Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training man! doe jij push/pull schema of komt dit toevallig zo uit?
Nog naar die man geweest?
Lekkere training man! Ik zit weer in de laadfase van creatine.. dus duurt weer paar dagen voordat ik het weer merk![]()

Het is niet nodig, maar je zit wel sneller op ''niveau'' of hoe je dat ook wilt noemen. Zie niet echt een reden waarom je langzaam aan gaat doen (zonder oplaad duurt het iets van een maand ofzo) tenzij je GI problemen hebt.

vooroordelen over BB zijn gewoon te erg in NL, mensen hebben zo'n enorm bord voor hun kop, maar komt omdat ze er gewoon niks van snappen. Alles wat ook maar enigzins met BB te maken heeft en niet uit de supermarkt komt is meteen AAS. Vind het op zich wel grappig... vooral hun hoofden soms als je dan probeert uit te leggen dat het niet anders dan kaas is o.i.d. is, zie het maar als compliment.Nog een goeie
Gebruik je sportvoeding?
vooroordelen over BB zijn gewoon te erg in NL, mensen hebben zo'n enorm bord voor hun kop, maar komt omdat ze er gewoon niks van snappen. Alles wat ook maar enigzins met BB te maken heeft en niet uit de supermarkt komt is meteen AAS. Vind het op zich wel grappig... vooral hun hoofden soms als je dan probeert uit te leggen dat het niet anders dan kaas is o.i.d. is, zie het maar als compliment.
Ja een laadfase van 0.3 gr per kg voor 5 - 6 dagen. Dus dat is ongv. 22gr kijkend naar de stats onder je avatar.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qU3_5V__n9c#
Alleen hij zei dat het niet echt nodig was, en ik gebruik al 7 dagen creatine weet niet of load fase nog effectief zal zijn

Hij zegt ook dat het 30 dagen duurt voordat je zonder loading op ''niveau'' bent. Zou laadfase dan maar iets van 4 dagen doen en dan de 5de dag maar iets van 10gr ofzo...
creatine bij de tuinen![]()
http://www.detuinen.nl/sportvoeding/creatine.html/
Lekkere training man flinke gewichten nog 2 keer een pr erbij ook goed bezig!!!