AndroidHealthClinic

bas: road to contest 2014

• Topic Starter Topic Starter

w2cdj5.png

Info training:

k*t training was vandaag moe tewarm in de sportschool heb er niks van gebakken helft niet kunnen doen

Ik vind die staande variant van schouder press met bar maar klote oefening seated voelt beter

Morgen naar dancetour xxl in middelburg, zijn er nog mensen die ook naar toe gaan?

Standing shoulder press:

20xstang
15x30kg
8x40kg
6x45kg
7x40kg

Standing latrial raises:

12x7kg
12x9kg
10x8kg
10x7kg
10x6kg
10x6kg

2 seconde boven knijpen langzaam terug zoon dikke pomp :eek:

Lunges:

20x16kg
20x18kg
20kg

( gewicht per hand/ 1 stap = 1 rep)

Singel leg leg press ---------- Beide benen leg pres

15x75kkg ------------------- x
15x75kg --------------------- x

9x100kg ------------------ 15x100kg zonder rust
x -------------------------- 15x125kg
x -------------------------- 12x150kg

Standing calf raises

15x135kg
12x158kg
12xbw
( geen rust)
12x167kg
12x175kg
12xbw
12x180kg

12x200kg
12x215kg
dropset:
12x146kg
4x6 bw zonder rust verschillende voet standen

Cooldown cardio:

3 minuten fietsen (35 kcal)

Re: bas log ( road to become really buff)

Toch een stevige training man. Mooi schouder press. Side rise op redelijk volume lekker man!

Blijf jelly op je legpress.
Damn lunges, ga die nooit meer doen :P

Standing shoulder press bedoel je military press mee of ?

Blijf jelly op je legpress.
Damn lunges, ga die nooit meer doen :P

Standing shoulder press bedoel je military press mee of ?

bedankt, Ja military press voor heen deed ik 8x 250kg beide benen op leg press met knieën bijna tot buik

Lunges zijn echt k*t zo killing, zeker in deze hitte

Lekkere training!

250kg military press, 20kg rear delt flies, loop je er toevallig ook groen bij :p

Jammer dat hij niet lekker ging, hebben jullie geen airco in de gym?

Sta er wel rood bij :p

we hebben 2 van die staande ventilatoren, over 2/3 maanden hebben we een nieuwe gym.

75 % van alle toestelen vervangen + grotere locatie

Dat was nog eens een avondje.... helemaal kapot gedanst, nu lekker bordje havermout en veel water drinken

op stap geweest? ;p

goed fysiek! hoe lang train je nu inmiddels? Ik volg!

kom je uit mid?

aaah oke dan! woon zelf 5km van mid af ;p werk atm in Goes!

mid is echt wel lekker om te wonen man, alles dichtbij, maar niet de zieke drukte van een grotere stad

Nice! ja klopt niet zoon drukke stad :) welke gym train jij

Even update:

Heb deze dagen niet echt strict gegeten voelden me niet echt fit, warme weer enc.. had ook nog keel onsteking en oog onsteking....

Ik heb vanavond 1km gezwommen, dit voelde goed aan voel me al stuk fitter dus morgen ga ik er weer tegen aan...

Ikg ga ook af stappen van De term bulken... Ik zie eigenlijk dat nu niet veel meer waarden heeft aangezien je veel vet aan zet...

Zat zelf tedenken aan recomp ben nog niet helemaal over eens maar ga zoiezo niet meer over de 500kcal meer 250+ op onderhoudt en op niet training's dagen lager zitten.

Weet er iemand nog goede site betreft info over voeding zonder alle bro sience er om heen?

train in seroos ;p niet in mid zelf

K*t man! iets te hard gebeest zaterdag :p?

Als je info over recompen wilt weten moet je op de site van lyle mcdonald zijn, geloof dat de recomp zijn ''idee'' was. Sowieso staat hij wel bekent als autoriteit op het gebied van voeding.

[Link niet meer beschikbaar]

Verder ben ik zelf nog groot van layne norton, hij kan af en toe wel beetje irritant/arrogant zijn, maar dat is lyle eigenlijk ook :p anyway hij weet ook heeeeel veel over voeding (alhoewel je daar misschien iets minder artikelen over gaat vinden) en voorderest ook nog heel veel shit over andere dingen (vooral trainingsschema's/mythes/contestprep etc). Twee sites, eerste is van layne zelf en tweede is radio podcast (waar ik zelf heel veel waardevolle info uit heb gehaald).

http://www.biolayne.com/
http://www.rxmuscle.com/2013-01-11-01-57-36/muscle-college.html

Ben wel benieuwd hoe recompen voor je uit gaat pakken, zat er zelf ook aan te denken, maar was nog niet helemaal overtuigd (heb alles ook nog niet gelezen).

Terug
Naar boven