AndroidHealthClinic

bas: road to contest 2014

Re: bas log ( road to become really buff)

Gaat inderdaad hard misschien toch wat te hoog in kcals probeer eerst je onderhoud is uit anders zoeken tot je 2 werken stabiel blijf op gewicht en dan 250 kcals erboven pakken ofzo.

En kaal zijn is niet erg or heb er ook laat van werd op me 18 de al kaal brede scheiding en inhammen.

• Topic Starter Topic Starter
Training: Borst schouders triceps

Info:

lekker getraint :D gewicht is niet op max.

Ga kijken voor andere schema minder pomp oefening

Ab oefening zijn saai :D

Bench press:

Warming up:

12X40KG
10X60KG

5x70kg
5x70kg
8x70kgx ( nu andere 2 setjes nog 8x)

Incline dumbbell press:

12x22kg
11x22kg
10x20kg

( goede form kan 4/6kg meer maar dan heb ik idee dat minder borst gebruik )

Flat dumbbell fly's:

12x16kg
11x16kg

dropset geen rust:
10x16kg
12x12kg

1 seconde hold down

Military press seated

12x40kg
10x40kg
8x40kg

Pull down/ rope pull down:

stang

10x-
8x-
8x-

Rope:

10x
8x
8x

gewicht tussen 50-15kg drop setje

One Arm Triceps Extension

10x8kg
10x7kg
8x6kg

Normaal ( 12/10kg triceps waren al erg vol...)

leg raises

15xbw
15xbw
10xbw

Slimme keus van die incline man!
Sterke flat trouwens!

Slimme keus van die incline man!
Sterke flat trouwens!

Bedankt , ja mijn borst groeit nu echt goed voor heen deed ik 20/22kg fly's (flat) en 26kg incline.
Alleen ik merkte dat mijn borst niet goed op reageerde en mijn schouders eerder vol zaten.

Lekkere training man. Is vreemd maar volgens mij is dat bij meerder zo als het gewicht te veel woord gaan andere spieren het over nemen.

Mooie trainig bro! Ik heb zelf nooit het idee dat mijn schouders vol zitten
wel strakke BP man!

Lekkere training bro!

Even over de creatine... meet je omtrek dan wel 's ochtends? Kan me lastig voorstellen dat je zoveel cm's bijkrijgt alleen van creatine. Vochtretentie hoort als het goed is alleen op de goede plekken te gaan zitten.

Bedankt , ja mijn borst groeit nu echt goed voor heen deed ik 20/22kg fly's (flat) en 26kg incline.
Alleen ik merkte dat mijn borst niet goed op reageerde en mijn schouders eerder vol zaten.

Wat doe je nu anders dan dat hij nu wel groeit?

Mooie trainig bro! Ik heb zelf nooit het idee dat mijn schouders vol zitten
wel strakke BP man!

Bedankt, mijn schouders name het werk altijd snel over zelfde met bp, voorheen deed ik armen op schouder breedte en gewoon zakken, nu op borst hoogte en ellebogen naar binnen

Kijk in mijn galerij naar laatste foto ( tricep pose) Zie je hoe verschil er in borst/shouder zit
)

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 00:09 ----------

Lekkere training bro!

Even over de creatine... meet je omtrek dan wel 's ochtends? Kan me lastig voorstellen dat je zoveel cm's bijkrijgt alleen van creatine. Vochtretentie hoort als het goed is alleen op de goede plekken te gaan zitten.

Wat doe je nu anders dan dat hij nu wel groeit?

Thx!Ik ga mijn buik morgen ochtend meten kijken hoeveel het is,

meet nu 83,5/84cm op navel hoogte

Nu doe ik lichte arch bij alle borst oefening core/glutes goed aan spannen schouder bladen naar achter en niet uit lokken, nu voel ik dat mijn borst ook wat heeft gedaan voorheen was het eigenlijk mijn schouders die belast waren waardoor ik geen 1 schouder oefening meer kon doen.

Heeft me wel 6 maanden gekost eerder ik mijn volledig kon aanspannen en goede form behield.

Sommige vinden dat (mind muscle connectie nogal bullshit maar ben niet echt mee eens, )

Laatst bewerkt:
Buik meerdere keren gemeten kom uit op 83.5 cm dus 1.5cm meer in 1 maand valt op zich wel mee.

Morgen:

benen/abs

Mooi man, ik ben ook een voorstander van mind-muscle connectie.
Succes morgen!

83,5 cm taille ;d dat hoop ik over 2 weken ook te hebben haha, zit echter nu nog op 85

1.5 cm lijkt me idd aardig meevallen. Mind muscle connection, wie zou daar geen voorstander van zijn dan :scratch:?

Thx, Ja gaat wel goed alleen ga de havermout er uit en ook het brood,

ga gewoon 3x per dag rijst met droge kip en groenten eten, hou ik wel een tijdje vol heb tog nu nieuwe bakjes gekocht kan hoop inslaan

Van te veel vezels kan je bloated worden, en je krijgt sneller last van maag krampen plus je ontlasting is niet echt goed, Ik moet 1 keer in de 2/3 dagen naar de wc

als ontbijt neem ik meestal 120/200 gram havermout, dit maar eens snel schrappen

Denk dat dan maar 2/3 eieren wordt met shake groene thee en stuk fruit in de ochtend

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 23:55 ----------

1.5 cm lijkt me idd aardig meevallen. Mind muscle connection, wie zou daar geen voorstander van zijn dan :scratch:?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f280/mindmuscleconnectiongayshit-340442/#post7757632

4de post had die gast 1 van mijn oefening ge-Quote was van feb maar ja :P

Laatst bewerkt:

w2cdj5.png

75% van max
training's tijd: 55 minuten
Preworkout: geen

Info training:

Lekkere training weining tot geen last van knieen, Niet max getraint squats ga ik oer paar maanden doen,

Seated hamstring curls vind ik echt raar je kan je benen niet goed achter de rol zetten, dus moet je eerst met je hand de hendel naar voren duwen dat gaat na 45kg bijna niet meer.....

Nieuwe oefening/anders:

Doe nu sommige oefeningen met 1 been daarom is het gewicht zo laag maar het is wel zwaar, voelt wel goed aan.

Volgende keer 1 ab oefening er bij, welke weet ik nog niet.

Cardio/warming up:

5 minuten 65/75% fietsen (50 kcal)

Seated hamstring:

15x35kg
15x40kg
12x45kg

Lunges:

20x16kg
20x18kg
20x18kg
20x18kg

( gewicht per hand/ 1 stap = 1 rep)

Singel leg leg press - Beide benen leg pres

15x50kg --- x
15x75kg --- x

12x100kg --- 15x100kg zonder rust
x --- 15x125kg
x --- 12x150kg

Singel leg toe press ( kuiten) - beide benen

15x75kg --- x
14x100kg --- 12x100kg geen rust
10x125kg --- 15x125kg

Seated calf raises:

15x30kg
15x40kg
12x40kg

15xbw ( standing calf raises)

(dropset)
15x40kg
15x30kg
20x20kg

25xbw (standing calf raises)

Hanging leg raises:

15xbw
15xbw
8xbw

toen had ik helemaal geen energie meer

Cooldown cardio:

3 minuten fietsen (35 kcal)

Voeding:

125 gram basmati rijst
200 gram kip
1 gele paprika
100 gram komkommer
1 tomaat
50 gram ketchup ;)

2ymvk9g.jpg

Laatst bewerkt:
Ook benen vandaag, benieuwd naar je training!

Toch nice dat je weer beentjes hebt kunnen trainen.

Seated leg curl is idd, beetje raar, maar als het goed is zou je hem goed af moeten kunnen stellen dat alles past.

Squats zijn overigens in mijn ervaring minder belastend voor de knietjes dan leg press, grappig dat het bij jou andersom is.

Lekkere training bas!

Beentjes toch goed aangepakt zo. Zijn de lijnen in je benen nog goed te zien nu je terug aan het bulken ben?

Terug
Naar boven