AndroidHealthClinic

bas: road to contest 2014

doe nou maar gewoon een x die straps aan, zonde als je er niet alles uit kunt halen wat er in zit!

Nette training maar wat is de reden dat je van straps bent afgestapt ?

• Topic Starter Topic Starter
Nette training maar wat is de reden dat je van straps bent afgestapt ?

Deadliften voorheen 9x140kg met straps geen belt alleen ik was meer met grip bezig zelfs met straps tilde eigenlijk teveel waardoor form beetje onder ging leiden,

Ik voel me onder rug nu bijna nooit meer vroeger wel bedoel ik tijdens de training. Maar over tijdje ga ik straps bij de laatste lift gebruiken eerst nog maandje zonder

Nou, dat is een goede reden :)
Maandje zonder kan ook geen kwaad en wie weet verbeterd je natuurlijke grip wel iets.

Sterke training man!

Ik pak DL eigenlijk altijd mixed grip daarmee
kan ik 160 nog tillen met goede grip.

Misschien werkt dat goed?

Ben wel van plan ook straps aan te schaffen, aangezien die mixed grip
niet altijd lekker voor je biceps met afscheuren enzo :p

Nice training yo

Gewoon lekker doorblijven gaan en zonder mixed grip desnoods als je niet meer kan tussendoor even neerleggen en ff handdoek over de bar en over je handen vegen.

Nette training verder !

Eventueel magnesium gebruiken? Heb ik ook een tijd gedaan voor m'n grip wat te bevorderen.

Re: bas log ( road to become really buff)

Mooie training man lekkere Deadlift jammer van de grip. Misschien is kijken voor gripper?

w2cdj5.png

Info training:

Lekkere training, veel gezweet vooral bij 1 legged leg press en lunges:)

Ik moet 80kg+ met 12/13% bodyfat zijn rond april of 82kg met 13/14% fat voor contest

sta nu 75kg op 11.12% fat moet echt hoger zien tekomen in lichaams gewicht sta al tijdje op dit gewicht, maar 80kg bij 1.69m is niet makkelijk , zeker omdat ik niet squat aangezien ik daar veel massa op benen krijg:mad:

Over 12 dagen gaat me vader 3 weken weg:(:rolleyes:
zal ik gelijk goed voeding schema maken dat ik dan persies cal haal enc
met 2750cal op rust dagen en 3050 op training's dagen

Lunges:

20x16kg
18x18kg
20x18kg
19x20kg

( gewicht per hand/ 1 stap = 1 rep)

leg extension ( warming up)

15x45k
15x50kg
12x55kg

1 been leg press:

12x75kg
8/10x100kg

2 benen leg pres

12x150kg
12x175kg
10x200kg

nog voorzichtig doen met knietjes opbouwen naar de 250kg

leg extension ( drop set )

( max 3/5 sec rust)
15x60kg
15x50kg
15x40kg

Laag gewicht en hard knijpen

Side raises

12x7kg
11x9kg
9x10kg
10x8kg
7x6kg

Standing calf raises

12x158kg
12x181kg
12x191kg
12xbw
(geen rust)

Seated calf raises:

12x42,5kg
12x40kg

dropset:
12x30kg
10x30kg
10x20kg

Standing calf raises singel legg

10x80kg
10x70kg

dat echt zwaar....

Cooldown cardio:

3 minuten fietsen (35 kcal)

Laatst bewerkt:
Nou, dat is een goede reden :)
Maandje zonder kan ook geen kwaad en wie weet verbeterd je natuurlijke grip wel iets.

zeker dat is ook de bedoeling en na 6/8 maanden niet tehebben gedeadlift ben je de perfecte form ook beetje kwijt

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:39 ----------

Eventueel magnesium gebruiken? Heb ik ook een tijd gedaan voor m'n grip wat te bevorderen.

Ja dat is wel goed idee, alleen mag niet in de gym :(

Nette training weer.
Verdomd zwaar die single leg calf raises :)

lekker hoor, dropsetjes gaan ook hard

Re: bas log ( road to become really buff)

Nette training weer lekker legg press weer die zou het toch om wel moeten doen om massa op je benen te krijgen!

nette training maar hoezo squat je niet, zoals je zelf aangeeft.

nette training maar hoezo squat je niet, zoals je zelf aangeeft.

heb lange tijd flink gesquat, op en duur ging ik last krijgen van mijn knieën, Dit werd steeds erger.
Gek genoeg was mijn gewoon goed, Quad dominant, Als ik ga squaten groeien mijn benen echt hard alleen mijn pezen houden het dan niet lang vol en raken overbelast.

Dit gaat dan onsteken en daar krijg ik pijn van, In ieder geval zo is mijn kijk er op..
Benen zijn toch plus puntje dus niet zoon ramp dat ik niet squat maar wil zeker in de toekomst weer beginnen met squaten

Super training weer! Zal het knap vinden als je de 80-82 haalt met een fatsoenlijk vetpercentage tegen april!:thumbs:

Dat is een flinke uitdaging man! En je zult ook zonder Squat mooie massa pakken! Lekkere training bro ;)

Lekkere training bro! Benen trainen kan ook zonder squat prima, heb het lang gedaan! Ook al is het met squatten wel beter :P

Terug
Naar boven