Fitness Seller

bas: road to contest 2014

• Topic Starter Topic Starter
Training: (Borst triceps dag

Info:

Heerlijk ge traint, desondanks de hitte!

Op 80% getraint, bench was geen 5x77,5kg had nog geen max power i.v.m met ziekte van gisteren.

Was alleen in sport school ....heerlijk rustig

Blijk baar sta ik op 10% betekend dat ik dit jaar misschien de 80kg kan halen zou wel leuk zijn op 1,69:P

Morgen:

morgen rug ga weer eens proberen te deadliften denk dat binnen 3x alweer op 140kg zitten maar ga dit keer eens langzaam opbouwen

Van 3x8x80kg elke week5kg er bij tot 120kg dan 2,5kg kg er bij zit ik zo weer op me oude niveau

Bench press:

Warming up:

15xstang
12X40KG
10X50kg

5x72,5kg
4x75kg
5x70kg

Incline dumbbell press:

8x24kg
7x24kg
9x22kg

Flat dumbbell fly's:

10x18kg

10x16kg
12x14kg

1 seconde hold down

Machine fly's

12x55kg
12x50kg
12x40kg

Dit doe ik gelijk naar dumbel flies zonder rust daarom niet zo hoog

Dips:

9xbw
9xbw
8xbw

One Arm Triceps Extension

8x10kg9
8x8kg
8x8kg

rope pull down:

10x
8x
8x

gewicht tussen 35/27kg drop setje

Laatst bewerkt:
lekker hoor, goeie training.

lekker toch zo´n lege gym! 10% is nice man! meting gedaan?

lekker toch zo´n lege gym! 10% is nice man! meting gedaan?

Ga ik morgen ochtend doen, heb nu pomp/veel vocht dan klopt er denk ik niks van.

sportschool eigenaar schatten het, en heeft ook wedstrijden gedaan doet nu zoon 18jaar bodybuilding, Niet zoon basic fit type :P

Zelf denk ik dat eerder 11-12% is maar wee zullen zien :P moet eens een keer in zoon water tank in een lab daar kunnen ze je vet% echt achter de komma meten

Ga ik morgen ochtend doen, heb nu pomp/veel vocht dan klopt er denk ik niks van.

sportschool eigenaar schatten het, en heeft ook wedstrijden gedaan doet nu zoon 18jaar bodybuilding, Niet zoon basic fit type :P

Zelf denk ik dat eerder 11-12% is maar wee zullen zien :P moet eens een keer in zoon water tank in een lab daar kunnen ze je vet% echt achter de komma meten

zou leuk zijn zolang het gratis is:p

Lekkere training weer!
Had vandaag ook sportschool voor me eigen op 1 man na, haha heerlijk is dat!

Ben benieuwd hoe het deadliften gaat verlopen man! Maar inderdaad niet te hard
het gewicht omhoog gooien ivm blessure, dan komt het wel goed! :)

Lekkere training weer!
Had vandaag ook sportschool voor me eigen op 1 man na, haha heerlijk is dat!

Ben benieuwd hoe het deadliften gaat verlopen man! Maar inderdaad niet te hard
het gewicht omhoog gooien ivm blessure, dan komt het wel goed! :)

Ja zeker!, Klopt eerste training weer goede form aanhouden :P Al weer 4 maanden geleden

Zou eigenlijk vandaag trainen alleen heb wat pijn in schouder bladen/ misschien wel stijf moeilijk te omschrijven en het is veel te warm

Ga denk ik bank drukken er uit gooien sins ik mijn schouder bladen naar elkaar toe doe heb ik steeds last van, normaal heb ik nog nooit van schouder bladen last gehad

Morgen kan ik ook niet trainen.... dan maar vrijdag

Laatst bewerkt:
no train no gain!

true true!! morgen ga ik er weer hard tegen aan!

Zou eigenlijk vandaag trainen alleen heb wat pijn in schouder bladen/ misschien wel stijf moeilijk te omschrijven en het is veel te warm

Ga denk ik bank drukken er uit gooien sins ik mijn schouder bladen naar elkaar toe doe heb ik steeds last van, normaal heb ik nog nooit van schouder bladen last gehad

Morgen kan ik ook niet trainen.... dan maar vrijdag

Heb/had precies hetzelfde bij bench (rhomboids toch?), maar bij mij was het volgens mij eerst gekomen bij chins. Alleen je merkt m erg bij BP idd, zou als het kan ff je rug laten behandelen, weekje rust nemen en dan weer verder gaan. Heb t zelf niet gedaan omdat ik steeds geen tijd had bij m'n fysio, maar dan ben je er wel snel vanaf.

Heb/had precies hetzelfde bij bench (rhomboids toch?), maar bij mij was het volgens mij eerst gekomen bij chins. Alleen je merkt m erg bij BP idd, zou als het kan ff je rug laten behandelen, weekje rust nemen en dan weer verder gaan. Heb t zelf niet gedaan omdat ik steeds geen tijd had bij m'n fysio, maar dan ben je er wel snel vanaf.

heb het wel op die plek voelt stijf aan maar niet echt pijnlijk, Zou ik dan weekje rust nemen?
Is tog een triggerpoint die onlast moet worden? Als ik morgen nog steeds voel ...dan moet het maar ook al vind ik het niet leuk om week niks tedoen ......

Werk wat ik doe is veel met hand gereedschappen kan ook stijven spieren zijn, maar krjg het gevoel dat ik bij elk pijntje gelijk gevoel dat er iets aan de hand is .

Vroeger had ik ik ook wel een last maar was weg binnen paar weken dacht ik niet eens na over blessures. sins ik bodybuilding doe lijkt alles wel een blessure...

Laatst bewerkt:
heb het wel op die plek voelt stijf aan maar niet echt pijnlijk, Zou ik dan weekje rust nemen?
Is tog een triggerpoint die onlast moet worden? Als ik morgen nog steeds voel ...dan moet het maar ook al vind ik het niet leuk om week niks tedoen ......

Werk wat ik doe is veel met hand gereedschappen kan ook stijven spieren zijn

Kan altijd wat anders zijn natuurlijk, maar goed ik heb bijna altijd dat het daar vol zit met triggerpoints. Rhomboid, infraspinatus enz. zijn daar naar mijn ervaring vrij gevoelig voor.

Voordat je een weekje/5dagen rust (en dan eerste paar trainingen voorzichtig opbouwen) neemt moet je dus wel die spieren laten masseren/triggerpoint uitdrukken.

Heb jij ook dat als je deze stretch doet (plaatje) of dus je schouders naar voren doet en rug bolt dat hij in je hem flink in je bovenrug voelt trekken/kraken?

2e5qmfm.jpg

Als je echt zeker wilt weten dat je niet voor niks rust neemt moet je ff bij een fysio langs gaan.

voel wel een beetje spanning, alleen het is net het enigiste stukje van je lichaam waar je persies niet bij kan komen

Nee idd, en met een bal of foamroller kom je er ook slecht bij. Even je pa vragen dus.

Ja klopt, had me pa net laten doen voelde goed morgen kijken we aan desnoods doe ik morgen deadlfits biceps en buik want alleen bij een trekkende/duwde beweging wordt die spier groep tog belast? Dus deadlifts en biceps zou tog wel kunnen?

Ehm nou deadlift belast die spiergroep juist (o.a. rhomboids zorgen dacht ik voor dat je schouders niet uit de kom getrokken worden door gewicht wat aan je armen hangt), dus die zou ik niet doen.

Verder merk ik bij standing biceps curls dat het juist flink pijn in m'n bovenrug doet omdat ik die aangespannen moet houden, althans dat was bij mij. Moet je ff kijken of jij dat ook hebt, maar anders dus geen standing doen, of zorgen dat ze super strict zijn met rug tegen de muur ofzo.

btw, weet niet zeker of je dit wist, maar voor de zekerheid: het is de bedoeling dat wanneer je een triggerpoint tegen komt/pijnlijke/stijf plek dat je die uitdrukt (blijven drukken totdat je je spier enigzins voelt ontspannen en pijn minder wordt).

Laatst bewerkt:
Altijd klote die kleine peintjes..

Waar zou je die foamrollers btw kunnen halen?

Terug
Naar boven