Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet meer wie het was, die vertelde over acne en creatine, maar mijn rug zit nu dus weer vol met ance..........
Ik eet nu ook 2 eieren per dag kan misschien ook wat toevoegen aan de ance, zou ik stoppen met creatine? of zijn er goede zalfjes voor acne
ik weet niet meer wie het was, die vertelde over acne en creatine, maar mijn rug zit nu dus weer vol met ance..........
Ik eet nu ook 2 eieren per dag kan misschien ook wat toevoegen aan de ance, zou ik stoppen met creatine? Of zijn er goede zalfjes voor acne
Ja kan vit b5 eens proberen?Ik weet niet meer wie het was, die vertelde over acne en creatine, maar mijn rug zit nu dus weer vol met ance..........
Ik eet nu ook 2 eieren per dag kan misschien ook wat toevoegen aan de ance, zou ik stoppen met creatine? of zijn er goede zalfjes voor acne

Ik gebruik nu differin gel, werkt erg goed!
Ik krijg af en toe wel een klein puistje maar geen grote ontstekingen meer. Na paar maanden gebruik is mijn huid stukken verbeterd! In begin wel veel last gehad van droge huid en schilvers maar dat word steeds minder.
Goed getraind man waarom pak je enkel een press oefening voor schouders?
Ja, nu je het zegt, doe je eigenlijk speciale oefeningen voor de achterkant van de schouder, of wordt dat bij jou al getraind door rugoefeningen?
Flink zware Dumbell Flies, btw
Goeie trainingen.
Las ook dat je problemen met je knie hebt ?.
Ga je volgen.
Het is wel stuk minder geworden,
vind t ook vrij veel tbh
persoonlijk kies ik liever voor minder oefeningen en dan wat meer reps/sets per oefening..
als je regelmatig van schema wisselt (en dan bedoel ik oefeningen voor bepaalde spiergroepen) dan maakt 't niet zoveel uit dat je maar een paar verschillende oefeningen doet..

Hoop dat je klachten blijven verminderen.
Marathon lopen is niks voor mij, hadden ooit 5km test op school en knie had na 2km zoiets van, bekijk het maar.
Nieuw schema is altijd even kloten met maken maar komt goed![]()