Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die groentenmix is echt fcking smerig met die taugé
Aldi kwark is wel niceeeee. Succes man![]()
eet 400 gram per dag
)
wat lijkt toch een ecto via de zijkant 
Ik maak het zelf op zondagochtend. De meals voor maandag, dinsdag en woensdag gaan dan de koelkast in, de rest in de vriezer. Even in de magnetron of gewoon koud/lauw smaakt prima!![]()
Heb je de bakjes zonder deksel laten afkoelen of de rijst te droog gekookt? Persoonlijk hou ik de rijst altijd iets 'natter' en denk ik de bakjes gelijk af na het afwegen. Soms voeg ik bewust wat olijfolie toe aan mijn meals wat nog in de ovenschaal ligt en gebruik natuurlijk de deelblokjes spinazie welk opzichzelf ook weer wat 'vocht' bevatten.Vraagje, ik had dit laatst ook gedaan en 10 meals (rijst/groente en later de kip erbij) en toen ik er een uit haalde en in koelkast legde en dag erna mee naar school kwam was de rijst helemaal hard. Idee hoe dat komt?
Heb je de bakjes zonder deksel laten afkoelen of de rijst te droog gekookt? Persoonlijk hou ik de rijst altijd iets 'natter' en denk ik de bakjes gelijk af na het afwegen. Soms voeg ik bewust wat olijfolie toe aan mijn meals wat nog in de ovenschaal ligt en gebruik natuurlijk de deelblokjes spinazie welk opzichzelf ook weer wat 'vocht' bevatten.
@Bas: Deadlift vorm ziet er goed uit net als je training![]()
Rijst ook niet laten staan in de pan..Ik heb de rijst eerst in de pan even laten staan en daarna verdeeld in bakjes, heb inderdaad de bakjes niet meteen afgedekt met deksel maar laten afkoelen.
Volgende keer meteen afdekken en dan de vriezer in dus?
Ik giet het af en verdeel het gelijk in de bakjes. Doe dan even tijdelijk de deksel erop terwijl mijn kip in de oven staat. Zodra de kip klaar is is er wel wat condens gevormd aan de binnenkant van de deksel wat ik voordat ik de kip erbij weeg juist in het bakje met de rijst laat lopen, dit voorkomt imo dat het droog wordt.Daar ben je niet de enige in..mocht ik maar 5000kcals per dag eten..dan kon ik mezelf wat meer junk permiteren

Was echt heerlijke training, eigenlijk had ik benen moeten doen maar had nog last van hamstrings van deadlifts dus donderdag benen!

Verschilt toch niet zoveel met wat je op andere dagen eet, of wel?