XXL Nutrition

bas: road to contest 2014

Die groentenmix is echt fcking smerig met die taugé :kots:

Aldi kwark is wel niceeeee. Succes man :D

Succes vanochtend!

• Topic Starter Topic Starter
Training: Rug/schouders en biceps

Info:

Ging lekker, had als postworkout:
appel
40 gram rozijnen
2 boterhammen met kip
0,5 l groene thee

info training:

Heb nog een filmpje gemaakt, dit is niet max deadlift ook niet failure alleen checken of mijn form goed was.
Nog geen straps of mixed grip gedaan over 15 dagen ga ik beginnen met mixed grip

squats racks waren beide bezet moest nog 10 minuten wachten... in de ochtend op een dorp....

cardio: 3,5 minuten fietsen 75%

Side raises/front raises (warming up

2x2x10

'Cable Standing Shoulder External Rotation( warming up)

Naar buiten draaiend

12x7,5kg
12x7,5kg
11x7,5kg

naar binnen draaiend

10x12,5kg
10x12,5kg
9x12,5kg

Deadlifts

15x50kg
10x70kg
10x100kg ( filmpje)
6x110kg
4x120kg verloor grip :P
15x100kg rep out[/I
]

t-bar row

12x30kg
10x50kg
9x60kg

Seated cabel row :

triangel grip:

12x70kg
10x75kg
8x80kg ( pr)

pull down triangle grip

12x45kg
8x60kg
7x65kg
8x50kg

Shrugs

12x24kg
15x28kg
14x32kg
20x20kg

Ez barbell curl:

10x40kg
4x45kg (wide grip... had geen opeens geen energie meer over
5x40kg

hammer curls:

6x20kg ( light weight! :P)
8x18kg
8x16kg
10x14kg

Voeding:

2950kcal+-

Flimpje zoals beloofd :P wat lijkt toch een ecto via de zijkant :(
sorry voor het beeld kon het niet draaien...

http://www.youtube.com/watch?v=09zEpoDOh6o

Laatst bewerkt:
Stevige DL man!

Ziet er goed uit je techniek

Bedankt, eerst dacht ik dat ik dat me rug iets bolde maar valt mee nu gewicht langzaam omhoog

Ik maak het zelf op zondagochtend. De meals voor maandag, dinsdag en woensdag gaan dan de koelkast in, de rest in de vriezer. Even in de magnetron of gewoon koud/lauw smaakt prima!:thumbs:

Vraagje, ik had dit laatst ook gedaan en 10 meals (rijst/groente en later de kip erbij) en toen ik er een uit haalde en in koelkast legde en dag erna mee naar school kwam was de rijst helemaal hard. Idee hoe dat komt?

OT: voeding en training ziet er goed uit!

Vraagje, ik had dit laatst ook gedaan en 10 meals (rijst/groente en later de kip erbij) en toen ik er een uit haalde en in koelkast legde en dag erna mee naar school kwam was de rijst helemaal hard. Idee hoe dat komt?
Heb je de bakjes zonder deksel laten afkoelen of de rijst te droog gekookt? Persoonlijk hou ik de rijst altijd iets 'natter' en denk ik de bakjes gelijk af na het afwegen. Soms voeg ik bewust wat olijfolie toe aan mijn meals wat nog in de ovenschaal ligt en gebruik natuurlijk de deelblokjes spinazie welk opzichzelf ook weer wat 'vocht' bevatten.

@Bas: Deadlift vorm ziet er goed uit net als je training:thumbs:

Heb je de bakjes zonder deksel laten afkoelen of de rijst te droog gekookt? Persoonlijk hou ik de rijst altijd iets 'natter' en denk ik de bakjes gelijk af na het afwegen. Soms voeg ik bewust wat olijfolie toe aan mijn meals wat nog in de ovenschaal ligt en gebruik natuurlijk de deelblokjes spinazie welk opzichzelf ook weer wat 'vocht' bevatten.

@Bas: Deadlift vorm ziet er goed uit net als je training:thumbs:

Ik heb de rijst eerst in de pan even laten staan en daarna verdeeld in bakjes, heb inderdaad de bakjes niet meteen afgedekt met deksel maar laten afkoelen.
Volgende keer meteen afdekken en dan de vriezer in dus?

Re: bas log ( road to become really buff)

Lekker training man gaat lekker vooruit. Nu lekker genieten van je vrije etensdagen.

Bedankt mannen , maar 2950 kcal voor mij net een cut... echt super veel trek heb amper gevoel dat ik wat op heb.... jammer dat ik geen 4000 kcal mag

Ik heb de rijst eerst in de pan even laten staan en daarna verdeeld in bakjes, heb inderdaad de bakjes niet meteen afgedekt met deksel maar laten afkoelen.
Volgende keer meteen afdekken en dan de vriezer in dus?
Rijst ook niet laten staan in de pan..;) Ik giet het af en verdeel het gelijk in de bakjes. Doe dan even tijdelijk de deksel erop terwijl mijn kip in de oven staat. Zodra de kip klaar is is er wel wat condens gevormd aan de binnenkant van de deksel wat ik voordat ik de kip erbij weeg juist in het bakje met de rijst laat lopen, dit voorkomt imo dat het droog wordt.
Na het opwarmen schud ik altijd mijn bakje even flink door elkaar zodat de rijst, olie, kip en groente goed gemengd zijn:thumb:

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 07:46 ----------

jammer dat ik geen 4000 kcal mag
Daar ben je niet de enige in..mocht ik maar 5000kcals per dag eten..dan kon ik mezelf wat meer junk permiteren:trollface:

Training: (Borst triceps dag)

Info:

Yeah budy light weight, no body can stop me! :P Was echt heerlijke training, eigenlijk had ik benen moeten doen maar had nog last van hamstrings van deadlifts dus donderdag benen!

Dacht voor de grap ik doe 70kg op incline press, wat! het lukte tot borst en bijna lockout:eek:
Vandaar die gekke opbouw :D

Incline bench press

warming up:
12x40kg
12x50kg

10x60kg
6x70kg pr
10x60kg
11x50kg

Dumbel press

8x26kg
6x28kg
8x26kg
10x24kg

Chest fly

10x65kg
8x60kg

1 seconde hold geen cheat met rug

Dips

12xbw
13xbw

2 arms tricep exstension

10x16kg
7x18kg

One Arm Triceps Extension SS bench dips

8x10kg --SS- 12x bench dips
6x9kg--SS-17x bench dips

Triceps pulldown

3x10 drop set

Teveel kcal zat rond de 3000 , in de ochtend dus 75 gram minder havermout en 250 ml minder melk

1zx5xk0.png

Laatst bewerkt:
Verschilt toch niet zoveel met wat je op andere dagen eet, of wel?

Kijk aan toch een PR gepakt op de inclines! Netjes hoor!

Ben zo te zien niet de enige die brinta/havermout terugschroeft op het moment dat de dagtotalen te hoog uitkomen..:D

Mooie PR op de bench, 6x70 is mooi !

Hallo je bent zelf ook sterk in incline man haha :thumb:

Terug
Naar boven