Fitness Seller

bas: road to contest 2014

Nette training man! doe jij push/pull schema of komt dit toevallig zo uit?
Nog naar die man geweest?

Lekkere training man! Ik zit weer in de laadfase van creatine.. dus duurt weer paar dagen voordat ik het weer merk :(

• Topic Starter Topic Starter
Laad fase? Is tog niet nodig?

Junk day:

Voeding

2qkjv3a.png

Het is niet nodig, maar je zit wel sneller op ''niveau'' of hoe je dat ook wilt noemen. Zie niet echt een reden waarom je langzaam aan gaat doen (zonder oplaad duurt het iets van een maand ofzo) tenzij je GI problemen hebt.

Het is niet nodig, maar je zit wel sneller op ''niveau'' of hoe je dat ook wilt noemen. Zie niet echt een reden waarom je langzaam aan gaat doen (zonder oplaad duurt het iets van een maand ofzo) tenzij je GI problemen hebt.

Dus jij zou adviseren om laad fase te doen? dat is tog 20gram per dag?

Dat 1 week? ik heb weinig ervaring met creatine :P

even of topic

Elke keer als ik op maandag op school kom krijg ik dit te horen:

Zit je aan de pillen?
-nee

Gebruik je die eiwitten ?

-wut?

Wordt echt irritand al 1 jaar lang zo

Laatst bewerkt:
Nog een goeie

Gebruik je sportvoeding?

:roflol: vooroordelen over BB zijn gewoon te erg in NL, mensen hebben zo'n enorm bord voor hun kop, maar komt omdat ze er gewoon niks van snappen. Alles wat ook maar enigzins met BB te maken heeft en niet uit de supermarkt komt is meteen AAS. Vind het op zich wel grappig... vooral hun hoofden soms als je dan probeert uit te leggen dat het niet anders dan kaas is o.i.d. is, zie het maar als compliment.

Ja een laadfase van 0.3 gr per kg voor 5 - 6 dagen. Dus dat is ongv. 22gr kijkend naar de stats onder je avatar.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qU3_5V__n9c#

Laatst bewerkt:
Nog een goeie

Gebruik je sportvoeding?

:roflol: vooroordelen over BB zijn gewoon te erg in NL, mensen hebben zo'n enorm bord voor hun kop, maar komt omdat ze er gewoon niks van snappen. Alles wat ook maar enigzins met BB te maken heeft en niet uit de supermarkt komt is meteen AAS. Vind het op zich wel grappig... vooral hun hoofden soms als je dan probeert uit te leggen dat het niet anders dan kaas is o.i.d. is, zie het maar als compliment.

Ja een laadfase van 0.3 gr per kg voor 5 - 6 dagen. Dus dat is ongv. 22gr kijkend naar de stats onder je avatar.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qU3_5V__n9c#

Alleen hij zei dat het niet echt nodig was, en ik gebruik al 7 dagen creatine weet niet of load fase nog effectief zal zijn

Vandaag zij iemand in de gym ja ik ken iemand uit engeland die had hele goedkope creatine wel 30 euro voor kilo! in nederland haal ik dit voor 50 euro per kilo!

-waar dan? bij de tuinen!

Maar was aardige gast en ook sterk dus niks over te klagen

Alleen hij zei dat het niet echt nodig was, en ik gebruik al 7 dagen creatine weet niet of load fase nog effectief zal zijn

Hij zegt ook dat het 30 dagen duurt voordat je zonder loading op ''niveau'' bent. Zou laadfase dan maar iets van 4 dagen doen en dan de 5de dag maar iets van 10gr ofzo...

creatine bij de tuinen :scratch:

lol wut. WTF is dat ook voor een misleidende naam, ik dacht dat het een tuincentrum ofzo was :roflol:

Zou maar tegen hem zeggen dat die even na moet gaan waar die creatine gemaakt wordt, goedkopere crea is meestal chinese shit, zit allemaal troep in die je niet wilt hebben.

timing van creatine maakt trouwens geen reet uit, dus je kan ook op ander moment nemen.

klopt , Maar.doe meestal. door de thee. vandaar. in de ochtend lost goed op :)

Ik merk het verschil zeker met laadfase! Ik doe dan 4x 5gr per dag en dat doe ik 4/5 dagen lang. Daarna 5 gram per dag

Training: Rug/schouders en biceps

Info:

Wow wat een training en wat een pr's, 20 gram creatine vandaag,
Morgen rust

Dumbbell row:

warming up:
12x22kg
12x26kg
10x30kg
10x32kg
7x36kg (pr!)

Pul ups (wide)

8XBW
8XBW
6XBW
4XBW

Seated cabel row :

Lange stang:

12x50kg
12x60kg

Triangel grip:

12x65kg
11x70kg
10x75kg
10x70kg

drop set

12x60kg
12x50kg

No cheat

Seated military press:

12x40kg (pr)
3x50kg ( beetje teveel van het goede) (pr tot nu)
10x40kg
9x40kg
8x40kg

Volgende keer 1 setje minder

Ez barbell curll:

12x40kg
10x40kg
3x45kg moest 6 keer zijn alleen lukte niet meer

Hammer curl:

7x18kg
8x16kg
9x14kg

Re: bas log ( road to become really buff)

Lekkere training man flinke gewichten nog 2 keer een pr erbij ook goed bezig!!!

On fire bro, nice! PWO werkt lekker zo te zien :D

Flinke training man hoe voer jij db row uit gewoon met een bankje?
Hoe je hem ook goed voelt is als je hem zeg maar als soort bor doet alleen dan met hammer grip zeker aanrader!

Hoe diep ga je met militairy press?
Jelly op die db row overigens mooie training!

Terug
Naar boven