mij net dat ik ook al 2 dagen niet echt goed naar het toilet ben geweest en wel bizar veel heb gegeten. Dat kan natuurlijk niet goed zijn.
Verdomme. Ik voelde het vannacht al een beetje aankomen en vanmorgen wakker geworden met buikpijn/krampen. Gisteren duidelijk iets verkeerd gegeten.
Ik wil aan de ene kant heel graag m'n ontbijt naar binnen schuiven, maar aan de andere kant weet ik niet of het verstandig is. Helemaal k*t dit..![]()
Uggghhh, balen Bas, beterschap!
Anders ouderwets aan de pruimen?![]()

cacao stopt bij mij ook op...en dan nog casseine erbij....oops
Veel drinken ..zwarte koffie helpt bij ook wel...zemelen / vezels
Komt vanzelf los hoordenk ik....
. Ik eet dat vrijwel iedere ochtend (5x per week) trouwens
. Ow het aangebroken zakje biltong...ik kan me er niets bij voorstellen...kun je dat eten? wat is dat dan
Eerst ruiken bas dat doen alle beesten voordat ze gaan eten![]()

Met een mooi Nederlands woord: Beef Jerky. Ja, als het goed is welOw het aangebroken zakje biltong...ik kan me er niets bij voorstellen...kun je dat eten? wat is dat dan![]()

Huh? Maar dat spul blijft toch 100 jaar goed.Met een mooi Nederlands woord: Beef Jerky. Ja, als het goed is wel![]()
Met een mooi Nederlands woord: Beef Jerky. Ja, als het goed is wel![]()

Het zou in theorie water uit de lucht kunnen aantrekken en toch gaan schimmelen of zo als het aangebroken is. Ik weet het ook niet....
Correct. Maar dit was bees (rund).Biltong kan allerhande soorten gedroogd vlees zijn. Jerky is altijd runds![]()
Of 2l wortelsap
Biltong kan allerhande soorten gedroogd vlees zijn. Jerky is altijd runds![]()
Het zou in theorie water uit de lucht kunnen aantrekken en toch gaan schimmelen of zo als het aangebroken is. Ik weet het ook niet....
Correct. Maar dit was bees (rund).
2L chocomel erin en het komt er wel uit hoor
maar koffie doet inderdaad ook wonderen.
.
.