Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training gozer! Wat is eigenlijk de reden dat je enkel aan de kip met rijst kunt als er niemand thuis is?
Ik begrijp dat je in veel thuissituaties de 'avond maaltijd' niet kunt ontlopen, maar de rest van de dag lijkt me free of choise..
heel me rug zit er onder soms ook armen gezicht gelukkig niksLekkere trainingen man. Mooi dat je straks weer een tijdje strak kan eten.
Morgen borst triceps
Ik maak zelf al mijn meals voor de week op zondagochtend. Is dat voor jou geen optie om gewoon een grotere portie voor de week te bereiden. Dat voorkomt dat je zoveel brood moet eten.

Ja hoor. Lekker een avond in de week even wat koken voor komende week & in porties invriezen. Zo doe ik het ook alleszins & op de campus even terug opwarmen![]()
Ik maak het zelf op zondagochtend. De meals voor maandag, dinsdag en woensdag gaan dan de koelkast in, de rest in de vriezer. Even in de magnetron of gewoon koud/lauw smaakt prima!Vries je die dan weer in want kan toch max 3 dagen in koelkast?
Ziet er goed uit denk ik zo!Wat eten gehaaldkosten 30 euro .
denk dat ik met creatine whey en vitamine d3 zoon 40 euro per week kwijt ben.
maandag nog wat blue berrys en spinazie kopen
Ben benieuwd hoe het je bevalt!

jullie cutten heik probeer de 80kg tehalen
in de cut moet ik ook 1900/2100 kcal eten

zonder iets er in , mensen kijken je echt gek aan als je paar van die dozen vol met kwark koopt